Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Ik vind het er toch wel een beetje vreemd uitzien, maar dat komt door de chains denk ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx, maar waar blijven jou vids?Dat is weer een mooie training geweest!
Nice PR's en vids vind ik altijd leuk.

Bedankt hummer.
Ik ben sinds kort weer overgestapt op low bar. Mijn heupen komen eerder omhoog, is wel minder dan een tijd terug met de high bar squat. Wanneer je zo dicht op je max zit is een perfecte rep lastig.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik vind het er toch wel een beetje vreemd uitzien, maar dat komt door de chains denk ik.
Thnx JW
Ik kijk er naar uit.In ieder geval zullen er de 16e vids komen bij de beginnerswedstrijd.

welcome to my world

220 deads en 200 squat klinkt beter.

Het viel vandaag ook niet tegen. Kon nog wel wat zwaarder.Dikke training weer hoor. Congrats met je PR. Hele nette deads ook bro, op de laatste na gooi je ze eruit alsof het niks is.
Daar zeg je het, die laatste rep met de log voelde ik wel in mijn core. Merk dat deze een stuk sterker is geworden met name bij de yoke.RAW is die verhouding niet zo belachelijk als dat het tegenwoordig met die pakjes lijkt hoor Mark.
Wel wat, maar niks verontrustends.
Ik zou het mooier vinden als je bovenaan bij de Deadlift even wat overtuigender zou uitlocken.
Nu is het net of je de spanning te vroeg verliest.
Wel sterk hoor.
Je middel kreeg wel even op zijn donder zeg met die boom!
Gaat wel goed eh maat?!![]()
Thnx eindelijk eens van de mentale 88kg grens af. Nu doorstomen naar de 90+ op de boom.

). Rechter arm tot soep gedrukt. Echt een blessure onderdeel. Voelde iets in mijn arm springen. Arm voelt nog steeds lam aan en flinke spierpijn. Zie het meer als een hersteltraining
Thnx, is wel de bedoeling.
Kan de beste overkomen...

Tegen 1 man gaat nog wel maar als je won kwam direct daarna een andere gast (geen rust), na een aantal man blijft er weinig power meer over. Dat met die voet was een ongelukje maar dat armdrukken was heel dom van mij.Damn kerel, dat is klote. Armpjedrukken is soms zó verleidelijk, ik begin er niet aan. Die verdomde drank ook altijd..
Hopelijk herstel je snel kerel.