XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
:orly:

:nowai:

Verder vraag ik me af, niet aanvallend, waarom je 90% van je trainingen hebt aangepast.

Goed bezig verder, je zal wel tevreden zijn dat je weer redelijk voluit kan trainen;)

Thnx imp... ik ben blij dat je een fout hebt gevonden. Meteen mijn pr excel bestand geopend, want ik kon me niet voorstellen dat ik een fout heb gemaakt. Heb idd het oude rep aantal vergeten aan te passen. In het bestand staat 7 reps en ook in mijn trainings blocknote. Zal het meteen aanpassen.

Als je nog wat ziet laat het maar weten. :D

Verklaar je nader met 90% aanpassen van de trainingen.

Waar ben jij nou weer mee bezig kindergartenlog ?met excel zogenaamde PR`s opschrijven...Als ik er iets over zeg mij afbranden?

Ik krijg steeds meer bovenstaand idee bij dit log en jou...

Blijf voorlopig ff weg doe je ding met je trainingen veel succes ermee.

nurd.jpg

Wanneer jij een training post, pas je dit (pin me er niet op vast) in negen van de tien posts aan. Ik vroeg me af met welke motivatie.

Maak je vaker foutjes misschien in het vertalen van je excel bestand naar berichten op DBB?
Dat zijn taalfoutjes die ik dan corrigeer. Check al mijn post hier op dbb, gebeurt wel vaker. Je hebt ook mensen die hun posts verwijderen, maar ik pas ze aan. That's all.

sgtmossad maak jezelf niet zo belachelijk, eerst vind je het excel mega vet en nu weer wat anders.
zie linkje http://forum.dutchbodybuilding.com/...nder-stero-den-189801/index6.html#post3418051

In mijn log ben je niet meer welkom dus blijf maar weg.

Maar genoeg geneuzel, opmerkingen over trainingen hoor ik graag.

Laatst bewerkt:
Dat zijn taalfoutjes die ik dan corrigeer. Check al mijn post hier op dbb, gebeurt wel vaker. Je hebt ook mensen die ze verwijderen, maar ik pas ze aan. That's all.

Sarge maak jezelf niet zo belachelijk, eerst vind je het excel mega vet en nu weer wat anders. In mijn log ben je niet meer welkom dus blijf maar weg.

Maar genoeg geneuzel, opmerkingen over trainingen hoor ik graag.

Ik heb nooit gezegd dat ik PR geweldig vind sterker nog vind het waanzin. Gewichten bijhouden in excel wat je tilt is iets heel anders...
Dit heet windowdressing jezelf voor de gek houden en toont geen respect voor de lezers van je log. Nogmaals im out succes met je log en trainingen.
Ik hoop echt voor je dat je de komende tijd meer resultaat gaat boeken dan je in de afgelopen 10 jaar hebt gedaan(is oprecht bedoeld)

Laatst bewerkt:
ik maak ook wel eens een type - foutje , of ik bewerk ook weleens als ik merk dat ik te snel typ - vanavond nog bij sgt - ik zie fimpies i.pv muziek - stom stom stom , wat ben ik toch een sukkel

Ik ga niet volledig schonen maar verwijs graag naar :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/nieuwe-regels-lezen-aub-199391/

Probeer elkaar te respecteren en als je alleen maar denkt te kunnen bijdragen met bijdehandte opmerkingen blijf dan gewoon weg uit bepaalde logs. Verdere discussie hierover niet in dit log doen, de boodschap lijkt me duidelijk. Stuur maar een PM als er problemen zijn.

Goed getraind mc, je bent al op de goede terugweg na die blessure.
Even Off T: Upright rows zijn wel degelijk zeer goed voor de traps.

+1 voor DB

Keep it up bro! goed bezig.

Thnx mannen, moet zeggen dat de training er goed inhakte, heerlijke spierpijn vandaag. Komende dagen flink bulken voor een optimaal herstel.

Ga lekker voor die 110-120kg massa; je bent super bezig en dan kun je mij vervangen bij de Strong Man massa-onderdelen;).
Ik heb misschien voor je griptraining nog een leuke optie. Geef de zware grippers hoge punten en de lichtere lage punten en dan kijken (beginnend bij de zware) hoeveel punten je kunt behalen binnen 1 minuut.
Bijv. 1,5=10 punten 1,0 =5 punten trainer = 1 punt.

Gaat lekker maat.:D

yup yup, the comeback kid ;)

FB1
Buik
Crunches 2x50reps
Side crunches 2x50reps

Sumo deadlift
15x60kg
12x110kg PR
10x120kg PR
4x140kg PR
Heerlijk, de eerste setjes met bekende gewichten gingen een stuk eenvoudiger dus daar een mooie rep pr. Meteen geprobeert om 140kg te pakken en gelukt.

Lat pulldown (front)
12x55kg
10x65kg
8x75kg

Mill press
12x35kg PR
10x40kg PR
6x45kg PR
Ben erg blij met de vorderingen op de mill press, eindelijk vooruitgang.

Chest flyes flat
12x8kg
12x11kg
12x13kg PR
Voorzichtig spanning opbouwen.

French extension
12x30,5kg
10x36,5kg PR
10x36,5kg
Voelde een spanning in de bovenkant borst komen bij de 2e set. Dus durfde niet zwaarder te gaan.

EZ preacher curls
12x36,5kg PR
8x42,5kg PR
7x42,5kg

Ondanks dat mijn bovenlichaam een tijd heeft stil gestaan ga ik toch lekker vooruit. Rust heeft blijkbaar goed gedaan. :D
Oh ja ik had de squat verwisseld voor de deads, had ik even zin in. Aangezien ik de laatste tijd alleen maar squats heb gedaan.

nette gewichten maar waarom geen 130 op DL en dan meer reps ?

nette gewichten maar waarom geen 130 op DL en dan meer reps ?
Ik had niet verwacht dat de 110/120 zo makkelijk gingen, daar zat ik hoog in de reps. Ik wilde een setje echt zwaar gaan dus vandaar dat de de 20kg sprong maakte. Het was ook geen single rep dus kon wel naar mijn menig. Volgende keer begin ik met zwaardere gewichten.

lekkere workout!

;)
FB1
Buik
Crunches 2x50reps
Side crunches 2x50reps

Sumo deadlift
15x60kg
12x110kg PR
10x120kg PR
4x140kg PR
Heerlijk, de eerste setjes met bekende gewichten gingen een stuk eenvoudiger dus daar een mooie rep pr. Meteen geprobeert om 140kg te pakken en gelukt.

super die 140 , heb ik nog niet gepakt , gaat wel lukken natuurlijk;)
ik weet dat dit ook door werkt voor de gewone deadlift

Lat pulldown (front)
12x55kg
10x65kg
8x75kg

Mill press
12x35kg PR
10x40kg PR
6x45kg PR
Ben erg blij met de vorderingen op de mill press, eindelijk vooruitgang.

netjes

Chest flyes flat
12x8kg
12x11kg
12x13kg PR
Voorzichtig spanning opbouwen.

French extension
12x30,5kg
10x36,5kg PR
10x36,5kg
Voelde een spanning in de bovenkant borst komen bij de 2e set. Dus durfde niet zwaarder te gaan.

EZ preacher curls
12x36,5kg PR
8x42,5kg PR
7x42,5kg

Ondanks dat mijn bovenlichaam een tijd heeft stil gestaan ga ik toch lekker vooruit. Rust heeft blijkbaar goed gedaan. :D
Oh ja ik had de squat verwisseld voor de deads, had ik even zin in. Aangezien ik de laatste tijd alleen maar squats heb gedaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven