MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hahaha....wanneer verwacht je op volle sterkte te zijn?>

• Topic Starter Topic Starter
Voor jou een vraag, en voor mij ook :D

Ik bouw gewoon rustig op, benen en rug en armen kunnen wel vollebak natuurlijk.

Wanneer komen die King squats weer? Of je doe je dat 1x per week?

FB2

Bb bench press
15x40kg
15x50kg
10x60kg

Quads parallel front squat
12x60kg PR
10x70kg PR
6x80kg PR
5x80kg

BOR
12x60kg
9x70kg PR
7x75kg PR

Leg curl
12x50kg
9x55kg
5x60kg

side cable raises
6x15kg (voorlangs) 6x15kg (achterlangs)
5x15kg (voorlangs) 5x15kg (achterlangs)

Upright row
12x40kg PR
10x45kg
5x50kg

Eindelijk weer een fullbody, heerlijk! Bench een beetje verzwaard en ging super. En toch meteen weer een aantal pr's zoals het hoort. :D
Schouders een heerlijke pomp... voel ze goed na ook gisteren ze getraind te hebben.

Laatst bewerkt:
FB2

Bb bench press
15x40kg
15x50kg
10x60kg

Quads parallel front squat
12x60kg PR
10x70kg PR
6x80kg PR
5x80kg

BOR
12x60kg
9x70kg PR
5x75kg PR

Leg curl
12x50kg
9x55kg
5x60kg

side cable raises
5x15kg (voorlangs) 5x15kg (achterlangs)

Upright row
12x40kg PR
10x45kg
5x55kg

Eindelijk weer een fullbody, heerlijk! Bench een beetje verzwaard en ging super. En toch meteen weer een aantal pr's zoals het hoort. :D

Goede training kerel en een mooie PR op de upright?
Pr op 40 en niet op 55?

Is aantal hh ook een Pr come on kerel...bullsh dat is jezelf voor de gek houden.

Je bent bezig met een goede comeback ga zo door....;)

Ziet er goed Mister C - nog effe en dan bank je weer op je oude niveau - ik vind die cable side raises wel bruut - alles staand toch

Lekkere training Mr.Chick!

Lekker he die frontsquats, ze stijgen in populariteit hier op het forum :).
Is aantal hh ook een Pr come on kerel...bullsh dat is jezelf voor de gek houden.
Leg uit ???. Stel je 1RM == 100kg en je haalt voor het eerst 4x 90kg, dan mag je dat best een PR noemen. Daar hebben ze hier op het forum zelfs een naam voor (verzonnen); volume-PR. Waarom zou een PR altijd een 1RM moeten zijn?

Laatst bewerkt:
yep yep yep - reprange noemen ze dat ook . dacht ik hoor

Idd mannen, jullie begrijpen het. Dat heet progressie training... altijd voor meer reps of gewicht gaan.

Ok , dan kan je elke training wel een pr halen....Ik wist niet dat het zo werkte thanks voor de uitleg guys.

Anyway gefeliciflapteerd met je PR op hh op de upright row met 40 kg.
goede progressie :)

goed bezig! Nette sessie.. bench gaat weer omhoog! Goed dat je het nog even rustig houdt!

Was mijn eerste FB sessie weer, had er zelf niet veel van verwacht omdat ik er al weer een tijdje uit was. Ben zeker niet ontevreden.

Waarom doe je by the way 2 schouderoefeningen voluit terwijl je FB doet?
Imo is eentje genoeg.....

Let op voor blessures want je moet over 2 dagen weer aan de bak en je schouders gaan er anders aan

Ik krijg meestal niet zo'n voldoening van FB trainingen...
Ok , dan kan je elke training wel een pr halen....Ik wist niet dat het zo werkte thanks voor de uitleg guys.
Nou niet altijd denk ik; het is een beetje flauw om te zeggen dat 8x 50kg een PR is, simpelweg omdat het de eerste keer is dat je dat 10x doet terwijl je 1RM op 100kg staat. Er zijn wat wazige formules om een 1RM te vergelijken met een xRM van een lager gewicht. Maar goed, als je tot failure een setje uitvoert, en daarmee meer hh. maakt dan een eerdere poging met hetzelfde gewicht waarbij je ook tot failure hebt gerept, dan vind ik dat een PR idd.

Overigens 'werkt' het niet zo, ieder zijn eigen beleving zou ik zeggen ;).

12x40kg ...1rm van 58 kg
10x45kg ...1rm van 60 kg
5x55kg ....1rm van 62 kg

Tja, ik denk dat je pr moet zetten bij de laatste....

Wel gruwelijke training weer!

Waarom doe je by the way 2 schouderoefeningen voluit terwijl je FB doet?
Imo is eentje genoeg.....

Let op voor blessures want je moet over 2 dagen weer aan de bak en je schouders gaan er anders aan
Dat zal ik je vertellen jongen.
Upright row is een oefening die je traps aanpakt. Mijn traps reageren mega goed op deze oefening, dus wissel ik ze wel eens af met de shrug. Je pakt er idd ook je schouders mee, maar dat vind ik wel lekker na die raises en voelt gewoon goed aan.

Ik ga alleen tot fail bij de compounds. De oefeningen waar je over praat zijn assistance, dus die schouders kunnen er wel tegen.

12x40kg ...1rm van 58 kg
10x45kg ...1rm van 60 kg
5x55kg ....1rm van 62 kg

Tja, ik denk dat je pr moet zetten bij de laatste....

Wel gruwelijke training weer!
Dat omrekenen zegt me niks. Ik ga iedere set liefst voor een pr. Een pr is voor mij niets meer dan dat het een indicatie is dat ik progressief train. Ik doe dit voor mezelf, niet om indruk op jullie te maken. ;)

5x55kg is geen pr omdat ik deze een tijd terug 7 reps deed. Dus een 8 repper zou pas een pr zijn geweest.

Dat zal ik je vertellen jongen.
Upright row is een oefening die je traps aanpakt. Mijn traps reageren mega goed op deze oefening, dus wissel ik ze wel eens af met de shrug. Je pakt er idd ook je schouders mee, maar dat vind ik wel lekker na die raises en voelt gewoon goed aan.

Ik ga alleen tot fail bij de compounds. De oefeningen waar je over praat zijn assistance, dus die schouders kunnen er wel tegen.

Goed dat jij mij dat even verteld jongen:D

Upright row is een compound oefening waarbij je voornamelijk je lateral deltoid aanpakt de middelste en lage trap zijn slechts synergisten en de hoogste trap die jij bedoelt is een stabilizer. Doe ermee wat je wilt het is slechts advies kerel

Target
Synergists

Stabilizers

owned.jpg

Goed dat jij mij dat even verteld jongen:D

Upright row is een compound oefening waarbij je voornamelijk je lateral deltoid aanpakt de middelste en lage trap zijn slechts synergisten en de hoogste trap die jij bedoelt is een stabilizer. Doe ermee wat je wilt het is slechts advies kerel
owned.jpg
Mag ik vragen waarom jij de laatste tijd aan het ****en bent met je owned plaatjes? Als dit log je niet bevalt dan kun je ook gewoon wegblijven.

Wijsheden van internet halen kan ik ook, en wat je verteld klopt maar je hoeft me niet te geloven dat mijn traps hier goed op groeien. Bij de een groeien de onderarmen bij zware compounds en anderen moeten er apart voor trainen. Ieder lichaam is anders.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven