- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga mijn best doen.sweet ... komt weer helemaal goed.
Mss volgende keer die 10x120 wissel voor 10x130 en dan nog 6 reps 140 erachter knallen![]()
Blij te zien dat je weer op volle kracht kan trainen!

Ja heerlijk, ik doe het al jaren zo, iedere training de buik tijdens een bulk. Ik heb dan ook met een redelijk hoog vet% nauwelijks vet op mijn buik zitten.Voelt dat nou lekker aan? Eerst buik en daarna de rest van je oefeningen?
Is moeilijk hoor omdat mijn borst nou juist een van mijn beste spiergroep is. Spieren zijn sterk maar ik moet me inhouden. Tot nu toe voelt alles heel goed aan.lekker dat je weer goed bezig bent , rustig aan met die borst , dat komt vanzelf wel weer
Ja heerlijk, ik doe het al jaren zo, iedere training de buik tijdens een bulk. Ik heb dan ook met een redelijk hoog vet% nauwelijks vet op mijn buik zitten.
Een sterke core is zo belangrijk en dan moet je gewoon vaak de buik trainen. Ik zie het ook als een algemene warming up omdat deze lichte inspanning de bloedcirculatie opgang brengt.
Ga je schamen kerel.Log een beetje uit het oog verloren, ga je terug volgen!

Nah

zit wel wat in , want ik heb er vaak ook geen zin meer aan het eind van de training
Dat is dus de reden
.Mijn vriendin
.Laat maar zittenMijn vriendin.
Nee, Rachel McLish oude maar strakke babe (49 jaar oud op de foto)... won Ms. Olympia 1980 (eerste ooit) en 1982.
van ver leek het een fotomodel, maar als het een ms olympia is zal het niet veel soeps zijn.Toen waren het nog geen roid monstersLaat maar zittenvan ver leek het een fotomodel, maar als het een ms olympia is zal het niet veel soeps zijn.