- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien ooit nog eens.Het ziet er wel goed uit Mark.
Je gaat nog sterk worden man!![]()

Ben nu nog lang niet tevreden. Moet weer 5 reppers kunnen draaien met 130kg.
Was meer tevreden met de presses, deads gaan me veel te makkelijk af.
verloor focus en balans bij laatste rep.

Tv in de badkamer hebben wij al jaren. Was eerst een beeldbuis tv en nu een led tv.tv in de badkamer![]()
welcome to mtv cribs
netjes gedaan man, dat zijn van die laatjes dat als je ze dichtflikkert dat ze alsnog zachtjes sluiten right? die probeer ik altijd te beaten, is me nog geen 1 keer gelukt![]()

Thnx, de komende jaren idd zelf genieten en daarnaast zal het de prijs van het huis ten goede komen.Ziet er strak uit, jij hoeft de komende jaren iig niet te verhuizen
Bedankt, zit veel bloed zweet en tranen in.
Thnx Sjaak.
De keuken daarvoor was een bouwval. Kastjes die uit elkaar vielen. We hadden ook maar 1 lade die veel te smal was om al het bestek in te doen.Heel knap gedaan alleen jeukt het me tegenwoordig als ik zie hoe modern iedereen het doet. De keuken daarvoor vond ik ook al mooi.
Hahaha dat heb je nou eenmaal bij breedplaatvloeren in een huis.Mooi werk man! Waar ik me altijd kan ergeren is die strip in het plafond, van de beton platen.
Hahaha en ik had het nog nooit eerder gedaan. Met name de leidingen in de badkamer vervangen vond ik een K-klus. Het is zeker nog steriel, de foto's zijn gisteren genomen. Je moet wel je huis schoon blijven maken he vriend.Damn dude.
Je bent een stuk handiger dan ik ben zo te zien!
Héél netjes Mark.
Ziet er heel mooi uit.
Nog een beetje steriel, maar dat veranderd wel als je er even in "leeft"
Welcome to my crib.
Maar waar zijn de foto's van de thuis bioscoop en de auto's..?![]()

Mos en modder zijn niet ideaal voor oefeningen met 200kg in je nek.die ondergrond is inderdaad een beetje klote met deze weersomstandigheden
Thnxdat zag er strak uit - hou ik wel van
jij bent een handig mannetje