Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede training, mooi PR op log!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.662
Dank u zeer vriendelijk. ;)
Ik had graag de 295 yoke gelopen. Die bewaren we voor de volgende keer.

Niceness man.

Abbo. Ziet er allemaal interessant uit, SM/PL.

• #7.665
stevige gm'd mark netjes man

• #7.667
Die voel ik ook goed man, hammetjes zijn gaar.
LB is gelukkig ook goed bij aan het trekken. Mijn grotere spijkerbroeken beginnen strakker te zitten, de rest kan ik niet meer aan of moet van skinny jeans houden. :D

Hele dikke goodmornings. En interessant dat trainen met die kettingen. Was eigenlijk tot op heden onbekend voor me (even research gedaan) maar een mooie manier van trainen.

• #7.669
De hoofdoefeningen train ik op kracht maar ook op snelheid. Kracht = Massa x Versnelling.
De deload van de kettingen onderin de beweging helpen je de beweging explosiever uit te voeren. In het begin was mijn squat onderin zo traag als een kluisdeur. Nu een stuk sneller en hoe sneller je onderin bent hoe meer gewicht je kunt verplaatsen.
Bijkomend voordeel is dat je CZS minder belast wordt met dit soort dagen.

Laatst bewerkt:
De hoofdoefeningen train ik op kracht maar ook op snelheid. Kracht = Massa x Versnelling.
De deload van de kettingen onderin de beweging helpen je de beweging explosiever uit te voeren. In het begin was mijn squat onderin zo traag als een kluisdeur. Nu een stuk sneller en hoe sneller je onderin bent hoe meer gewicht je kunt verplaatsen.
Bijkomend voordeel is dat je CZS minder belast wordt met dit soort dagen.

Erg interessant allemaal. Mooie manier van trainen met die kettingen.

• #7.671
Erg interessant allemaal. Mooie manier van trainen met die kettingen.
Leuk speelgoed allemaal.

Dag 2/Week 2/Cycle 3
Bench press - chains (+30kg)
12x20kg
6x60kg
5x67,5kg
5x74kg
3x81kg
2x87,5kg
2x94kg PR

Squat - chains (+40kg)
12x20kg
6x70kg
5x92,5kg
5x101,5kg
3x110,6kg
2x120kg
2x128,5kg

Wheelflip - 280kg
3x
3x
3x

BOR
5x96kg
5x96kg
5x96kg

Barbell curl
5x45kg
5x50kg
8x55kg PR

Eerste keer zwaar gegaan op de chain bench press. 124kg bovenin is niet verkeerd als je bedenkt dat de lockout bij mij het zwakste deel is van de press.

Squats ging minder moeizaam dan verwacht.

Laatst bewerkt:
Absoluut nette squat en bench man. Geen zin om eens een filmpje te posten?
En feli met je PR.
Waarom train je eigenlijk met chains? Ik bedoel, ik begrijp hoe het werkt en wat het idee er achter is, heb jij een specifiek doel?

• #7.673
Absoluut nette squat en bench man. Geen zin om eens een filmpje te posten?
En feli met je PR.
Waarom train je eigenlijk met chains? Ik bedoel, ik begrijp hoe het werkt en wat het idee er achter is, heb jij een specifiek doel?
Ik heb de afgelopen maanden vrijwel iedere training gefilmd en gepost, check youtube in mijn sig. Hier staan nog meer filmpjes van PHD. http://www.youtube.com/user/PowerHouseDordrecht/videos

Speed training heb ik al toegelicht maar chains zijn zeer veelzijdig te gebruiken. Doel is om sterker te worden in een beweging. Vandaag was het doel om een overload te geven in een beweging. Daarnaast kunnen ze helpen om een sticking point aan te pakken.
Verder hebben chains mijn voorkeur boven bands daar ze de bewegingsbaan van een lift niet beïnvloeden zoals bands dat doen.

Dave Tate heeft een mooi filmpje over chains, zeker het kijken waard.
http://www.youtube.com/watch?v=wyIuWNzLAH8

• #7.674
Dag 3/Week 2/Cycle 3
Loglift - 28cm
5x57,5kg
3x63,5kg
IFSA
2x70kg
2x76kg
2x82,5kg
1x88kg :mad:

Deadlift - chains (+40kg)
10x70kg
6x110kg
5x132,5kg
3x144kg
2x156kg
2x167,5kg

Farmers - zwaar
20m 95kg
15m 105kg
7m 115kg

Erg laat gaan trainen vandaag. Had geen zin weer een dag uit te stellen. Boom liep vandaag niet, balen. 82,5kg voelde al erg zwaar.

Goed bezig man. :thumb:

Vind het een nette training bro!
Heb net even je YT channel zitten kijken, vette shit hoor!!!

• #7.677
Daarom, heb nog nooit iemand gehoord die elke training volop tevreden was.

Getting stronger !

Zolang er mensen zijn die 400 buigen en trekken en 300 drukken, zal ik nooit helemaal tevreden zijn. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven