- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx kleine

Gelukkig, dat lucht echt op. Angst voor terugkeer van het probleem is eindelijk weg. Zal nog ff duren voordat ik weer op oude niveau zit maar ik kom er wel.Nette training bro, bijna weer volledig hersteld van je blessure dan zo te lezen.
Thnx Mark
Sorry maatlekkere training, alleen je front squat viel me wat tegen. Ik vind het ook een 1e klas rukoefening, maar ja af en toe moet die gewoon.
Het is gelukkig beter als de mijne.![]()
. Zat weer te k*tten met de grip, was geen succes de bar rolde zo over mijn armen. Koste me veel kracht dus vandaar dat het tegenviel.Yep de ROOKE.mijnheer rooke , je bedoelt de ROOKE , samen getraind dus - leuk man
front squat is iid lastig maar je moet meer kunnen toch
wel mooi dat het bij je borst weer goed zit
Ja heerlijk gevoel is dat, thnx db!Sterke training mc, gelukkig ben je nu volledig blessurevrij.
Dat is wel de bedoeling zo kom je verder.
Ik zat ook ff te kijken, kan hier niks zinnigs over zeggen omdat ik er geen ervaring mee heb. Kraft volgt dit schema dus hem eens in de gaten houden.Wat een systeem is dat toch die GVT, middelzware intensiteit ipv intensiteit, de laatste 3 sets moeten moelijk zijn vind ik ook zoiets vreemd, kan je imo beter 3 sets all out trainen met volle intensiteit hoor.
Neen ik ben geen favoriet van die german volume, zou het ook nooit volgen om massa te winnen.
Goeed training chick maar die frontsquats kunnen een pak hoger!
, weet het maat.yep yep, wil weer gaan maxen!
Gripper time: minder reps, meer op kracht gefocust.
10 reps close CoC guide (warming up)
9 single reps 5 mm before close CoC No. 1.5
Ik breek mijn handen nog eens om dit kreng te ownen
Vanavond weer een echte training... FB3
Dat zul je zo zien

Ik zie dat je ook een training achterloopt
Ben vorige week ook maar tot FB2 geraakt, dan in het weekend moeten werken mar ja![]()
.
. Gewoon doorgaan met de set.
. Nee, niet diep genoeg! hehehe.