MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.701
Zeker, vorige keer had ik 3x188kg. Maar squats zijn momenteel belangrijker en daar maak ik wel goede progressie.

De deads was ook een mentale faal. De liftoff van de 1e rep ging niet goed, weinig spanning. Daardoor was deze onnodig zwaarder voor mijn gevoel dan verwacht. Hierna kon ik me niet meer goed focussen en waren de volgende pogingen een faal.

Wel blij met de rest idd.

Als je er in je kop niet bij bent willen de zwaarste sets inderdaad niet.. Volgende keer beter!

Interessant log, wel een beetje lang om helemaal door te lezen ;) Het valt me op dat je op een paar oefeningen opvallend veel pakt voor iemand met jouw stats. GM bijvoorbeeld, en de BB curls lijken een beetje voor te lopen. Of vergis ik me?

• #7.704
Als je er in je kop niet bij bent willen de zwaarste sets inderdaad niet.. Volgende keer beter!
Yup en zoals ik al eerder zei. Deads zijn momenteel niet zo belangrijk.

Interessant log, wel een beetje lang om helemaal door te lezen ;) Het valt me op dat je op een paar oefeningen opvallend veel pakt voor iemand met jouw stats. GM bijvoorbeeld, en de BB curls lijken een beetje voor te lopen. Of vergis ik me?
Haha helaas loopt er bij mij niks voor maar lopen er veel oefeningen achter. ;)
Bij bepaalde oefeningen hou ik me nog bewust in, deads bijvoorbeeld om mijn squat meer ruimte te geven.

Haha helaas loopt er bij mij niks voor maar lopen er veel oefeningen achter. ;) Bij bepaalde oefeningen hou ik me nog bewust in, deads bijvoorbeeld om mijn squat meer ruimte te geven.

Laat ik het zo zeggen: als ik alleen je assistance zou weten, zou ik je stats hoger schatten. Heb je niet gewoon de spierkracht, maar moet je je zenuwen eens aan het werk zetten? Ik max zelf pas optimaal na een week of drie zwaar trainen.

Je houdt op deads in om je squat "meer de ruimte" te geven? Snap ik niks van, sorry.

• #7.707
Laat ik het zo zeggen: als ik alleen je assistance zou weten, zou ik je stats hoger schatten. Heb je niet gewoon de spierkracht, maar moet je je zenuwen eens aan het werk zetten? Ik max zelf pas optimaal na een week of drie zwaar trainen.
Ik max vrijwel weinig, niet nodig imo om sterk te worden. Om de training doe ik een max effort training op 90-95%1RM. Heb je het idee dat je daarmee niet je CZS mee belast?
Je houdt op deads in om je squat "meer de ruimte" te geven? Snap ik niks van, sorry.
Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Als ik het maar begrijp daar gaat het om.

Gaat goed Mark, nice pr's gezet op squat en oh :thumbup:

• #7.709
Gaat goed Mark, nice pr's gezet op squat en oh :thumbup:
Thnx

Dag 1/Week 4/Cycle 3
Squat - chains (+40kg)
10x20kg
6x70kg
2x77,5kg
2x77,5kg
2x77,5kg
2x77,5kg
2x77,5kg

Press - chains (+20kg)
10x20kg
5x44kg
5x48,5kg
3x52,5kg
2x57kg
2x61kg PR

Goodmorning strict
8x97,5kg
8x97,5kg
8x97,5kg

Floorpress
8x93kg
8x93kg

Triceps worden sterker.

Netjes en gestaag maat. :thumb:

Dikke press en GM... Nice!!

Ik max vrijwel weinig, niet nodig imo om sterk te worden. Om de training doe ik een max effort training op 90-95%1RM. Heb je het idee dat je daarmee niet je CZS mee belast?

Om de training semi-maxen is toch juist heel vaak ???

Ik denk dat maxen juist erg goed is voor je vooruitgang, om je czs even die superprikkel te geven. Niet meer dan 1x maand doen, en een rep-out op een pittig gewicht is een goed alternatief.

• #7.713
Ja gaat lekker gelukkig. :cool:
Thnx, de laatste rep van de press was een epic grinder. Erg blij met een 81kg lockout op de press.
Om de training semi-maxen is toch juist heel vaak ???

Ik denk dat maxen juist erg goed is voor je vooruitgang, om je czs even die superprikkel te geven. Niet meer dan 1x maand doen, en een rep-out op een pittig gewicht is een goed alternatief.
Dat dacht ik ook dat het best vaak is.

1x per maand maxen past niet in mijn huidige schema. Vaak maxen stagneert mijn progressie heb ik door de jaren heen ervaren. 3 reppers op 95%1RM geeft imo al een superprikkel aan mijn CZS.

• #7.714
Dag 2/Week 4/Cycle 3
Bench press
20x20kg
6x60kg
3x78,5kg
3x86kg
3x94kg
3x101,5kg
3x109kg PR - soepel :banana:

Squat - chains (+40kg)
12x20kg
6x70kg
5x97kg
5x106,5kg
3x116kg
2x125,5kg
2x135kg PR

Wheelflip - 280kg
xxx

BOR
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Barbell curl
5x45kg
5x45kg
5x45kg

Top training. Het is jaren geleden dat ik eindelijk weer eens een pr op de bench press pak. Voelde niet eens zo heel zwaar aan.

Squat blijft maar gaan. Zit nog meer in voor mijn gevoel.

Wat last van mijn biceps dus niet te zwaar gegaan op de curls.

http://www.youtube.com/watch?v=mGVWbl1AcUc&feature=plcp

McChick, interessante log!

Ik ga je volgen!

Goede training man, congrats met pr's!

• #7.717
Dat is weer een mooie training geweest!
Nice PR's en vids vind ik altijd leuk.

Pr's = nice! :D

Goed! Mooie squat form ook!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven