- Waardering
- 3.522
Aha dat is dus wat neus doet.

Zijn geen chins maar pull ups in het filmpje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat denk je?!
Zijn geen chins maar pull ups in het filmpje.

Dit lijkt er meer op hè, motivatie is hoog.
Klopt, vind het lastig want zo voelt het niet als ik train. Op de film is het duidelijk inderdaad.je springt standaard een stuk naar achteren met de log, dat moet er echt uit. Dat is niet stabiel en ook niet handig. De log moet omhoog en jij eronder niet naar achteren en jij ook naar achteren om alsnog onder de log te komen. Ik denk dat je moet focussen om op je tenen te komen maar niet te springen. Goede progressie op de yoke, 300 voor mannen mag je strongman gaan noemen.
Thnx erwin, en de rest?

Thnx erwin, en de rest?
Wanneer kom je weer eens langs? Ook hier kun je sq-bp-dl doen.
Druk manneke ben je als ik je wil geloven.weekend trainingen vind ik nog steeds intens waardeloos... maar het zal vast wel weer komen, maar de rest van dit jaar zit ik sowieso intens vol.

Thnx maar echt sterk nog lang niet, doe me best om het wel te worden.Ziet er goed uit man. Echt sterk! Wat voor huis is dat waar je traint??

Ja ik blijf gewoon doorgaan, al moet ik alleen gaan.ziet er pittig uit mc - knap van je dat je zo in je eentje kan blijven trainen
als wij hier zoiets hadden in de buurt dan wist ik het wel
nice floorpresses man