AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.101
Smolov 4MM/Dag3
Press

12x20kg
5x35kg
5x45kg
2x55kg
1x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg

Squat
12x20kg
5x70kg
5x100kg
2x120kg
1x132kg
5x132kg
5x132kg
5x132kg
5x132kg
5x132kg

Voelde vandaag een stuk eenvoudiger aan. Press was zelfs belachelijk licht. Had dit nooit verwacht.

t*ring koud in het hok. Veel lagen kleding over elkaar werkt niet bij de squat, ligt de bar niet stabiel. Heb thermo ondergoed gekocht en dat helpt wel.

Laatst bewerkt:
nice

Smolov 4MM/Dag3
Press

12x20kg
5x35kg
5x45kg
2x55kg
1x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg

Squat
12x20kg
5x70kg
5x100kg
2x120kg
1x132kg
5x132kg
5x132kg
5x132kg
5x132kg
5x132kg

Voelde vandaag een stuk eenvoudiger aan. Press was zelfs belachelijk licht. Had dit nooit verwacht.

t*ring koud in het hok. Veel lagen kleding over elkaar werkt niet bij de squat, ligt de bar niet stabiel. Heb thermo ondergoed gekocht en dat helpt wel.

good info = strong.

duik je trouwens zo de squats in? of doe je nog iets van dynamic warming ups of de prozidiakskizizi? stretch je ook? je bent over het algemeen vrij blessure gevoelig, ik zou persoonlijk beide aanraden. eerste keer deed ik niks bijzonders en had ik een waslijst aan pijntjes. 2e keer beide gedaan en zonder enige problemen door gekomen (op 3 dagen last van 1 kuit na).

good info = strong.

duik je trouwens zo de squats in? of doe je nog iets van dynamic warming ups of de prozidiakskizizi? stretch je ook? je bent over het algemeen vrij blessure gevoelig, ik zou persoonlijk beide aanraden. eerste keer deed ik niks bijzonders en had ik een waslijst aan pijntjes. 2e keer beide gedaan en zonder enige problemen door gekomen (op 3 dagen last van 1 kuit na).

Eens met starter, je opwarming is vrij summier. Wel dynamisch stretchen, mocht je daarvoor kiezen.

• #8.105
:D

Wat was jou uitgangspunt en resultaat van deze smolov destijds?
good info = strong.

Na de press redelijk warm.

Doe geen jumps of andere vorm van WU. Heb van een reguliere squat training nog nooit een blessure gehad. Merk wel dat ik zodra ik zwaarder ga ik meer WU setjes moet doen met zwaardere gewichten om mijn CZS op te warmen. Het voelt momenteel allemaal soepel en solide aan.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 18:12 ----------

Eens met starter, je opwarming is vrij summier. Wel dynamisch stretchen, mocht je daarvoor kiezen.
Dynamisch rekken kan ik wel weer gaan doen.

:D
Doe geen jumps of andere vorm van WU. Heb van een reguliere squat training nog nooit een blessure gehad. Merk wel dat ik zodra ik zwaarder ga ik meer WU setjes moet doen met zwaardere gewichten om mijn CZS op te warmen. Het voelt momenteel allemaal soepel en solide aan.

je reguliere squatsessies vonden ook geen 4x p.w. plaats en al helemaal niet met zoveel echte werksetjes. laat je niet misleiden door week 1, die is altijd easy. think about it dawg ;)

• #8.107
Trouwens blessure gevoelig, ben alweer 2 jaar blessure vrij terwijl ik de afgelopen periode vrijwel iedere training een pr heb gezet. Kleine pijntjes en ongemakken van ongeveer 1 week zijn nog geen blessures.

Deze week vond ik niet easy, alleen vandaag.

Trouwens blessure gevoelig, ben alweer 2 jaar blessure vrij terwijl ik de afgelopen periode vrijwel iedere training een pr heb gezet. Kleine pijntjes en ongemakken van ongeveer 1 week zijn nog geen blessures.

