MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben verkocht, denk dat die Smolov Light ook wel wat voor mij is als ouwe lul en belabberde repper. Laat ook wat ruimte om de presses goed op peil te houden. McChick is de man met de goede ideeën hier!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.083
Reken maar van wel. En besides dat schema is aangepast op advies van Yuri verkhoshansky. De guru der guru's.
Ik kende de beste man niet, schaam op mij. Zeer interessant wat ik over hem heb kunnen vinden.
Ik ben verkocht, denk dat die Smolov Light ook wel wat voor mij is als ouwe lul en belabberde repper. Laat ook wat ruimte om de presses goed op peil te houden. McChick is de man met de goede ideeën hier!
Denk dat je er geen spijt van gaat krijgen. Thnx crakie.

Smolov 4MM/Dag 2
Press

12x20kg
5x35kg
5x45kg
7x56,5kg
7x56,5kg
7x56,5kg
7x56,5kg

Squat
12x20kg
5x70kg
5x100kg
7x123,5kg
7x123,5kg
7x123,5kg
7x123,5kg

Gisteren gewoon spierpijn gehad in mijn benen, haha. Ben die hoge herhalingen duidelijk niet meer gewend. Zodra ik voorbij de 5 reps ga treed ik buiten mijn comfort zone.

Vandaag ook weer een flinke pomp in mijn benen en kont, lijkt wel bodybuilding. :o

2qvw7s1.jpg

Whehehe :roflol:

Mooie setje stones daar knul :)

• #8.090
Hoe zwaar is je zwaarste stone nu, Mc?

• #8.092
Kan ze niet wegen maar moet op 170kg uitkomen.

BW gains? Je mag volgens mij blij zijn als je je bw op peil weet te houden bij smolov. Is maar een periode van 3 weken (uitgaande van base cycle).

de eerste keer toen ik smolov deed en op onderhoud at (misschien zelfs wel eronder) kwam ik zelfs 2-3 kilo aan. maar goed de normale smolov is natuurlijk ook wel heel wat werksetjes meer in een week.

• #8.094
Hoe kun je nou herstellen van dit soort trainingen op onderhoud, laat staan dan nog groeien?
Ik zit momenteel flink te laden met flink wat melk en choco. :cool:

• #8.096
Dus jij groeit van lucht? Ja en die adaptnogiets.
Je zat niet op onderhoud, simpel. :trollface:

Dus jij groeit van lucht? Ja en die adaptnogiets.
Je zat niet op onderhoud, simpel. :trollface:

ik heb per dag beschreven wat ik qua kcals at, voel je vrij het eens na te lezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/smolov-log-214396/

funny fact, taille omvang was ook afgenomen. been omvang was toegenomen. je kan het allemaal terug vinden

zwaarder + lager bf.. impossibru :eek:

van een dergelijk hoog volume + intensiteit krijg je ook gewoon een groei boost

• #8.098
Omvang benen is gewoon bloed geweest wat je erin had gepompt!!!

Klinkt goed man, je moet de reclame in je weet het wel te brengen. :D

haters gonna hate.

Ik geloof Starter wel, maar ik denk niet dat ik dezelfde resultaten zou boeken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven