- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Let op! De door mij eventueel behaalde resultaten zijn geen garantie voor jou persoonlijke gains.Echt handig dat jij even het programma voor mij uittest![]()

Ja dat had ik zelf ook verwacht. Dat dag 3 en 4 eenvoudig waren voelt goed want dat zijn over het algemeen de moeilijke dagen.Gaat goed Mark. Vond zelf dag 1 en 2 van (de 1e week smolov die ik gedaan heb) het makkelijkst. Omdat je er dan met weinig sets vlug vanaf komt
Lekker.
Let op! De door mij eventueel behaalde resultaten zijn geen garantie voor jou persoonlijke gains.
Wanneer wil jij beginnen en welk 1RM squat ga je gebruiken als start van de cycle?

Ik wacht met spanning af.Gaat lekker hier! Ik begin ook aardig in vorm te komen, 2013 kom ik powerhouse dordrecht eens onveilig maken.![]()

Ben benieuwd waar je op uitkomt met je 1rm.Nee, ik hou jou volledig verantwoordelijk voor mijn gains
Begin januari ben ik klaar met mijn huidige cycle, dan heb ik als het goed is in ieder geval 5x125 paused gedaan. Dan maar eens maxen, deloaden en dan aan de slag.
Jij met mij.Gaat nog steeds goed Mark! Ben echt benieuwd hoeveel gains je hier uiteindelijk mee zal maken.

Alleen weer die vervelende pomp in mijn onderrug. Ach moet er maar aan wennen.
Dat hoop ik.Sow! Flinke sets, geloof wel dat je daar echt sterk van wordt!
Thnxhaha die is awful de laatste week. ik kon bijna niks meer overdag zonder een onderrugpomp te krijgen.
Nou echt sterk vind ik mezelf niet. Ben wel tevreden met hoe het nu verloopt. Thnx.
Zeker!

Dank
Bij zwelt er wel eens wat anders.Pomp in je onderrug is echt klote. Ik krijg het niet snel van squatten, dan voel ik het soms zwellen in mijn heupen. Ook een raar gevoel.

Het regent echt pr's hier! Waarom pak je die laatste set niet rep out?
Thnx, gaat lekker ja.Lekker bezig Mark! Volgend jaar ook maar weer eens een cycle smolov doen... good times.
Smolov = PR's!!! Zijn volume pr's.Het regent echt pr's hier! Waarom pak je die laatste set niet rep out?
Hoezo kijken? Gewoon doen. Zou wel eerst nog even een tijdje doortrainen eerdat je eraan begint.Smolov is iets wat ik ook echt ooit een keer gedaan moet hebben...eens kijken hoe ik dat zou moeten programmeren...![]()