MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tegen 1 man gaat nog wel maar als je won kwam direct daarna een andere gast (geen rust), na een aantal man blijft er weinig power meer over. Dat met die voet was een ongelukje maar dat armdrukken was heel dom van mij.

Ik heb al zoveel verhalen gehoord van jongens die serieus trainen, ff armpje drukken en meteen geblesseerd zijn. De drank maakt je altijd overmoedig haha. :D

Van dat armdrukken ga je nog wel een paar weken last hebben denk ik.
Anders heb je je best niet gedaan Mc. :D

Een spoedig herstel gewenst!

Volgende keer gewoon chinnen in de deurpost als je wilt laten zien dat je de sterkste bent :D

Klote man, hopelijk herstelt het allemaal snel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.745
Ik heb al zoveel verhalen gehoord van jongens die serieus trainen, ff armpje drukken en meteen geblesseerd zijn. De drank maakt je altijd overmoedig haha. :D
Drank maakt oestrogeen aan.
Dat heeft geen positieve uitwerking op de hersenen. :D

Van dat armdrukken ga je nog wel een paar weken last hebben denk ik.
Anders heb je je best niet gedaan Mc. :D

Een spoedig herstel gewenst!
Dan heb ik gelukkig niet goed mijn best gedaan. Kan de arm vandaag weer aanspannen. Zit nog flink wat spierpijn bij de aanhechtingen bij de elleboog aan de pinkzijde van de onderarm.

Volgende keer gewoon chinnen in de deurpost als je wilt laten zien dat je de sterkste bent :D
Volgende keer hoop ik dat mijn maten mij voor mijn muil stompen als ik een verstandsverbijstering heb.

Klote man, hopelijk herstelt het allemaal snel.
Gaat niet verkeerd, ben dan wel 34 maar heb het lichaam van een jonge god. :cool:

Oorlogswonden , haha - als de drank maar lekker was - herstel ze

• #7.747
Oorlogswonden , haha - als de drank maar lekker was - herstel ze
Drank was goed ja.

Squat
10x20kg
5x70kg
5x100kg
5x120kg

Bench press
10x20kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg

BOR
5x50kg
5x60kg
5x70kg

Nu de spierpijn wat weggezakt is, is het duidelijk dat de pezen ook een klap hebben gehad. De hele tijd steken bij de aanhechting rondom de elleboog. Niet alle de onderarm maar ook biceps, en triceps hebben schade opgelopen. Voel het na deze training zelfs in mijn schouder.

Vrees dat je gelijk gaat krijgen Hummer en het nog even gaat duren voor ik weer kan knallen. De gewichten van vandaag waren de grens, voel het goed in mijn arm. :mad:

Sucks man, maar wel goed om te blijven bewegen...

Nou ja, je hebt toch getraind dus dat is goed. Succes ermee.

• #7.750
Sucks man, maar wel goed om te blijven bewegen...
Ja je moet wat. :o

Nou ja, je hebt toch getraind dus dat is goed. Succes ermee.
Thnx

Squat
10x20kg
5x70kg
3x100kg
3x120kg
3x130kg

Strict press
10x20kg
5x30kg
10x40kg
10x45kg

Herstel ging de afgelopen dagen erg goed. Steeds minder pijn signalen. Vandaag voelde ik zelfs de spieren niet meer trekken.

Squat ging lekker, mooi stabiel en zonder moeite. Bij de 130kg ging het fout. Veel pijn in de biceps en brachialis bij de stabiliseren van de bar. Onderarm vrij weinig last van. Zou de arm niet moeilijk doen had ik eenvoudig zwaarder kunnen gaan.

Pijn werd steeds erger. Lichte presses gedaan en dat voelde wel goed, met name het locken. Geen last meer van de triceps. Toch maar gestopt omdat het buigen van de arm duidelijk problemen geeft.

Wat ben ik ook een held in het saboteren van mijn trainingen en mijn progressie. Voel dat ik op het punt stond om op de squat flinke stappen te maken en nu moet ik weer rustig aan gaan doen. Vrees voor het rust roest syndroom

Damn bro', feel your pain, bij mij gaat het de laatste 2 jaar ook zo man, net of ik niet mag zeggen, ja, nu gaat het weer lekker... Succes met het herstel !!

By the way in de week ook uitgedaagd geweest voor armpje drukken maar met jou in mn achterhoofd toch maar bedankt :o

Toch lekker getraind man. Gelukkig gaat het al beter met de pijn, als het ff meezit kan je snel weer aan de bak en hard vooruit gaan op je squat.

