- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een mindere dag voor de log vandaag. Gaat niet lang meer duren. Thnx.
Omdat ik volgens het schema train en er stond vandaag 10m met 110kg op het programma. Ik deed van de week ook easy 3x140kg squat. Waarom had ik toen niet meer reps gemaakt? Dan ga je iedere oefening tegen fail aan trainen. Leuk voor bodybuilding maar niet voor wat wij doen.Als die 110 farmers easy waren, waarom loop je er dan maar 10m mee ?!![]()
Was een mindere dag voor de log vandaag. Gaat niet lang meer duren. Thnx.
Omdat ik volgens het schema train en er stond vandaag 10m met 110kg op het programma. Ik deed van de week ook easy 3x140kg squat. Waarom had ik toen niet meer reps gemaakt? Dan ga je iedere oefening tegen fail aan trainen. Leuk voor bodybuilding maar niet voor wat wij doen.
Ik ben van mening dat je ook hier beter op 85%-95% kunt trainen om sterker te worden. Volgende keer staat 115kg op de planning en daarna 120kg.
Zoals je kunt zien was het met name een mentaal probleem dat deze die dag niet lekker ging. Gewoon door buffelen.Lees je strongman training van zaterdag nu pas. Die 90 log gaat idd snel vallen, nice!

Deze discussie hebben we in het verleden ook eens gehad. Wil zelf niet teveel in het verleden blijven hangen met de gedacht als en dan...mark, ik denk dat periodisatie goed is om af en toe een rem op jezelf te leggen en langzaam in ieder geval progressie te maken, maar het is denk ik een tool die je niet constant moet gebruiken... wanneer een veel meer in zit is het raadzaam dit ook te doen... wanneer je je slechter/overtraind begint te voelen of de progressie is uit je trainingen, DAN kun je goed weer gaan bouwen via periodisatie... je maakt inderdaad langzame progressie maar met alle respect, er is een tijd geweest dat je sterker was dan ik en nu loop je nog te kloten met 90kg log een 110kg farmers... ja je hebt prive issues (gehad?) maar ik denk dat er meer uit dat grote lichaam van jou is te halen dan je nu doet

Helaas geen tijd vrij kunnen maken. Bijna 2 weken niets gedaan.