Raffaello
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet jij zeggen mr. bangbros

Nog meer vlees? Volgens mij verwar je vet met vlees, want vlees (spier) zal zij meer hebben dan menig vrouw.Valt mee, maar heb er persoonlijk liever wat meer vlees aan zitten![]()

Ik hanteer geen schema ik eet gewoon wat ik lekker vind en veel en groei er goed op idd.Haha inderdaad een beetje een apart eetschema, maar als dit voor je werkt vooral door blijven gaan![]()
Let op je woorden koekje, hmmm hij zei toch meneer tegen me.

. Mijn rug was nog helemaal kapot van de deads van de week, maar moest gewoon sporten vandaag. Vandaar dat de squat niks is geworden.Ik moest het even teruglezen...ik dacht ben je nu ineens 49
Succes vanavond maat; go for it and eat that iron.![]()
Hij heeft het over de babe in mijn avatar mannen. Ken weinig vrouwen van 49 die er zo uitzien.
Thnx maat!
Die compounds ga ik later nog eens goed maken.Erg jammer van de squats, maar je hebt het dik goed gemaakt in latere training!

Hou ook van beetje meer vet, moet wel wat vast kunnen pakkenik bedoelde met vlees vet ja... heb liever een vrouwtje met iets meer vet dan zo'n droge spatel...
Goede training overigens.
.Ja maar nu wil ik er overheen!de compounds hakken erin - maar je bent weer op de weg terug
Hoe kun je die goed vinden? Was echt waardeloos, kwam idd door mijn rug. Morgen de front squat om het goed te maken.Lekkere training en zoals je zult begrijpen vond ik die squat best goed.
Pas wel op met je rug.
aan dus helaas geen evenaring van oude pr, kwam 1 kg te kort.
. Toch weer een paar pr's mee gesprokkeld!