MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.722
Dat is weer een mooie training geweest!
Nice PR's en vids vind ik altijd leuk.
Thnx, maar waar blijven jou vids? ;)
Bedankt hummer.
Ik ben sinds kort weer overgestapt op low bar. Mijn heupen komen eerder omhoog, is wel minder dan een tijd terug met de high bar squat. Wanneer je zo dicht op je max zit is een perfecte rep lastig.
Ik vind het er toch wel een beetje vreemd uitzien, maar dat komt door de chains denk ik.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie squats marc , zag er heavy uit

In ieder geval zullen er de 16e vids komen bij de beginnerswedstrijd.

• #7.725
mooie squats mark , zag er heavy uit
Thnx JW

In ieder geval zullen er de 16e vids komen bij de beginnerswedstrijd.
Ik kijk er naar uit. ;)

Dag 3/Week 4/Cycle 3
Loglift - 28cm
5x57,5kg
3x63,5kg
IFSA
2x70kg
2x76kg
2x82kg
3x88,5kg PR :laugh:

Deadlift - chains (+40kg)
10x70kg
5x126,5kg
5x138,5kg
3x151kg
2x163,5kg
2x175,5kg

Yoke - licht
20m 220kg
20m 220kg

Farmers - zwaar
20m 95kg
15m 105kg
5m 115kg
10m 115kg PR

Laatste training van de cycle die erg goed ging.
Bij de loglift lukte de 3e poging net niet. Even op adem komen en meteen nog een poging. Erg blij dat ik reps kan maken met dit gewicht. Kortom de progressie is aan.

Deads gingen ook lekker en yoke mooi op snelheid.

Bij de farmers waren mijn benen op, nooit eerder bij dit onderdeel op benen een faal gehad. Struikelde bij de eerste 115kg poging.

http://www.youtube.com/watch?v=vvGPoM_yhoI&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=Uio9iOOYxK0&feature=plcp

Sterke deadlift Marc , op naar de 220 zonder chains

• #7.727
De 220kg deads heb ik al. Zou ik me er volledig op toeleggen dan zit ik er zo weer aan.
Doel is allround worden, 220 deadlift met een 150 squat was bezopen.

Dikke training weer hoor. Congrats met je PR. Hele nette deads ook bro, op de laatste na gooi je ze eruit alsof het niks is.

RAW is die verhouding niet zo belachelijk als dat het tegenwoordig met die pakjes lijkt hoor Mark.
Wel wat, maar niks verontrustends. ;)
Ik zou het mooier vinden als je bovenaan bij de Deadlift even wat overtuigender zou uitlocken.
Nu is het net of je de spanning te vroeg verliest.
Wel sterk hoor.
Je middel kreeg wel even op zijn donder zeg met die boom!
Gaat wel goed eh maat?! :thumb:

Sterk Mark, goede training neer gezet!

• #7.732
220 deads en 200 squat klinkt beter. :D
Dikke training weer hoor. Congrats met je PR. Hele nette deads ook bro, op de laatste na gooi je ze eruit alsof het niks is.
Het viel vandaag ook niet tegen. Kon nog wel wat zwaarder.

RAW is die verhouding niet zo belachelijk als dat het tegenwoordig met die pakjes lijkt hoor Mark.
Wel wat, maar niks verontrustends. ;)
Ik zou het mooier vinden als je bovenaan bij de Deadlift even wat overtuigender zou uitlocken.
Nu is het net of je de spanning te vroeg verliest.
Wel sterk hoor.
Je middel kreeg wel even op zijn donder zeg met die boom!
Gaat wel goed eh maat?! :thumb:
Daar zeg je het, die laatste rep met de log voelde ik wel in mijn core. Merk dat deze een stuk sterker is geworden met name bij de yoke.

Ik had niet het idee dat de lockout een probleem was. Ik lock niet meer zo overdreven idd, dat overextenden is nergens voor nodig. De chains halen wel de snelheid eruit voor de lock dus misschien is dat waar je op doelt?

Sterk Mark, goede training neer gezet!
Thnx eindelijk eens van de mentale 88kg grens af. Nu doorstomen naar de 90+ op de boom. ;)

• #7.733
Deload
Squat

10x20kg
6x70kg
5x90kg
5x95kg
5x100kg
5x110kg

Press
10x20kg
6x30kg
5x40kg
5x47kg
5x52kg
5x58kg

Goodmorning
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Floorpress
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Eén deload training. Maandag weer knallen met cycle 4.

• #7.734
Ongeveer 75%

Vind het nog vrij pittig voor een deload!

Gaat lekker hier zo te zien, keep it up!

• #7.737
Afgelopen weekend met vrienden naar zo'n evenementen park geweest. Hadden een jackass/wipeout thema gekozen. Paar onderdelen was vragen om problemen. Met 4 man samen op twee lange ski-latten lopen. Vaak omgevallen en een keer zat mijn voet niet goed in de banden waardoor deze klem kwam te zitten. Zit nu met een gekneusde voet. :(
'S avonds flink zuipen waarbij armdrukken aan bod kwam. Ik zou dit nooit meer doen maar was zo stom om toch mee te doen (drank...:o). Rechter arm tot soep gedrukt. Echt een blessure onderdeel. Voelde iets in mijn arm springen. Arm voelt nog steeds lam aan en flinke spierpijn.
Vind het nog vrij pittig voor een deload!
Zie het meer als een hersteltraining
Gaat lekker hier zo te zien, keep it up!
Thnx, is wel de bedoeling.

je wordt ook te oud voor dat soort ongein man.

Damn kerel, dat is klote. Armpjedrukken is soms zó verleidelijk, ik begin er niet aan. Die verdomde drank ook altijd.. ;)
Hopelijk herstel je snel kerel.

• #7.740
je wordt ook te oud voor dat soort ongein man.
Kan de beste overkomen... :D
Het was een super dag, had het niet willen missen.
Heel ernstig zijn de oorlogswonden niet, verwacht deze week gewoon weer te kunnen starten.
Damn kerel, dat is klote. Armpjedrukken is soms zó verleidelijk, ik begin er niet aan. Die verdomde drank ook altijd.. ;)
Hopelijk herstel je snel kerel.
Tegen 1 man gaat nog wel maar als je won kwam direct daarna een andere gast (geen rust), na een aantal man blijft er weinig power meer over. Dat met die voet was een ongelukje maar dat armdrukken was heel dom van mij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven