Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk je? [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zou er geen twee achter elkaar doen, maar voor deze light-versie moet een paar keer per jaar wel kunnen.
Waarom niet? Ik voel me fris, geen pijntjes en het gaat nog steeds soepel in de laatste week.good job! zou zeker even wachten.... week of 6 regulier trainen na je deload.
Waarom niet? Ik voel me fris, geen pijntjes en het gaat nog steeds soepel in de laatste week.
Smolov is normaal ook de base cycle, dan maxen en dan de rest nog.
Na smolov ga ik sowieso even deloaden en dan beslis ik. Squat en OH press moeten sterker worden.
Waarschijnlijk hebben jullie gelijk. Ben dan ook wel weer benieuwd wat de gains doen voor de loglift.
Ik ben blij met alle gains boven de 10kg, dat haal je namelijk met geen enkel ander schema in 3 weken.

Ik ook.
165kg die ik trouwens nog nooit heb gedaan, ben nooit zwaarder dan 155kg gegaan. 165kg is een theoretische 1RM, maar wilde er toch voor gaan.
Wanneer je dicht tegen de 1RM aanzit idd. Een 10 repper zegt minder over je 1RM dan een 3 repper.Theoretische 1RM's kloppen ook wel puur kwa kracht, soms valt alleen de "load" op je lijf toch wel tegen bij een echte 1RM poging. Dus een theoretische max gebruiken om een schema op te baseren kan prima vind ik.
We zullen zien.ohh okee. nou ik denk dat je 180 toch wel moet halen.