Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het ziet er wel goed uit Mark.
Je gaat nog sterk worden man! ;)

Squat begint alweer netjes te worden!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.343
Het ziet er wel goed uit Mark.
Je gaat nog sterk worden man! ;)
Misschien ooit nog eens. ;)

Squat begint alweer netjes te worden!
Ben nu nog lang niet tevreden. Moet weer 5 reppers kunnen draaien met 130kg.

Deadlift
10x70kg
6x120kg
2x130kg
2x145kg
5x145kg - hookgrip
5x145kg - belt
5x145kg
5x145kg - belt
5x145kg

Bench press
10x20kg
6x60kg
3x75kg
5x87,5kg
5x87,5kg
5x87,5kg
5x87,5kg
5x87,5kg

Barbell curl
8x35kg
8x37,5kg
8x37,5kg

Grip wordt sterker, 2x145kg gedaan zonder dat ik de bar uit mijn handen voelde glijden.

Krachtverlies in de linker arm begint minder te worden. De bench press is een stuk stabieler dan voorheen en geen steken meer in de arm bij de curls.
Heb het idee dat volume draaien met deze gewichten goed voor de arm is. Geen grote sprongen in gewicht maken de komende tijd en heel misschien kom ik dan eens van de vervelende kwaal af waar ik al jaren mee loop.

6setjes met 145 kg
mooi volume mc

• #7.345
6setjes met 145 kg
mooi volume mc
Was meer tevreden met de presses, deads gaan me veel te makkelijk af.

Olympic squat
12x20kg
6x70kg
2x90kg
2x110kg
1x120kg
3x120kg
3x120kg - belt
3x120kg
3x120kg - belt
2x120kg :( verloor focus en balans bij laatste rep.
3x120kg - belt

Strict press
10x35kg
6x45kg
2x50kg
2x55kg
1x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg

Floor press - straight legs / 2 sec pause
8x80kg
8x80kg
8x80kg PR

Heerlijke training, ondanks de faal bij de squat.
Presses gaan flink vooruit. Had nauwelijks moeite met de strict press en floor press (goeie snelheid). De linker arm is weer volledig stabiel en ik vermoed dat er weinig kracht verschil meer zit tussen links en rechts. Ook kan ik eindelijk weer mijn linker biceps vol aanspannen wat voorheen niet lukte en ik steken in de arm kreeg. :D

• #7.346
Heb een aantal foto's gemaakt van de verbouwingen waar ik dit jaar mee bezig ben geweest met massa en kracht verlies als gevolg. ;)

Keuken
Begin dit jaar heb ik de keuken verbouwd. Deze is 1,3m langer geworden en er is een extra kast in geplaatst. Heb alles zelf gedaan op het stucwerk na. De muren zijn voorzien van een kunststof stuclaagje. De vloer moet nog gerepareerd worden.

Voor en na
723j1g.jpg
k2om5h.jpg

33jo5c4.jpg

xcopjl.jpg

In de spoiler de verbouwingsfoto's.
1zfuf81.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1z3cui0.jpg

66x5bq.jpg

2ppnbld.jpg

6xqf6t.jpg

vxz04o.jpg

152dbpc.jpg

Badkamer
Halverwege dit jaar de badkamer verbouwd. Ook hier alles alleen gedaan op het stucwerk na. Heb hier niet echt een begin foto van want was al met de sloop begonnen maar je ziet de douche cabine nog staan met het tegelwerk. Zo was heel de badkamer. Na de verbouwing is de badkamer 60cm langer geworden waardoor er een groot 2 persoons bad in kon komen.

Voor en na
35b5hu0.jpg
k2i91s.jpg

i1lht0.jpg

qxs84i.jpg

24b14p2.jpg

20rwrx4.jpg

In de spoiler de verbouwingsfoto's.
i4mvcl.jpg

2n1dl4h.jpg

35avk14.jpg

2ugf701.jpg

r89t8h.jpg

fuqdqu.jpg

nqcmrm.jpg

24oxbok.jpg

9rlvfs.jpg

tv in de badkamer :roflol:

welcome to mtv cribs

netjes gedaan man, dat zijn van die laatjes dat als je ze dichtflikkert dat ze alsnog zachtjes sluiten right? die probeer ik altijd te beaten, is me nog geen 1 keer gelukt :(

Ziet er strak uit, jij hoeft de komende jaren iig niet te verhuizen

strak en modern afgewerkt. Knap gedaan.

mooi werk man - ziet er tiptop uit!

Heel knap gedaan alleen jeukt het me tegenwoordig als ik zie hoe modern iedereen het doet. De keuken daarvoor vond ik ook al mooi.

Mooi werk man! Waar ik me altijd kan ergeren is die strip in het plafond, van de beton platen :D.

Damn dude.
Je bent een stuk handiger dan ik ben zo te zien! :bow:
Héél netjes Mark.
Ziet er heel mooi uit.
Nog een beetje steriel, maar dat veranderd wel als je er even in "leeft" ;)
Welcome to my crib. :D
Maar waar zijn de foto's van de thuis bioscoop en de auto's..? :roflol:

• #7.354
tv in de badkamer :roflol:

welcome to mtv cribs

netjes gedaan man, dat zijn van die laatjes dat als je ze dichtflikkert dat ze alsnog zachtjes sluiten right? die probeer ik altijd te beaten, is me nog geen 1 keer gelukt :(
Tv in de badkamer hebben wij al jaren. Was eerst een beeldbuis tv en nu een led tv.

Haha ja er zitten dempers in alle laden. :D
Ziet er strak uit, jij hoeft de komende jaren iig niet te verhuizen
Thnx, de komende jaren idd zelf genieten en daarnaast zal het de prijs van het huis ten goede komen.
strak en modern afgewerkt. Knap gedaan.
Bedankt, zit veel bloed zweet en tranen in.
mooi werk man - ziet er tiptop uit!
Thnx Sjaak.
Heel knap gedaan alleen jeukt het me tegenwoordig als ik zie hoe modern iedereen het doet. De keuken daarvoor vond ik ook al mooi.
De keuken daarvoor was een bouwval. Kastjes die uit elkaar vielen. We hadden ook maar 1 lade die veel te smal was om al het bestek in te doen.

Zelf ontwerp ik idd modern maar ik hou van contrasten. Ik hanteer vaak warme materialen waardoor strak en modern nooit kil wordt. De keuken was een uitzondering omdat we een flinke kast erin hebben geplaatst en een donkere kleur de ruimte erg klein zou doen ogen.
De badkamer heeft meer warme elementen zoals je kunt zien.

Bedankt voor het compliment.

Mooi werk man! Waar ik me altijd kan ergeren is die strip in het plafond, van de beton platen :D.
Hahaha dat heb je nou eenmaal bij breedplaatvloeren in een huis.

Bedankt T.

Damn dude.
Je bent een stuk handiger dan ik ben zo te zien! :bow:
Héél netjes Mark.
Ziet er heel mooi uit.
Nog een beetje steriel, maar dat veranderd wel als je er even in "leeft" ;)
Welcome to my crib. :D
Maar waar zijn de foto's van de thuis bioscoop en de auto's..? :roflol:
Hahaha en ik had het nog nooit eerder gedaan. Met name de leidingen in de badkamer vervangen vond ik een K-klus. Het is zeker nog steriel, de foto's zijn gisteren genomen. Je moet wel je huis schoon blijven maken he vriend. ;)

Ik maak maar geen foto's van de bioscoop en auto. Wil het hier gezellig houden en niet overspoeld worden door haterzzz. :D

Niemand zwaar onder de indruk van mijn hardcore training van gisteren?

• #7.355
Log lift
5x35kg - 9 inch
5x45kg
5x57,5kg - 11 inch
5x62,5kg
5x67,5kg
5x72,5kg PR :D

Olympic Squat - (chains)
8x60kg
2x50kg (90kg)
2x70kg (110kg)
2x90kg (130kg)
2x100kg (140kg)
2x110kg (150kg)

Yoke - beltless
40m 150kg
40m 180kg
40m 200kg

Wheel flip - 280kg
3x
3x
3x

Leuke training. Beowulf was met 4 man naar PHD gekomen en ook starter20 en chreiz waren er. Erg blij met de boom maak weer wat progressie. Vorige keer met moeite 3x70kg en nu hield ik nog wel een rep over.

Chain squats ook lekker. Weer eens de 150kg in mijn nek gehad. Yoke prints was niet verantwoord, spekglad buiten. Rustig aan gedaan.

Tire zo explosief mogelijk en ook geprobeerd iets meer afstand van de band te nemen. Ik begin al sneller te worden. Helaas kan ik de tire nog niet in een keer doorflippen.

die ondergrond is inderdaad een beetje klote met deze weersomstandigheden

dat zag er strak uit - hou ik wel van
jij bent een handig mannetje

• #7.358
die ondergrond is inderdaad een beetje klote met deze weersomstandigheden
Mos en modder zijn niet ideaal voor oefeningen met 200kg in je nek.
dat zag er strak uit - hou ik wel van
jij bent een handig mannetje
Thnx

Gelukkig is het nu klaar en kan ik me weer bezig houden met consequent trainen, heb toch veel progressie misgelopen.
Ben vandaag weer eindelijk eens de 100kg BW gepasseerd, zit nu op 101kg en volgens mij nog nooit zo droog gestaan met dit gewicht.

• #7.359
Deadlift
10x70kg
6x120kg
2x135kg
2x150kg
3x155kg
3x155kg - belt
3x155kg
3x155kg - belt
3x155kg
3x155kg - belt @5

Bench press
10x20kg
6x60kg
2x75kg
2x85kg
1x95kg
3x95kg
3x95kg
3x95kg
3x95kg
3x95kg
3x95kg @9

Barbell curl
8x35kg
8x37,5kg
8x40kg @6.5

Goeie training. Deads waren erg eenvoudig. Eerste 2 reps van de setjes waren eerder speed deads.

Bij de bench press had ik hoog ingezet, een sprong van 7,5kg bij een volume van 18 reps is toch flink. Halverwege werd het erg zwaar, vreesde de reeks niet af te kunnen maken. Hard gewerkt en toch gelukt, ben er erg blij mee.

Ook de curls gaan me steeds beter af. 40kg zonder steken in de arm, heerlijk.

Goede deadlifts weer al man.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven