Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deads doe ik nog niet zo lang en ben meteen begonnen met de sumo omdat me deze werd geadviseerd vanwege mijn lengte. Daarnaast zocht ik een goede oefening voor de hams en deze versie pakt de hams meer aan, dus mooie combinatie. Ik wil nog even hiermee doorgaan en later voor de reguliere gaan.

Thnx voor de tip. Maar is niet echt een versie van de deadlift om de oefening voor het eerst te doen. Die zullen allemaal wel eens aan de beurt komen.

Ben ik ook blij mee na een vervelende blessure kan ik bijna weer vollebak, borst is nog wat beperkt.Veel Pr's bro, gaat de goede kant op.
Met die MP blijf ik ook dikwijls op een plateau zitten, af en toe enkel dumbbell shoulder press wil eens helpen bij mij.
Herstel gaat sneller dan ik verwachtte, dus gaat zeker lekker Mark

Ik heb geen haat tegen deze jongen. Dbb is volgens mij groot genoeg om ieder ons eigen ding te doen zonder dat we elkaar tot last zijn.Volgens mij heeft die sgtmossadcommandobetonblokchromosoomteveel een oogje op je man. Hij zoekt altijd je posts op en probeert je dan (op zijn eigen speciale manier) onderuit te halen. Zal ie jaloers zijn dat jij net zo hard gaat als hem zonder te kuren? Vind het iig een beetje jammer dat ie steeds op je zit te haten. Maar trek je er niks van aan man, je bent goed bezig.
Het was moeilijk in te schatten hoe sterk ik op de deads was na mijn blessure. Had verwacht meer moeite te hebben met de 110/120kg. Dus wanneer ik dan meer reps kan doen dan doe ik ze gewoon, heeft geen zin om dan te stoppen.Ondanks dat ik het een uber DL sessie vind, vind ik wel dat je wat teveel reps doet.
Denk dat wanneer je je setup wat zou veranderen, je nog meer kg op je barbell zou krijgen op het einde.
Rest van de training: toppie![]()

Ondanks dat ik het een uber DL sessie vind, vind ik wel dat je wat teveel reps doet.
Denk dat wanneer je je setup wat zou veranderen, je nog meer kg op je barbell zou
krijgen op het einde.
Rest van de training: toppie![]()
Aan de andere kant misschien niet zo'n gek idee om wat meer reps te maken om bekend te raken met de DL, aangezien hij er nog niet zo lang mee bezig is.
Daar zit wat in kerel, maar vergeet niet dat ik weer pas bezig ben (4 maandjes). Ik ben vol voor massa aan het gaan en niet puur kracht. Kracht is zeker meegenomen en als je naturel groot wordt dan ben je ook sterk.imo kan hij dan toch beter setjes a la 6 - 6 - 5 - 5 - 2 - 2 maken.
Heeft hij evenveel reps en kan hij hoger in gewicht naar het einde toe.
eindelijk weerIddGaat lekker hier: zou bij de DL niet te snel voor 1-5 reps gaan, want dat is meer PL sT. Bijv.10-8-6-5-4 is een prima alternatief:keep it up!![]()