MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.081
Squat gaat lekker evenals mp. Dit doorzetten!
Thnx T.

Vandaag een laatste controle bij de fysio gehad aan de arm. Geen pijn meer bij presses is een goed teken en weet de arm zelf goed te behandelen bij overbelasting. Zo door blijven trainen en dan zal deze langzaam aan sterker worden en hopelijk tot een punt dat het geen bottleneck meer bij de trainingen gaat zijn.

Gym2/Cycle1/Week4
Dynamisch rekken

Clean & Jerk

3x50kg
3x60kg
2x65kg
2x70kg
3x74kg 85%
3x74kg 85%
3x74kg 85%
3x74kg 85%
3x74kg 85%
3x74kg 85% @7

Olympic squat - belt only
10x20kg
4x70kg
2x100kg
2x120kg
1x130kg
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90%
2x135kg 90% @8

Statisch rekken
Foamrollen

C&J nu met een drop na de werksetjes en niet meer gecontroleerd laten zakken. Dat scheelt heel wat energie en kracht. Ook geen steken meer in de linker schouder. Twee weken terug met dubbels @9 bij dit gewicht en nu ging het easy.

Squats ook weer beter, lekkere groove. Eén maand geleden 142,5kg gesquat en nu draai ik vrij eenvoudig dubbels met 135kg. Geen psyche up meer nodig geweest, mooi rustig en gecontroleerd gelift.

Vrij drukke week geweest en weinig tijd gehad om te trainen. Cycle is voorbij en ga meteen door met de volgende.
Uitgangspunt:
Squat: 170kg
MP: 76kg
C&J: 92kg

Succes man!

• #7.083
Dank bankdrukbeest die zwaarder bankdrukt dan ik squat. :o

Hahaha, ik bankdruk ook meer dan ik Squat! ;)
Als ik het kan opbrengen ga ik daar van de week eens verandering in brengen. :fire:

• #7.086
Gym1/Cycle2/Week1
Dynamisch rekken

Olympic squat
- belt only
12x20kg
6x70kg
2x100kg
2x110kg
1x120kg
8x120kg 70%
8x120kg 70%
8x120kg 70%
8x120kg 70% @9- PR en VPR

MP
12x30kg
6x40kg
4x50kg
2x55kg
1x60kg
5x60kg 80%
5x60kg 80%
5x60kg 80%
5x60kg 80%
5x60kg 80% @8 VPR

Foamrollen
Statisch rekken

Baal dat ik de laatste tijd weinig tijd over heb om te trainen. Ondanks dat en het weinig eten de laatste tijd blijft de krachtsontwikkeling tot mijn verbazing goed gaan.

Squats waren conditioneel zwaar, gewicht voelde redelijk aan. Merkte dat mijn maag moeilijk deed i.v.m. het verwerken van een maaltijd waar ik genoeg tijd overheen had laten gaan eerdat ik ging trainen. Voelde me niet erg fit tijdens de MP's.

Laatst bewerkt:
begint allemaal sterker te worden. met die squat zit ws kneewraploos een 160+ er ook wel in. mp ook nice zo.

gaat lekker man! :bow:

• #7.089
Nog net niet, maar het jaar is nog niet uit... ;)

4x8x120 = heavy
goed gedaan mate

Je kan echt zien dat die cycles zijn vruchten begint af te werpen: zelfs met een slechte week (qua voeding en rust) ga je nog vooruit! :D

Ik dacht dat ik je kon bijhouden met de squats, maar ik zie mezelf misschien 20 reps doen met 120kg ... ;)

Ook ik heb de laatste tijd minder tijd over om te trainen, terwijl ik nog steeds met die tennisarm zit.

Vrijdag en zaterdag zelfs in totaal 15 uur moeten wachten op eten ...

Gaat lekker hier of niet?

Je kan echt zien dat die cycles zijn vruchten begint af te werpen: zelfs met een slechte week (qua voeding en rust) ga je nog vooruit! :D

Ik dacht dat ik je kon bijhouden met de squats, maar ik zie mezelf misschien 20 reps doen met 120kg ... ;)

Ook ik heb de laatste tijd minder tijd over om te trainen, terwijl ik nog steeds met die tennisarm zit.

wees blij dat je nog krijgt :D

• #7.095
Nog net niet, maar het jaar is nog niet uit... ;)
Hahaha je had het over een week maat, geen jaar. :lol:

Zullen we er een race naar de 180kg belt only squat van maken voor het einde van dit jaar? Anders gaat het squatten toch niks worden bij jou! :p

:jk: bro.

4x8x120 = heavy
goed gedaan mate
Leg power is bij aan het trekken, nog even zo doorgaan en het is in balans met ub.

Schema bevalt goed, niet nadenken maar gewoon doen. Basic stuff.

Komend weekend wil ik weer eens wat aan events gaan doen, dus als je zin hebt.
Ga het de komende tijd aanpassen, geen stones meer helaas met de brachialis. Wil me meer gaan toeleggen op boom en yoke/farmers.

Hee Mark, ja gaat wel aardig. Nu deze cycle zo vol houden en dan kan ik weer met opgeheven hoofd door de straten van Dordt wandelen. ;)

Als ik een belt kan vinden die me past wil ik dat wel doen, maar is het anders ook goed als ik het zonder doe..? :D

• #7.097
Als jij niets wilt gebruiken dan is dat alleen maar beter. Was al bang dat je met een suit en wraps aan de gang zou gaan. Wanneer iemand de 180kg (geen box squat) heeft moet deze wel op film staan natuurlijk. Deal?

Yep, mijn zoon heeft net een mooie Nikon gekocht die in HD kan filmen, dus ik zal er in 'vol ornaat' opstaan dan! :D

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 14:46 ----------

Bespeur ik hier trouwens enige onzekerheid omtrent de beweringen die ik soms maak..?
Dat je 'visueel' bewijs wilt! ;)

Als jij niets wilt gebruiken dan is dat alleen maar beter. Was al bang dat je met een suit en wraps aan de gang zou gaan. Wanneer iemand de 180kg (geen box squat) heeft moet deze wel op film staan natuurlijk. Deal?

vandaag 2x180 boven par :D zonder suit wel met belt

Dat telt niet! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven