AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.681
Daarom, heb nog nooit iemand gehoord die elke training volop tevreden was.
Idd die dagen heb je wel eens. Vandaag ging stukken beter.

Yup, lekkah

Zolang er mensen zijn die 400 buigen en trekken en 300 drukken, zal ik nooit helemaal tevreden zijn. ;)
Ok dat is zo maar ik doelde meer in lijn waarin mijn progressie momenteel zit. Het zit er gewoon in maar komt er niet uit... als je begrijpt... :D

Dag 1/Week 3/Cycle 3
Squat
10x20kg
6x70kg
3x105kg
3x115kg
3x125,5kg
3x135,5kg
3x146kg PR :D:D:D

Press
10x20kg
6x35kg
3x52,5kg
3x57,5kg
3x62,5kg
3x67,5kg
1x71,5kg PR

Goodmorning
5x104kg
5x104kg
5x104kg

Floorpress
5x100kg PR
5x100kg
4x100kg

Squats gaan top. Niet allout, 1 rep over voor mijn gevoel. 1RM squat zonder wraps is 150kg. Daar zit ik nu dus weer boven.

Press ging voor mijn gevoel ook weer erg lekker. Helaas de laatste set een hele close 2e rep.

Floorpress mooi stabiel en explosief.

Laatst bewerkt:
Damn nette training hoor!!! Dikke squats en je goodmornings vind ik helemaal bruut!
Hele stomme vraag.. Welke oefening is press?

• #7.683
Thnx, press is een staande press (oh en strict). Ik noem het geen mp daar mijn voeten niet tegen elkaar staan.

top mark die 145 - strogman waardig lijkt me zo
mooie floorpresses ook - 100 niet gek hoor

• #7.686
kleine kritische noot: je assistance is gericht om je triceps te versterken en dat is goed, maar misschien kan je beter een verticale (tricepgerichte) press doen dan horizontaal, gezien dat je bench veel hoger licht dan je press... daarnaast doe je niet zo vaak push press? heeft voor mij veel geholpen om specifiekere tricep kracht te ontwikkelen voor je oh, zie het als een soort overload, je triceps locken een gewicht ruim boven je press limiet... en ja je doet log, maar is toch anders

• #7.688
Dat mijn bench een stuk sterker is heeft te maken met een sterke rug en borst. Schouders en triceps zijn relatief zwakker maar trekken langzaam bij. Bij alle presses die ik doe is de onderste beweging van de press eenvoudig. Blijf meestal net voorbij de helft hangen. Sinds ik de floor press doe ben ik in dit deel stukken sterker geworden.

Ik heb trouwens ook de strict press met chains aan het schema toegevoegd om idd bij de vertikale press dit deel aan de pakken.

ja die conclusie had ik ook algetrokken, maar je beantwoord nog niet waarom je geen push press doet... is dar een specifieke rede voor?

• #7.691
ja die conclusie had ik ook algetrokken, maar je beantwoord nog niet waarom je geen push press doet... is dar een specifieke rede voor?
Omdat ik moeite heb de push techniek en jerk techniek afzonderlijk van elkaar onder de knie te krijgen. Met veel moeite heb ik nu de jerk aardig onder de knie. Het lukt me dan niet meer om een push goed uit te voeren, ik maak er dan toch steeds weer een jerk van. En als ik dan eindelijk de push weer onder de knie krijg, zonder jerk, loopt de jerk een aantal weken totaal niet meer bij mij. Omdat ik een jerk veel belangrijker vind dan een push heb ik besloten nooit meer een push te doen. Uiteindelijk gaat het om het verplaatsen van een maximaal gewicht en dan is de jerk superieur.

Ook bij de jerk belast je zeker nog steeds flink je triceps.
Hij doet toch log? waarom zou je dan gaan pushpressen.
Juist, log en jerk hebben prioriteit in mijn trainingen.

• #7.692
Dag 2/Week 3/Cycle 3
Bench press - chains (+30kg)
12x20kg
6x50kg
2x58kg
2x58kg
2x58kg
2x58kg
2x58kg

Squat - chains (+40kg)
12x20kg
2x77,5kg
2x77,5kg
2x77,5kg
2x77,5kg
2x77,5kg

Wheelflip - 280kg
xxx

BOR
8x93kg
8x93kg
8x93kg

Barbell curl
8x45kg
8x50kg
8x55kg

Bench vloog als een raket omhoog.
Biceps knallen eruit.

Lekker man! Ziet er dan naar uit dat die kettingen goed voor je werken!

Big arms

mooie pr's ! volhouden zo !

• #7.696
  • #7.697
Dag 3/Week 3/Cycle 3
Loglift - 28cm
5x57,5kg
3x62,5kg
3x68,5kg
IFSA
3x74,5kg
3x80,5kg
3x86,5kg PR

Deadlift
10x70kg
6x110kg
3x136,5kg
3x150kg
3x163,5kg
3x176,5kg
1x190kg :(

Yoke
10m 225kg
10m 245kg
10m 265kg
10m 295kg PR

Planning was gisteren trainen maar dat ging niet door. Vandaag niet lekker in me vel, voelde me mentaal erg zwak.

Tegen de verwachting in ging het best goed. Niet ontevreden over een mental weak training. 300 yoke komt eraan!!!

Nette training hoor, zware loglift en hele dikke yoke man. Jammer van de deadlift, volgende keer beter.

• #7.699
Nette training hoor, zware loglift en hele dikke yoke man. Jammer van de deadlift, volgende keer beter.
De deads was ook een mentale faal. De liftoff van de 1e rep ging niet goed, weinig spanning. Daardoor was deze onnodig zwaarder voor mijn gevoel dan verwacht. Hierna kon ik me niet meer goed focussen en waren de volgende pogingen een faal.

Wel blij met de rest idd.

Toch ontevreden over de deads ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven