MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Veel PR's dus het gaat goed, vooral de sumo dead is indrukwekkend! Dat is nu eens een oefening die ik nog nooit gedaan heb, waarom doe je hem nu ipv de reguliere dead?

• Topic Starter Topic Starter
Deads doe ik nog niet zo lang en ben meteen begonnen met de sumo omdat me deze werd geadviseerd vanwege mijn lengte. Daarnaast zocht ik een goede oefening voor de hams en deze versie pakt de hams meer aan, dus mooie combinatie. Ik wil nog even hiermee doorgaan en later voor de reguliere gaan.

10 reps close CoC guide (warming up)
9 single reps 5 mm before close CoC No. 1.5
5 reps negatief close CoC No. 1.5
10 reps close HG150 (net lichter dan de CoC No. 1)
10 reps close HG150

Bepaalde single reps kwamen dicht in de buurt van een close, 3mm before close. Die dingen zijn op het einde bijna niet dicht te knijpen, alsof je in een steen knijpt. Ik hoop binnen een maand de No. 1.5 te closen, gaat langzamer dan ik had verwacht.

Deads doe ik nog niet zo lang en ben meteen begonnen met de sumo omdat me deze werd geadviseerd vanwege mijn lengte. Daarnaast zocht ik een goede oefening voor de hams en deze versie pakt de hams meer aan, dus mooie combinatie. Ik wil nog even hiermee doorgaan en later voor de reguliere gaan.

Hams kan je ook met een SLDL aanpakken. ;)

Veel Pr's bro, gaat de goede kant op.

Met die MP blijf ik ook dikwijls op een plateau zitten, af en toe enkel dumbbell shoulder press wil eens helpen bij mij.

Ook lekker bezig of niet mark?

Gaat goed man!

Hams kan je ook met een SLDL aanpakken. ;)
Thnx voor de tip. Maar is niet echt een versie van de deadlift om de oefening voor het eerst te doen. Die zullen allemaal wel eens aan de beurt komen. ;)
Veel Pr's bro, gaat de goede kant op.

Met die MP blijf ik ook dikwijls op een plateau zitten, af en toe enkel dumbbell shoulder press wil eens helpen bij mij.
Ben ik ook blij mee na een vervelende blessure kan ik bijna weer vollebak, borst is nog wat beperkt.

Schouders lopen bij mij achter en heb idd voorheen de shoulder press gedaan, die mill press gaat wel goed komen.
Ook lekker bezig of niet mark?

Gaat goed man!
Herstel gaat sneller dan ik verwachtte, dus gaat zeker lekker Mark ;)

Volgens mij heeft die sgtmossadcommandobetonblokchromosoomteveel een oogje op je man. Hij zoekt altijd je posts op en probeert je dan (op zijn eigen speciale manier) onderuit te halen. Zal ie jaloers zijn dat jij net zo hard gaat als hem zonder te kuren? Vind het iig een beetje jammer dat ie steeds op je zit te haten. Maar trek je er niks van aan man, je bent goed bezig.

Ondanks dat ik het een uber DL sessie vind, vind ik wel dat je wat teveel reps doet.
Denk dat wanneer je je setup wat zou veranderen, je nog meer kg op je barbell zou
krijgen op het einde.

Rest van de training: toppie ;)

Volgens mij heeft die sgtmossadcommandobetonblokchromosoomteveel een oogje op je man. Hij zoekt altijd je posts op en probeert je dan (op zijn eigen speciale manier) onderuit te halen. Zal ie jaloers zijn dat jij net zo hard gaat als hem zonder te kuren? Vind het iig een beetje jammer dat ie steeds op je zit te haten. Maar trek je er niks van aan man, je bent goed bezig.
Ik heb geen haat tegen deze jongen. Dbb is volgens mij groot genoeg om ieder ons eigen ding te doen zonder dat we elkaar tot last zijn.

Ik ben hard vooruit gegaan dankzij spiergeheugen van de jaren krachtsport die ik voorheen deed. Ik hoop eind dit jaar mijn sub doel van 110kg te hebben bereikt. Thnx kerel.
Ondanks dat ik het een uber DL sessie vind, vind ik wel dat je wat teveel reps doet.
Denk dat wanneer je je setup wat zou veranderen, je nog meer kg op je barbell zou krijgen op het einde.

Het was moeilijk in te schatten hoe sterk ik op de deads was na mijn blessure. Had verwacht meer moeite te hebben met de 110/120kg. Dus wanneer ik dan meer reps kan doen dan doe ik ze gewoon, heeft geen zin om dan te stoppen.

Eerste set wil ik in ieder geval tegen de 12/10 reps zitten en de top set tegen de 6 reps. Ben met bodybuilding bezig en geen powerliften. ;)
Bedankt voor de tip, ga volgende sessie wat hoger zitten bij de eerste sets.

Laatst bewerkt:
Denk dat wanneer je je setup wat zou veranderen, je nog meer kg op je barbell zou
krijgen op het einde.

Aan de andere kant misschien niet zo'n gek idee om wat meer reps te maken om bekend te raken met de DL, aangezien hij er nog niet zo lang mee bezig is.

Aan de andere kant misschien niet zo'n gek idee om wat meer reps te maken om bekend te raken met de DL, aangezien hij er nog niet zo lang mee bezig is.

imo kan hij dan toch beter setjes a la 6 - 6 - 5 - 5 - 2 - 2 maken.
Heeft hij evenveel reps en kan hij hoger in gewicht naar het einde toe.

imo kan hij dan toch beter setjes a la 6 - 6 - 5 - 5 - 2 - 2 maken.
Heeft hij evenveel reps en kan hij hoger in gewicht naar het einde toe.
Daar zit wat in kerel, maar vergeet niet dat ik weer pas bezig ben (4 maandjes). Ik ben vol voor massa aan het gaan en niet puur kracht. Kracht is zeker meegenomen en als je naturel groot wordt dan ben je ook sterk.

Ik ga eerst nog wat varieren met schema's. Er zijn nog zoveel schema's op dit forum die ik zelf nooit heb toegepast en vind dat ik ze moet proberen, zo blijf ik leren. Wanneer ik wat verder ben gaan de setjes zeker omhoog, past momenteel niet zo goed in het schema wat ik hanteer.

Mooie training mc Chick, back on track.

Gaat lekker hier: zou bij de DL niet te snel voor 1-5 reps gaan, want dat is meer PL sT. Bijv.10-8-6-5-4 is een prima alternatief:keep it up!:D;)

FB3: Dinsdag
Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x50reps

Sumo deadlift
15x70kg
10x120kg
6x130kg PR
Omdat ik een dag rust had na de deads maar voorzichtig aan gedaan. Had nog best wat spierpijn aan mijn onderrug van de vorige sessie. Merk wel dat ik veel sterker ben geworden op de deads, de 120kg was vrij eenvoudig.

Bb incline press
12x40kg
10x50kg
8x60kg
Weer lekker rustig aan, iedere week 10kg eraan toevoegen totdat ik weer op niveau zit.

Cross bench pull-over
12x18kg
12x22kg
10x26kg
Daar deze oefening veel spanning op je borstkast zet ben ik hier extreem voorzichtig mee begonnen, voelde lekker aan.

Incline db curl
12x14g
11x16kg PR
5x17kg
Armen stonden op springen, binnenkort weer eens meten.

Overhead cable extension
20x55kg
7x60kg
6x60kg
Veel kracht over. 60kg was een eitje maar durfde nog niet vol te gaan.

Calf raises
15x85kg PR
12x95kg PR
10x105kg PR
8x115kg PR
Kuiten zijn ook goed vooruit gegaan de laatste tijd, weinig problemen mee.

Zoals jullie kunnen zien gaat het heel lekker. Hoop binnen een maand weer vol te kunnen knallen bij de borst.

sweet ... komt weer helemaal goed.

Mss volgende keer die 10x120 wissel voor 10x130 en dan nog 6 reps 140 erachter knallen :p

Blij te zien dat je weer op volle kracht kan trainen!

Voelt dat nou lekker aan? Eerst buik en daarna de rest van je oefeningen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven