MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja.
Hij is trouwens de enige die zo'n grote mond mag opzetten zonder dat je uitvalt of vriendschap verbreekt, braddalove?:D

Ok. Goede progressie in dat geval..;)
Heb niemands vriendschap verbroken omdat deze een grote mond opzet, dat hebben anderen bij mij gedaan ;). Daarnaast val ik niet zo snel uit :D

Verder thnx

Edit: Dat gay gelul graag in een ander topic. Genoeg slap geklets, broertjes

Hoeveel rust deed je tussen die squat sets, mc Chico?

He sarge kappen nu met dat gek*t!

Om eerlijk te zijn klok ik niet de tijden maar ze worden naar mate de training vorderde langer. Heb geen hartslag meter maar deze was bij de laatste setjes heel hoog. Dan duurt het herstel langer.

Begin setjes 1 a 2 minuten en de laatste tegen de 5 denk ik. Training heeft niet meer dan een uur geduurt.

He sarge kappen nu met dat gek*t!

Om eerlijk te zijn klok ik niet de tijden maar ze worden naar mate de training vorderde langer. Heb geen hartslag meter maar deze was bij de laatste setjes heel hoog. Dan duurt het herstel langer.

Begin setjes 1 a 2 minuten en de laatste tegen de 5 denk ik. Training heeft niet meer dan een uur geduurt.

Op zich vrij logisch dat je 5 minuten op het einde pakt qua rus je zal wel megamoe zijn geweest! Nogmaals respect voor de kingsquat topper!

Even iets anders waarom woon je in Gouda en werk je in Den Haag?

hij woont niet in gouda ;) Als je niets anders kan dan benentrainen is k*t :D

Komt dat Gouda gezeur nu in mijn log aan de orde, weet waar het vandaan komt. Nogmaals mijn log gaat over trainingen en/of de daarbij gerelateerde zaken en daar wil ik het bij houden sherlock.

Begint al goed te gaan met de squats, 120 x 6 is al klasse!

Over welk punt was je dan niet tevreden, en doe je nog steeds parallel?
Ik ging niet diep genoeg bij de top gewichten. Dan ben je alleen maar je ego aan het trainen en niet je lichaam ;). Deed eerst eerder hams parallel en nu quads parallel, beide bezitten het woord parallel maar is toch een groot verschil. Ook wilde mijn bovenlichaam wel eens wat naar voren gaan als het zwaar werd.

Je moet altijd je trainingen goed evalueren en wanneer ik niet tevreden ben ga ik gewoon even een paar stapjes terug in gewicht en pas de oefening aan.

squat beest!

quads parallel? Dat is gewoon een full squat toch?
Met parallel wordt gewoon bedoeld dat je hams parallel met de grond lopen he. Voorbij parallel is dat je heup lager is dan je knie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven