- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na cuba iedere cycle 5kg erbij en smolov heeft nog een extra boost gegeven.je squats zijn enorm vooruit gegaan
5x158 haal ik echt niet
goed gedaan
Verklaar je nader.Eens met Gijs mbt DE. Al denk ik nooit dat je volledig goed op speed zit met dat gewicht, kijkend naar je 1RM. Dus denk dat de belasting op het CZS daarom mee zal vallen... Keep it up iig!
Verklaar je nader.
Voor alle duidelijkheid is het gewicht 50% van 1RM (nu iets lager omdat ik 177,5kg als max voor deze cycle had ingevuld) en daarbij komt 40kg aan chains. Dat is wat ik heb gelezen de beste setup voor DE trainingen.
88kg (50%1RM) + 40kg chains.

mark , ik wil die deadlift blijven verbeteren , ik heb altijd moeite met het 1e gedeelte
speeddeadlifts is optie - zijn er nog meer dan hoor ik ze graag van je
Als je sumo doet is de liftoff altijd zwaarder dan bij een conv deadlift.mark , ik wil die deadlift blijven verbeteren , ik heb altijd moeite met het 1e gedeelte
speeddeadlifts is optie - zijn er nog meer dan hoor ik ze graag van je
Ben er niet zo'n fan van. Startpositie wijkt mij te veel af van mijn deadlift waardoor niet in de juiste positie kom.

Ik heb ook paar keren rackpulls (net onder knie) gedaan, en ik vind dat dit niet echt voor mij werkt.
Althans, ik heb het nog niet vaak genoeg gedaan waarschijnlijk om er effect van te hebben.
Mijn zwakte is de liftoff en niet de lockout. Maar een rackpull is een mooie overload. Maar ik zie me er niet met groeien
top informatie, man!
Is er nog iets over jezelf dat je kwijt wilt in dit log van mc. Chick?