- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De deads was ook een mentale faal. De liftoff van de 1e rep ging niet goed, weinig spanning. Daardoor was deze onnodig zwaarder voor mijn gevoel dan verwacht. Hierna kon ik me niet meer goed focussen en waren de volgende pogingen een faal.
Wel blij met de rest idd.
Yup en zoals ik al eerder zei. Deads zijn momenteel niet zo belangrijk.Als je er in je kop niet bij bent willen de zwaarste sets inderdaad niet.. Volgende keer beter!
Haha helaas loopt er bij mij niks voor maar lopen er veel oefeningen achter.Interessant log, wel een beetje lang om helemaal door te lezenHet valt me op dat je op een paar oefeningen opvallend veel pakt voor iemand met jouw stats. GM bijvoorbeeld, en de BB curls lijken een beetje voor te lopen. Of vergis ik me?

Haha helaas loopt er bij mij niks voor maar lopen er veel oefeningen achter.Bij bepaalde oefeningen hou ik me nog bewust in, deads bijvoorbeeld om mijn squat meer ruimte te geven.
Ik max vrijwel weinig, niet nodig imo om sterk te worden. Om de training doe ik een max effort training op 90-95%1RM. Heb je het idee dat je daarmee niet je CZS mee belast?Laat ik het zo zeggen: als ik alleen je assistance zou weten, zou ik je stats hoger schatten. Heb je niet gewoon de spierkracht, maar moet je je zenuwen eens aan het werk zetten? Ik max zelf pas optimaal na een week of drie zwaar trainen.
Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Als ik het maar begrijp daar gaat het om.Je houdt op deads in om je squat "meer de ruimte" te geven? Snap ik niks van, sorry.
Thnx
Ik max vrijwel weinig, niet nodig imo om sterk te worden. Om de training doe ik een max effort training op 90-95%1RM. Heb je het idee dat je daarmee niet je CZS mee belast?

Ja gaat lekker gelukkig.

Thnx, de laatste rep van de press was een epic grinder. Erg blij met een 81kg lockout op de press.
Dat dacht ik ook dat het best vaak is.Om de training semi-maxen is toch juist heel vaak
Ik denk dat maxen juist erg goed is voor je vooruitgang, om je czs even die superprikkel te geven. Niet meer dan 1x maand doen, en een rep-out op een pittig gewicht is een goed alternatief.

Hoop dat ik het nog interessanter kan maken door sterker te worden.
Thnx Marc, had me voorgenomen veel pr's in 2012 te zetten en dat gaat niet verkeerd.