- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
no offence, maar lees jij wel? hij zegt net dat hij zijn training vond zuigen![]()

Die @8 moet dan misschien ook vanuit een ander invalhoeks bekeken worden. Je weet zelf ook wel dat wanneer je helemaal hyped bent je een gewicht eenvoudiger kunt verplaatsen door allerlei factoren als het vrijkomen van adrenaline etc. etc. De beleving van de lift zal dan ook totaal anders zijn dan wanneer je hier geen gebruik van maakt.Oh my god. Kan niks anders neerzetten. Psyche ups die veel calorieen kosten voor een @ 8 etc.
Je herstel is niet goed = je eet te weinig of je hebt teveel stress of je slaapt te weinig of een combi daarvan.
Niet erg hoor kuultje. Hou nog steeds van je.ja weet ik zelf is hij niet snel tevreden, en wil steeds de lat een beetje hoger kunnen leggen voor hem.
Had ook paar trainingen overlopen want ben tijdje niet meer langs geweest![]()

KloptIk ga met gijs mee...
Over die psyche ups...daar zijn de meningen over verdeeld. De een doet het elke training, de ander zegt doe het alleen voor max attempts aangezien het je cns kan fokken...
Lijkt mij wel onzin om je eerste werksets al berserk te gaan, want dan worden het hele lange trainingen
Hahaha je moet mij ondertussen toch wel een beetje kennen dat ik het graag moeilijk maak.mark je moet het allemaal niet zo moeilijk maken
ik zie regelmatig die gastjes met die spelertjes in hun oren
**** it - voegt niks toe
probeer je op een normale manier te focussen
+ je kijk bij welke oef je die pijnen krijgt en laat die effe links liggen
het komt wel weer goed mc - maak je niet gek man

Yup ga ik ook doen. Lastig een slechte gewoonte af te leren.psyche ups op trainingen? doe het maar héél zelden. stay focussed and under control![]()
Ik ga met gijs mee...
Over die psyche ups...daar zijn de meningen over verdeeld. De een doet het elke training, de ander zegt doe het alleen voor max attempts aangezien het je cns kan fokken...
Lijkt mij wel onzin om je eerste werksets al berserk te gaan, want dan worden het hele lange trainingen
Ja bedankt... ga nog even door zou ik zeggen.yep...gewoon concentreren zonder je als een koekwous te gedragen meot al voldoende zijn.

Die @8 moet dan misschien ook vanuit een ander invalhoeks bekeken worden. Je weet zelf ook wel dat wanneer je helemaal hyped bent je een gewicht eenvoudiger kunt verplaatsen door allerlei factoren als het vrijkomen van adrenaline etc. etc. De beleving van de lift zal dan ook totaal anders zijn dan wanneer je hier geen gebruik van maakt.
Zou ik die psyche up niet toe hebben gepast dan zal deze goed tegen een @9 of hoger zijn uitgekomen of zelf een faal, wie weet. Een psyche up vergt namelijk toch wat van je lichaam, stress.
Kortom is het gewoon niet normaal dat ik de laatste weken zo snel vermoeid ben (3 weken in een cycle). Voorheen eindigde ik een cycle met een deload die voor mijn gevoel nog niet nodig was.
Oh my god. Kan niks anders neerzetten. Psyche ups die veel calorieen kosten voor een @ 8 etc.
Je herstel is niet goed = je eet te weinig of je hebt teveel stress of je slaapt te weinig of een combi daarvan.
Buiten dat om, je hebt psyche ups en je hebt psyche ups, als je je bij 80% al als een idioot gaat lopen stampen en schreeuwen dan ga je je vanzelf wijs maken dat het ook daadwerkelijk zwaar is.
yep...gewoon concentreren zonder je als een koekwous te gedragen meot al voldoende zijn.
Het begint inderdaad een non-discussie te worden. Ik gebruik dit log om mijn bevindingen weer te geven en iedereen is vrij daar het zijne over te denken. Verder hoef je daar natuurlijk niet op te reageren.
Ik heb zeker het gevoel dat het de laatste tijd goed gaat en de gains komen er zeker aan. Zelfs de laatste gym training ging heel lekker. De squat gaat erg goed en weet zeker dat ik de volgende cycle pas echt de gains zichtbaar kan maken. Ik verschuil me momenteel ook niet achter de blessure van een half jaar terug, die is voorbij. Ook de arm gaat stukken beter, geen pijn meer bij presses. Helaas kwam de pijn bij de stones weer terug, ook niet het einde van de wereld. Tot op heden nog geen faal gehad bij de cycles die ik draai. Buiten een vermoeidheid om gaat het gewoon erg lekker.
Het is toch ook niet dat ik hier een beetje zielig ga lopen doen en om medelijden vraag. Ik ben juist erg kritisch naar mezelf toe en ben erg open en eerlijk over bepaalde zaken die ik graag anders bij mezelf zie. Ik geef dit aan en pas dit in mijn trainingen aan, trouwe logvolgers weten dat ik dit altijd zo heb gedaan. Het gaat pas vervelend worden wanneer hier een ellenlange discussie van wordt gemaakt die in mijn ogen niet nodig is. Toch vind ik het zo netjes om bepaalde opmerkingen of vragen te beantwoorden.
Wacht nou maar gewoon af hoe de komende cycle zal gaan en dan kun je daarna je conclusie trekken over mijn instelling.