Deze week vond ik niet easy, alleen vandaag.

dan ben je in voor een treat :D

is je brachibalis al fixed dan?

• #8.109
Las jou log en ook jij had moeite met de eerste week.

Denk dat het meer het wennen aan de hoge reps is, die 9 en 7 reppers heb ik zo lang geleden niet meer gedaan. Maar idd, het gaat nu pas beginnen. Klinkt gek maar heb er zwaar zin in. :D

Ja daar ben ik nu alweer een tijd vanaf.

• #8.111
nee hoor? eerste week ging easy... alleen de 10x3 niet. zelfde verhaal bij mijn eerste rondje smolov ;)

Dag 1 - smolov
conclusie: gewicht was easy... reprange niet.
Smolov - Dag 2
het ging vrij easy, alleen tijdens het laatste setje een pomp in men onderrug en ik heb toch wel iets wat op spierpijn lijkt in men benen
Smolov - Dag 3
conclusie: ik kom er eerlijk voor uit, ik zag deze dag niet echt zitten. ik had er est angst voor. 7x5 is voor mijn doen gewoon een belachelijk hoog volume en met de spierpijn van ma en di nog in men benen (serieus ik verzuur al in enorme mate als ik een trap op loop of meert dan 50meter aan stuk loop) had ik er een hard hoofd in.
Reprange, pomp en spierpijn valt wat tegen.
Komt vrijwel overeen met hoe ik de eerste week tot nu toe ervaar.

Laatst bewerkt:
precies. easy dus...

2e ronde was heel week 1 easy, alleen de 10x3 een pure hel. toen in week 2 de 4x9 weer easy en de 5x7 een pure hel en de 7x5 easy en de 10x3 niet gehaald :roflol:. week 3 was gewoon alles k*t op de 4x9 sessie na.

• #8.113
Smolov 4MM/Dag4
Press

12x20kg
5x35kg
5x45kg
2x55kg
2x60kg
1x63,5kg
3x63,5kg
3x63,5kg
3x63,5kg
3x63,5kg
3x63,5kg
3x63,5kg
3x63,5kg

Squat
12x20kg
5x70kg
5x100kg
2x120kg
2x130kg
1x135kg
1x140kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg PR

Smolov is echt raar.
Press ging best eenvoudig, beetje stijf in de schouders na gisteren.

De squat ging extreem easy. Laatste setje voelde lichter aan dan de eerste werkset. ???
Nog nooit zo explosief geweest met dit gewicht en dat alle setjes.
Heb besloten deze dag 1 werksetje (7 i.p.v. 6) meer te doen om aan de 75% totaalvolume van smolov te komen.

Op naar week 2. :D

Wat een sets chickie!! Mooie PR gezet, goed bezig

Succes met the mother of all squat programs, zelf nog nooit gedaan maar ik ben ghey dus

• #8.116
Wat een sets chickie!! Mooie PR gezet, goed bezig
Thnx

Succes met the mother of all squat programs, zelf nog nooit gedaan maar ik ben ghey dus
Haha, sure.

Smolov week 1
Eerste twee dagen waren pittig, niet het gewicht maar de hoge herhalingen waardoor ik snel verzuurde. Ook de pomp in mijn rug was niet prettig.
Het tweede deel van de week viel erg mee. Vandaag had ik als heel zwaar verwacht, geen rust dag en wat ik in andere smolov logjes had gelezen. Hopen dat de eerste week me klaar heeft gemaakt voor de dag 5 en 6. :bang:

Vrij normaal dat de laatste sets sneller gaan dan de eerste ;).

ziet er goed uit Mark. Mooi volume steeds.

• #8.119
Vrij normaal dat de laatste sets sneller gaan dan de eerste ;).
Maar_dat_is_logisch-668.jpg

ziet er goed uit Mark. Mooi volume steeds.
Dank Marc.
Jij suc6 op je wedstrijd.

Echt handig dat jij even het programma voor mij uittest ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven