- Waardering
- 3.522
Nee dat zegt wat over de uitvoering van de oefening, niet het gewicht.Pl-versie van de GM: d.w.z. zwaar doen in een powerrack?
Brede stand, low bar en buiging in de benen. Dit om de beweging die je bij de stones maakt te benaderen.
Fysio
Afgelopen 2 weken heeft de brachialis flinke vorderingen geboekt. Jullie hebben een aantal keren mogen lezen dat het knakje in mijn linker arm zo goed als verdwenen is. Na een zware belasting van de arm kan deze nog wel eens terug komen.
Dit alles heeft momenteel met spanning in de spieren te maken. De spier beweegt de laatste weken goed vrij alleen is de spier momenteel nog wat zwak. Bij stones belast je je armen flink en daardoor kan de arm moeilijk doen bij oefeningen die ik daarna nog moet doen.
De dag na zo'n training heb ik flinke pijn aan mijn arm maar na een massage verdwijnt deze pijn vrijwel geheel. Dit bevestigt het verhaal van de fysio dat er dan veel spanning in de spier zit.
Wanneer deze pijnen binnen 2 dagen verdwijnen met eventuele ondersteuning van een massage is er niks aan de hand en hersteld de arm goed. Ik moet gewoon wat meer geduld hebben. Komende 2 maanden geen behandeling meer, ben benieuwd.
Laatst bewerkt: