MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh my god. Kan niks anders neerzetten. Psyche ups die veel calorieen kosten voor een @ 8 etc.

Je herstel is niet goed = je eet te weinig of je hebt teveel stress of je slaapt te weinig of een combi daarvan.

no offence, maar lees jij wel? hij zegt net dat hij zijn training vond zuigen :o

ja weet ik zelf is hij niet snel tevreden, en wil steeds de lat een beetje hoger kunnen leggen voor hem.

Had ook paar trainingen overlopen want ben tijdje niet meer langs geweest :o

Ik ga met gijs mee...
Over die psyche ups...daar zijn de meningen over verdeeld. De een doet het elke training, de ander zegt doe het alleen voor max attempts aangezien het je cns kan fokken...
Lijkt mij wel onzin om je eerste werksets al berserk te gaan, want dan worden het hele lange trainingen

mark je moet het allemaal niet zo moeilijk maken
ik zie regelmatig die gastjes met die spelertjes in hun oren
**** it - voegt niks toe
probeer je op een normale manier te focussen
+ je kijk bij welke oef je die pijnen krijgt en laat die effe links liggen
het komt wel weer goed mc - maak je niet gek man

psyche ups op trainingen? doe het maar héél zelden. stay focussed and under control;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.066
Oh my god. Kan niks anders neerzetten. Psyche ups die veel calorieen kosten voor een @ 8 etc.

Je herstel is niet goed = je eet te weinig of je hebt teveel stress of je slaapt te weinig of een combi daarvan.
Die @8 moet dan misschien ook vanuit een ander invalhoeks bekeken worden. Je weet zelf ook wel dat wanneer je helemaal hyped bent je een gewicht eenvoudiger kunt verplaatsen door allerlei factoren als het vrijkomen van adrenaline etc. etc. De beleving van de lift zal dan ook totaal anders zijn dan wanneer je hier geen gebruik van maakt.

Zou ik die psyche up niet toe hebben gepast dan zal deze goed tegen een @9 of hoger zijn uitgekomen of zelf een faal, wie weet. Een psyche up vergt namelijk toch wat van je lichaam, stress.

Kortom is het gewoon niet normaal dat ik de laatste weken zo snel vermoeid ben (3 weken in een cycle). Voorheen eindigde ik een cycle met een deload die voor mijn gevoel nog niet nodig was.
ja weet ik zelf is hij niet snel tevreden, en wil steeds de lat een beetje hoger kunnen leggen voor hem.

Had ook paar trainingen overlopen want ben tijdje niet meer langs geweest :o
Niet erg hoor kuultje. Hou nog steeds van je. :D

Ik ga met gijs mee...
Over die psyche ups...daar zijn de meningen over verdeeld. De een doet het elke training, de ander zegt doe het alleen voor max attempts aangezien het je cns kan fokken...
Lijkt mij wel onzin om je eerste werksets al berserk te gaan, want dan worden het hele lange trainingen
Klopt

mark je moet het allemaal niet zo moeilijk maken
ik zie regelmatig die gastjes met die spelertjes in hun oren
**** it - voegt niks toe
probeer je op een normale manier te focussen
+ je kijk bij welke oef je die pijnen krijgt en laat die effe links liggen
het komt wel weer goed mc - maak je niet gek man
Hahaha je moet mij ondertussen toch wel een beetje kennen dat ik het graag moeilijk maak. :lol:

Dank maat!
psyche ups op trainingen? doe het maar héél zelden. stay focussed and under control;)
Yup ga ik ook doen. Lastig een slechte gewoonte af te leren.

Ik ga met gijs mee...

Buiten dat om, je hebt psyche ups en je hebt psyche ups, als je je bij 80% al als een idioot gaat lopen stampen en schreeuwen dan ga je je vanzelf wijs maken dat het ook daadwerkelijk zwaar is.

yep...gewoon concentreren zonder je als een koekwous te gedragen meot al voldoende zijn.

Die @8 moet dan misschien ook vanuit een ander invalhoeks bekeken worden. Je weet zelf ook wel dat wanneer je helemaal hyped bent je een gewicht eenvoudiger kunt verplaatsen door allerlei factoren als het vrijkomen van adrenaline etc. etc. De beleving van de lift zal dan ook totaal anders zijn dan wanneer je hier geen gebruik van maakt.

Zou ik die psyche up niet toe hebben gepast dan zal deze goed tegen een @9 of hoger zijn uitgekomen of zelf een faal, wie weet. Een psyche up vergt namelijk toch wat van je lichaam, stress.

Kortom is het gewoon niet normaal dat ik de laatste weken zo snel vermoeid ben (3 weken in een cycle). Voorheen eindigde ik een cycle met een deload die voor mijn gevoel nog niet nodig was.

Hoe moet ik beginnen zonder aanvallend over te komen. Dat ik vind dat je jezelf niet hard genoeg pushed moet ondertussen al duidelijk zijn geworden uit mijn posts. Dit heeft verder niks te maken met jou persoonlijkheid want de keren dat ik je heb ontmoet leek je mij een aardige gast. Daarbij ook met hard voor de sport want ik zie dat je veel effort steekt in PHD. Wel nu, begin nu niet weer over een blessure en verstandig trainen en weet ik veel maar als ik dit zo lees dat verwonder ik me toch weer lichtjes (understatement) over je instelling.

Wellicht moet ik voortaan maar mijn disturbed in de auto al uitzetten want daar begin ik al met mijn psyche up, uhh ik bedoel stress. Als je een psyche up nodig hebt dan heb je een psyche up nodig omdat je anders mss faalt. So what!

Even los van de rest van de discussie. Alleen bij je laatste training klaag je over vermoeidheid ed. De training daarvoor was je gewoon positief. Het kan toch altijd voorkomen dat een training niet optimaal gaat en dat alles zwaarder voelt dan gedacht? Lijkt me pas een probleem als je langere tijd dit achter elkaar hebt maar nu is dit toch niet zo? Pas als het een tijdje achter elkaar slecht gaat zou ik me gaan afvragen wat er mis is en dan kun je idd verder gaan met de discussie die hierboven gevoerd wordt.

Mark denkt te veel na.

• #7.073
Het begint inderdaad een non-discussie te worden. Ik gebruik dit log om mijn bevindingen weer te geven en iedereen is vrij daar het zijne over te denken. Verder hoef je daar natuurlijk niet op te reageren.

Ik heb zeker het gevoel dat het de laatste tijd goed gaat en de gains komen er zeker aan. Zelfs de laatste gym training ging heel lekker. De squat gaat erg goed en weet zeker dat ik de volgende cycle pas echt de gains zichtbaar kan maken. Ik verschuil me momenteel ook niet achter de blessure van een half jaar terug, die is voorbij. Ook de arm gaat stukken beter, geen pijn meer bij presses. Helaas kwam de pijn bij de stones weer terug, ook niet het einde van de wereld. Tot op heden nog geen faal gehad bij de cycles die ik draai. Buiten een vermoeidheid om gaat het gewoon erg lekker.

Het is toch ook niet dat ik hier een beetje zielig ga lopen doen en om medelijden vraag. Ik ben juist erg kritisch naar mezelf toe en ben erg open en eerlijk over bepaalde zaken die ik graag anders bij mezelf zie. Ik geef dit aan en pas dit in mijn trainingen aan, trouwe logvolgers weten dat ik dit altijd zo heb gedaan. Het gaat pas vervelend worden wanneer hier een ellenlange discussie van wordt gemaakt die in mijn ogen niet nodig is. Toch vind ik het zo netjes om bepaalde opmerkingen of vragen te beantwoorden.

Wacht nou maar gewoon af hoe de komende cycle zal gaan en dan kun je daarna je conclusie trekken over mijn instelling.

Buiten dat om, je hebt psyche ups en je hebt psyche ups, als je je bij 80% al als een idioot gaat lopen stampen en schreeuwen dan ga je je vanzelf wijs maken dat het ook daadwerkelijk zwaar is.

yep...gewoon concentreren zonder je als een koekwous te gedragen meot al voldoende zijn.

Ik ben geen expert, maar ik wil deze posts nog ff onder de aandacht brengen. punt.

Het begint inderdaad een non-discussie te worden. Ik gebruik dit log om mijn bevindingen weer te geven en iedereen is vrij daar het zijne over te denken. Verder hoef je daar natuurlijk niet op te reageren.

Ik heb zeker het gevoel dat het de laatste tijd goed gaat en de gains komen er zeker aan. Zelfs de laatste gym training ging heel lekker. De squat gaat erg goed en weet zeker dat ik de volgende cycle pas echt de gains zichtbaar kan maken. Ik verschuil me momenteel ook niet achter de blessure van een half jaar terug, die is voorbij. Ook de arm gaat stukken beter, geen pijn meer bij presses. Helaas kwam de pijn bij de stones weer terug, ook niet het einde van de wereld. Tot op heden nog geen faal gehad bij de cycles die ik draai. Buiten een vermoeidheid om gaat het gewoon erg lekker.

Het is toch ook niet dat ik hier een beetje zielig ga lopen doen en om medelijden vraag. Ik ben juist erg kritisch naar mezelf toe en ben erg open en eerlijk over bepaalde zaken die ik graag anders bij mezelf zie. Ik geef dit aan en pas dit in mijn trainingen aan, trouwe logvolgers weten dat ik dit altijd zo heb gedaan. Het gaat pas vervelend worden wanneer hier een ellenlange discussie van wordt gemaakt die in mijn ogen niet nodig is. Toch vind ik het zo netjes om bepaalde opmerkingen of vragen te beantwoorden.

Wacht nou maar gewoon af hoe de komende cycle zal gaan en dan kun je daarna je conclusie trekken over mijn instelling.

Mark, iedereen is anders, en doe er mee wat je wilt. Voor mij is er een enorme knop omgegaan toen ik me niet meer druk maakte over k*t-dagen. Er zijn zat artikels te vinden, en je kan er heel veel over nadenken. Sommige dagen zijn gewoon k*t, ook al is je voeding perfect, en alle andere factoren in check.
Voor mij was een k*t training altijd een aanleiding om heel diep te gaan peinzen wat er niet klopte.
Nu haal ik me schouders op, eet een extra maaltijd, ga wat eerder slapen, en een paar dagen later zet ik gewoon weer een prima training neer.

Je hebt volkomen gelijk als je zegt dat dit een 'non-discussie' begint te worden.

Ik zeg dit alleen nog even omdat ik parallellen zie tussen jouw en mijn denkprocessen.

Voor mij geldt nu: hoe simpeler hoe beter, en ik probeer niet te veel na te denken over het hele 'trainen' en 'eten'.

Nu zeg ik niet dat je niet meer moet gaan nadenken, en je doet toch je eigen ding wel, maar ik denk dat je er soms teveel nadenkt.

+1 voor Marrkos

• #7.076
Voor wie het nu nog steeds niet door heeft, einde discussie!
Vandaag kan ik helaas niet trainen dat komt morgen weer, heb er veel zin in.

• #7.077
Gym1/Cycle1/Week4
Dynamisch rekken
Kettlebell swings 24kg

Olympic squat
- belt only
12x20kg
6x70kg
2x90kg
2x110kg
1x120kg
1x127,5kg
4x127,5kg 85%
4x127,5kg 85%
4x127,5kg 85%
4x127,5kg 85%
4x127,5kg 85%
4x127,5kg 85%
4x127,5kg 85% @9

MP
10x30kg
6x40kg
4x50kg
2x55kg
1x60kg
4x60kg 85%
4x60kg 85%
4x60kg 85%
4x60kg 85%
4x60kg 85%
4x60kg 85% @7

Statisch rekken
Foamrollen

Squat: zwaar
MP ging verrassend eenvoudig, flinke progressie geboekt. Begin de oefening ook langzaam aan echt leuk te vinden.

nice die ketelbells ;)

ben je nou alleen niet bang dat je te eenzijdig traint
of compenseer je dat met je event-dag en komen dan die spieren allemaal wel aanbod ?

• #7.079
Hahaha complimenten krijgen voor kettlebells als onderdeel van de warming up. :D

En nee daar ben ik niet bang voor. Dit zijn mijn zwakste oefeningen en juist door hier aandacht aan te besteden zal ik meer allround worden.
Events zijn zeer functioneel en zeker allround trainingen.

Squat gaat lekker evenals mp. Dit doorzetten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven