harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed omdat ze zo easy waren?
Voor de zoveelste keer dit jaar.Thnx maat.gaat lekker
prettig dat je weer kunt curlen
ben je van dat gezeik ook weer af
op naar de 165 mc
Bedankt Mark. Als het eindelijk af is kun je gaan genieten. Moet je ook alles strippen en opnieuw bouwen?Nice huis man, goed gedaan! Voor mij gaat al dat gedoe over een maandje beginnen..

De deads heb ik inderdaad nog volledig afgewerkt. Bij de bench press moest ik 5x95kg drukken en dat lukte bij de eerste set niet eens. Zwaar demotiverend en had er weinig zin meer in. Morgen weer een nieuwe trainingsdag.![]()

Helaas niet.zaterdag training trouwens?
(maybe dat ik ook interesse heb)
Bedankt, had het nooit eerder gedaan. Zou het niet weten, om het geld was het me in elk geval niet te doen.Mooie badkamer zeg, erg handig ook dat je dat zelf kan. Heeft je vast veel geld bespaard?
Thnx JW.

Deze techniek heeft me ook geholpen beter mijn lats te gebruiken bij de bench press.
True. Alleen is de press geen pull en hebben de lats een stabiliserende functie.Je kan dat inderdaad al voelen zonder gewicht! Als je goed je armen tukt en deze in je lats trekt komt daar al een behoorlijk spanning op.
Ben een week op vakantie geweest naar Gran Canaria. Was het koude weer zat.

Was idd heerlijk. Helaas gaat het allemaal zo snel voorbij.lekker man dat warme weer - ik mis het ook - ik wil eigenlijk ook maar ik geen dagen meer
shitzooi