- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou nee hoor mijn squat is momenteel 180kg hoop wel binnen 6 maanden de 190kg te doen.
Momenteel zal mijn deadlift op 200 zitten, is wel hoger geweest maar heb er weinig aandacht aan besteed na mijn blessure van een paar jaar terug.

Dag 2/Week 2/Cycle 5
Press - chains (20kg) ME
10x20kg
5x30kg
5x40kg
2x47,5kg
5x67,5kg
5x72,5kg PR
3x77kg PR
2x81,5kg PR
2x86kg PR
Squat - chains (40kg) ME
10x20kg
5x70kg
5x100kg
5x108,5kg
5x148,5kg
5x159,5kg PR
3x170kg PR
2x180,5kg
2x191kg PR
Wheelflip - 280kg
3x
3x
3x
Pendlay row
5x93,5kg
5x93,5kg
5x93,5kg
Barbell curl
5x45kg
5x50kg
5x55kg
PR mode ON!
Had voor het eerst echt last van de kou, brrr alleen de bar aanraken is chilling!
Kan nu zeggen dat ik na smolov nauwelijk terugval ondervind bij de overige oefeningen.
Nou nee hoor mijn squat is momenteel 180kg hoop wel binnen 6 maanden de 190kg te doen.
Momenteel zal mijn deadlift op 200 zitten, is wel hoger geweest maar heb er weinig aandacht aan besteed na mijn blessure van een paar jaar terug.

EenschIk denk dat je je niet teveel druk moet maken om je deadlift. Je squat is een stuk sterker nu, dus als je je deadlift weer gewoon wat aandacht geeft stijgt die makkelijk. In essentie is de deadlift ook gewoon een "half squat"![]()
Dat is ooit anders geweest, had toen een squat van 150 en een deadlift van 220.In verhouding is jou squat dan veel sterker dan jou DL.
Ben ook een beetje raar.
Ik deload nooit met chains, was een probeersel.Zeer rare aanduiding voor die squats inderdaad. En ik snap het concept niet van je deload met chains? Als je wilt deloaden, dan ga je gewoon lager in% tot je 1rm(je kan dan alsnog chains of bands gebruiken). Chains worden gebruikt om te OVERloaden. Gewicht is vanboven zwaarder dan beneden. Naargelang je de chains hangt, kan je een beetje met de overload spelen. Je kan er voor zorgen dat ze beneden helemaal los zijn en dan heb je 40 kg, of je kan er 10-30 van maken..
.Jij had alleen een kleine terugval op de squat?
Ja zijn strict, thnx.
We gaan het zien.![]()
Ja dat is toch wel vaak het gevaar van die pittige schema's.ja dat lijkt misschien zo, toch zit ik nu alweer hoger. door intense te falen en vele trainingen grinden en falen had ik veel rust nodig. toen ik maart 2012 base deed had ik geen terugval. goed bezig man!
Dank
Krijgen mijn spieren daar een betere doorbloeding door of voelt dat alleen maar zo?Heb vorig jaar in een hok getraind bij -13°C. Intra workout drank was koffie met whisky in. Give it a try, boss.
lol
Ik ben op de rol.