Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.761
Idd Hummer, begin bijna een hekel aan die spier te krijgen.
Zodra ik weer kan ga ik ze sterker dan ooit maken.

everybody loves big biceps

• #7.763
Doe maar sterk, geen blessures meer is genoeg.

Deadlift - hookgrip
10x70kg
5x100kg
5x130kg
3x150kg
2x170kg
1x190kg

Bench press
10x20kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Barbell curl
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Herstel gaat moeizaam. Deads belasten de brachialis minimaal. Bij de 190kg voelde ik toch weer een zeurende pijn. Hierna licht nagepompt.

Thuis creperen op de foamroller. Wat een $%^&ing pijn doet dat toch.

Balen Mark, goed dat je toch er om heen blijft trainen in ieder geval. Deads zijn prima toch ondanks die blessure.

• #7.765
Ik wil er gewoon niet aan. Je merkt het wel als je al ruim 2 weken geen ME gewichten hebt gepakt. Zo'n simpele blessure gooit je minimaal 1 cycle terug.

Was wel de eerste training sinds de blessure dat ik zonder pijn in mijn arm naar huis ging.

Goede DL hoor.

blessures zijn gewoon k*t - take it easy mark

last time i handje drukt i was in a wheelchair for seven days. craig david wrote a song about it.

• #7.769
Barbell curl
10x20kg
10x20kg
10x30kg
10x30kg
10x35kg
10x35kg

Bench press
10x20kg
10x40kg
10x50kg
10x60kg
10x70kg

BOR
10x40kg
10x50kg
10x60kg
10x70kg

Floor press
10x50kg
10x60kg

Flink wat curls als warming-up.
Lichte spanning in mijn rechter arm op het einde van de training.
70kg was goed te doen.

Dus het gaat alweer wat beter? Prima training verder aangezien je een lamme arm hebt.

• #7.771
Terug van huwelijksreis: Cuba

Ben weer terug in het heerlijk koude, natte Nederland. Wat een zomer is het dit jaar. :(
Ik ben de afgelopen 3 weken op huwelijksreis geweest in Cuba. Een zeer mooi en interessant land dat zich langzaam ontworsteld van het Fidel Castro regime. Tot 2008 waren computers daar verboden, bijna niet voor te stellen.

Eind juni was het trouwfeest waarbij ook Snakeman en Omega007 aanwezig waren (voor diegene die ze hier nog kennen :D). Was een super gaaf feest in een kasteel. De armblessure had ik begin juni opgelopen tijdens het vrijgezellenfeest. Dat is alweer bijna 1,5 maand dat ik niet fatsoenlijk heb kunnen trainen.

Terug naar Cuba, we hadden geen zin in een saaie strandvakantie en hebben zelf een rondreis gepland met een auto. Veel verschillende delen van Cuba gezien en gelukkig was orkaan Debbie net vertrokken richting Florida. Paar dagen een beetje bewolking gehad maar verder goed bruin geworden.

Het eten was er niet super maar wel stukken beter dan in India. 8 jaar geleden ben ik in 3 weken tijd 8kg verloren in dat land en nu maar 4kg. Zit nu op 101kg en heb bij het laatste hotel nog een beetje kunnen sporten. Geen pijn meer gehad in mijn rechter arm gelukkig. Squat tot 120kg gedaan, dumbbell curls tot 18kg en nergens last van. Nu ga ik weer goed eten en vanavond lekker trainen met mijn nieuwe barbell.

Ik ga het trainen weer loggen na enkele weken, wil eerst weer wat op niveau komen.

Nog wat picca's, ook een van een mooie axel was me net iets te zwaar. :D

IMG_8931.jpg

IMG_8946.jpg

IMG_9003.jpg

IMG_9044.jpg

IMG_9071.jpg

IMG_9175.jpg

Congrats man, leuke foto's. Beter blijf je nu blessurevrij, op naar nieuwe gains als getrouwde strongman!

gefeliciteerd :)

Welkom terug Mark , Gefeliciteerd man

• #7.775
Lang geleden dat ik hier nog eens langsgekomen ben, laatste keer zat je nog volop in de PR zone. Jammer van je blessure, das één van de redenen waarom ik altijd weiger van te armworstelen tijdens het weggaan (meestal zijn dat toch halfzatte mensen dus wat heb je te winnen bij zoiets).

Mooie foto's van je vakantie. Nu weer licht opbouwen en binnenkort kan je weer knallen ;)

Gefeliciteerd! Succes met de wederopbouw!

Proficiat man !! Niveau zal wel snel weer terug op peil zijn ;)

• #7.779
Lang geleden dat ik hier nog eens langsgekomen ben, laatste keer zat je nog volop in de PR zone. Jammer van je blessure, das één van de redenen waarom ik altijd weiger van te armworstelen tijdens het weggaan (meestal zijn dat toch halfzatte mensen dus wat heb je te winnen bij zoiets).

Mooie foto's van je vakantie. Nu weer licht opbouwen en binnenkort kan je weer knallen ;)
Klopt voor het vrijgezellenfeest ging het echt goed.
Ik was zelf halfzat dus vandaar de stomme fout.
Dank Wauter.

Heb dit wel vaker gehad na enkele maanden bouwen weer een onderbreking. Maar afgelopen jaar kwam dit door mooie gebeurtenissen in mijn leven en geen vervelende blessures.
Gefeliciteerd! Succes met de wederopbouw!
Thnx T

Proficiat man !! Niveau zal wel snel weer terug op peil zijn ;)
Thanks Johan.

Dat verwacht ik ditmaal ook, misschien 1 a 2 cycles nodig om op niveau te komen.

Hé gefeliciteerd kerel met je ball and chain! En welcome back natuurlijk! Hoe gaat het inkomen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven