- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thnx CP.netjes die stonetrain je altijd met of zonder hars? en die sleeves bevallen goed zo te zien?
Easy liftoff idd. Weet nog hoe ik voorheen zat te vechten een steen los te krijgen. En dat was toen ook met hars.
Geen hars op de sleeves doen. Is totaal niet nodig, ze klemmen zonder hars al heel erg goed. Met hars erop trek je ze volgens mij kapot. Alleen hars op je handen.ok nice.. toch ook eens kijken voor die sleeves. krijg je ze een beetje schoon als je er hars op doet?

Thnx. Wat bedoel je met die 110?Gefeliciteerd met je PR's op de stones, Mark!
Die 110 ging ik al als een eitje ...![]()
Gaat idd lekker. GM's ook, zou dat toeval zijn?
Dank

Het knakje is eruit maar toch blijft die spier moeilijk doen. Kijken wat fysio dinsdag zegt.goed gedaan mc
staaltje strongman waar je U tegen zegt
jammer van die braichialis weer - hardnekkig
Hee Marco, nou eerder een achteruit gang geweest afgelopen half jaar.Brute vooruitgang; heb toch half jaatje niet meegelezen. Netjes Mark.
Je moet wel iemand hebben die ze nadien er af kan trekken. Iemand zoals Erwin die graag onder je zweet zit.![]()
Ik persoonlijk merk veel overdracht bij de GM naar de stones. Dan wel de pl-versie van de GM.Hmm ben benieuwd of GMs en Stones idd een corelatie hebben.
Begrijp ik mooiboy!
Ik persoonlijk merk veel overdracht bij de GM naar de stones. Dan wel de pl-versie van de GM.
Hmm ben benieuwd of GMs en Stones idd een corelatie hebben.