Je had meer hammer curls moeten doen chick, dan had je gewoon gewonnen met die handdruk wedstrijdjes en nu geen pijntjes gehad;)

Anyhow, succes met herstel en gewoon rammen!

idd k*tzooi met dat handjedrukken, mij lang geleden ook overkomen..
gebeurd nu nog weleens dat ze me uitdagen, zeg ik dat het niet gaat ivm blessure..
beterschap ermee!

Wat is de positionering van je handen bij squatten? Bij een vrij smalle grip komt er bij mij een enorme spanning te staan op mij biceps (stang in je rug trekken). Ik weet dat hij bij jou door armworstelen komt nu, maar bij een hele brede grip (handen tegen schijven) had ik geen last meer van mijn biceps (had ook echt last van mijn aanhechtingen).

Wat is de positionering van je handen bij squatten? Bij een vrij smalle grip komt er bij mij een enorme spanning te staan op mij biceps (stang in je rug trekken). Ik weet dat hij bij jou door armworstelen komt nu, maar bij een hele brede grip (handen tegen schijven) had ik geen last meer van mijn biceps (had ook echt last van mijn aanhechtingen).

Heb hetzelfde, tegenwoordig hou ik mijn handen ook zo wijd mogelijk.

• #7.757
Damn bro', feel your pain, bij mij gaat het de laatste 2 jaar ook zo man, net of ik niet mag zeggen, ja, nu gaat het weer lekker... Succes met het herstel !!

By the way in de week ook uitgedaagd geweest voor armpje drukken maar met jou in mn achterhoofd toch maar bedankt :o
Ja vet klote.
Ben in elk geval blij dat ik jou veel leed heb bespaard. :cool:

Toch lekker getraind man. Gelukkig gaat het al beter met de pijn, als het ff meezit kan je snel weer aan de bak en hard vooruit gaan op je squat.
Lekker kan ik het niet noemen. Het is erg frustrerend.

Je had meer hammer curls moeten doen chick, dan had je gewoon gewonnen met die handdruk wedstrijdjes en nu geen pijntjes gehad;)

Anyhow, succes met herstel en gewoon rammen!
Hammer curls niet gedaan maar wel barbell curls 10x55kg is toch niet heel zwak.

Weet je wat het met armdrukken is, ook al win je dan nog verlies je. Het is Russisch roulette, de kans op een blessure is best groot.

idd k*tzooi met dat handjedrukken, mij lang geleden ook overkomen..
gebeurd nu nog weleens dat ze me uitdagen, zeg ik dat het niet gaat ivm blessure..
beterschap ermee!
Als ik nuchter ben nodig ik de uitdagers meestal uit om bij PHD te komen trainen. Kunnen ze daar laten zien hoe sterk ze zijn. :D

Ben een hele tijd zoekende geweest naar de ideale positie om te squatten. Heb high bar, close grip gedaan maar dat was niet mijn ding. Ben sinds enkele maanden weer terug bij de low bar. Hou mijn wijsvinger op de ring, redelijk wijde grip zeg maar. Handen bij de schijven gaat mij niet lukken bij mijn cage, daar zitten de hooks.
Zonder deze blessure heb ik geen last van mijn biceps en aanhechtingen bij deze grippositie.

Ga komende training deadliften met hookgrip, hopen dat het dan beter gaat.

Ik snap dat het frustrerend is maar je traint toch. En ik vind ook zeker niet dat je nu heel licht traint naar omstandigheden.

• #7.759
Ik snap dat het frustrerend is maar je traint toch. En ik vind ook zeker niet dat je nu heel licht traint naar omstandigheden.
Klopt nu hopen dat ik snel weer verder kan.

Ben de rechter arm vandaag gaan foamrollen. Flinke pijn in de bicep brachialis, net voorbij de elleboog en halverwege de bovenarm. Precies waar de aanhechting zit en de pees overgaat in spier.
brachialis.jpg

Biceps en triceps geen enkel probleem meer. Moet dus weer even om de brachialis heen trainen. Heb daar gelukkig ervaring mee aangezien ik bijna 2 jaar een blessure had aan de brachialis van de linker arm.

Belangrijk spiertje die brachialis Mark.
Hele brede barbell curls of dumbbell curls met de handen maximaal naar buiten gedraaid eens proberen om de biceps toch te trainen misschien.
Succes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven