- Waardering
- 3.522
Heeft mossel je weer meegenomen?

Lees ff, ik heb aangegeven dat ik de oude squat sessie links heb staan om progressie inzichtelijk te maken. Heb de laatste training ongeveer 100 reps gemaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft mossel je weer meegenomen?

Heb niemands vriendschap verbroken omdat deze een grote mond opzet, dat hebben anderen bij mij gedaanJa.
Hij is trouwens de enige die zo'n grote mond mag opzetten zonder dat je uitvalt of vriendschap verbreekt, braddalove?
Ok. Goede progressie in dat geval..![]()
. Daarnaast val ik niet zo snel uit 
Hoeveel rust deed je tussen die squat sets, mc Chico?

dan is ie tijdens zijn training 2.5 uur bezig alleen met rusten lijkt me sterk.He sarge kappen nu met dat gek*t!
Om eerlijk te zijn klok ik niet de tijden maar ze worden naar mate de training vorderde langer. Heb geen hartslag meter maar deze was bij de laatste setjes heel hoog. Dan duurt het herstel langer.
Begin setjes 1 a 2 minuten en de laatste tegen de 5 denk ik. Training heeft niet meer dan een uur geduurt.
ik heb ook even moeten lezen 
Thnx dressed, heeft een tijdje geduurd maar was dan ook flink terug gegaan in gewicht de laatste weken omdat ik niet tevrede was met de uitvoering van de oefening.Begint al goed te gaan met de squats, 120 x 6 is al klasse!
Thnx dressed, heeft een tijdje geduurd maar was dan ook flink terug gegaan in gewicht de laatste weken omdat ik niet tevrede was met de uitvoering van de oefening.
Ik ging niet diep genoeg bij de top gewichten. Dan ben je alleen maar je ego aan het trainen en niet je lichaamOver welk punt was je dan niet tevreden, en doe je nog steeds parallel?
. Deed eerst eerder hams parallel en nu quads parallel, beide bezitten het woord parallel maar is toch een groot verschil. Ook wilde mijn bovenlichaam wel eens wat naar voren gaan als het zwaar werd.