XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker dat je weer goed bezig bent , rustig aan met die borst , dat komt vanzelf wel weer

• Topic Starter Topic Starter
sweet ... komt weer helemaal goed.

Mss volgende keer die 10x120 wissel voor 10x130 en dan nog 6 reps 140 erachter knallen :p
Ga mijn best doen.
Blij te zien dat je weer op volle kracht kan trainen!
:D
Voelt dat nou lekker aan? Eerst buik en daarna de rest van je oefeningen?
Ja heerlijk, ik doe het al jaren zo, iedere training de buik tijdens een bulk. Ik heb dan ook met een redelijk hoog vet% nauwelijks vet op mijn buik zitten.
Een sterke core is zo belangrijk en dan moet je gewoon vaak de buik trainen. Ik zie het ook als een algemene warming up omdat deze lichte inspanning de bloedcirculatie opgang brengt.
lekker dat je weer goed bezig bent , rustig aan met die borst , dat komt vanzelf wel weer
Is moeilijk hoor omdat mijn borst nou juist een van mijn beste spiergroep is. Spieren zijn sterk maar ik moet me inhouden. Tot nu toe voelt alles heel goed aan.

Ja heerlijk, ik doe het al jaren zo, iedere training de buik tijdens een bulk. Ik heb dan ook met een redelijk hoog vet% nauwelijks vet op mijn buik zitten.
Een sterke core is zo belangrijk en dan moet je gewoon vaak de buik trainen. Ik zie het ook als een algemene warming up omdat deze lichte inspanning de bloedcirculatie opgang brengt.

Volgens dit artikel kan je het beter erna doen maar het is jouw feestje...

Log een beetje uit het oog verloren, ga je terug volgen!

ik zou toch die abs als laatste pakken. Overigens zul je met crunches echt geen monster core krijgen.

Daar zorgen deads en GM wel voor.

Blijft natuurlijk je eigen keuze. Goede deads iig.

Succes nog.

Jullie zullen wel gelijk hebben maar ik weet nu al hoe ik mij voel na een zware fullbody training en dan wil ik nog maar een ding en dat is zo snel mogelijk naar huis toe... bankliggen. :D
Heb dat wel eens geprobeerd maar dan werd de buik stelselmatig over geslagen.

Monster core ga je er niet van krijgen maar wordt er zeker wel sterker van, ik zie namelijk maar weinig de buik trainen, laat staan iedere training.

zit wel wat in , want ik heb er vaak ook geen zin meer aan het eind van de training

dat heeft iedereen inderdaad.

gewoon geen zin in buikspieren, geestdoodend. Onderarmen trainen kan ik inkomen maar buik is het mijn inziens nog te vroeg voor.

Wie is die lekkere chick op je avatar :p

Wie is die lekkere chick op je avatar :p
Mijn vriendin ;).
Nee, Rachel McLish oude maar strakke babe (49 jaar oud op de foto)... won Ms. Olympia 1980 (eerste ooit) en 1982.

Buikspieren trainen is helemaal niet geestdodend. Wanneer ik ga cutten ga ik tegen de 500 a 1000 reppen, heerlijk gevoel dat branden daar kick ik echt op.

Mijn vriendin ;).
Nee, Rachel McLish oude maar strakke babe (49 jaar oud op de foto)... won Ms. Olympia 1980 (eerste ooit) en 1982.
Laat maar zitten :D van ver leek het een fotomodel, maar als het een ms olympia is zal het niet veel soeps zijn.

haha dacht precies hetzelfde :D

Laatst bewerkt:
Valt mee, maar heb er persoonlijk liever wat meer vlees aan zitten :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven