Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie stevige barbell curls

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.322
Thnx JW, gelukkig iemand die mijn curls kan waarderen. ;)

• #8.323
Deload
Squat

10x20kg
5x70kg
5x100kg
5x120kg

Press
10x20kg
5x35kg
5x40kg
5x40kg

Deadlift
10x70kg
5x100kg
5x120kg
5x130kg

Vind jij t niet moeilijk deload?
Ik heb altijd moeite me in te houden. :)

• #8.326
Vind jij t niet moeilijk deload?
Ik heb altijd moeite me in te houden. :)
Heb juist heel weinig zin om te sporten als ik deload. Dus inhouden is geen probleem. Zodra ik klaar ben wil ik wel meteen weer hard er tegenaan. ;)

ik ook, 2,5 week geleden heb ik het wel beheerst gedaan, maar vorige week voelden de gewichten maar zwaar aan.
Dat is het nadeel van een deload, wil ze zo kort mogelijk houden, rust roest (ook actieve rust bij mij).

Vandaag stone platform afgemaakt.

Met veel trots kan ik melden dat PHD een nieuw stone platform heeft, 1m80/1m65/1m50/1m35.
In combinatie met de stenen van 80kg t/m 170kg kan er eindelijk weer eens fatsoenlijk stones getraind worden. Het oude stone platform gaat ook gerepareerd worden en komt er naast te staan zodat ook op hoogte van 1m20 met de zwaardere stenen getraind kan worden.

6rhq41.jpg

9qzpex.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tof, heb je al een metalen rand? anders sloop je de rand denk ik.

donders man 10 stenen is wel enorm veel!

Ziet er goed uit!!!

ziet er indrukwekkend uit - handig mannetje ben je toch

Mooie platformen zeg! nice

• #8.331
Deze week weer begonnen aan het verbeteren van mijn flexibiliteit want die was bedroevend slecht.
Mijn spieren bij mijn heupen/onder rug en benen waren ook erg gespannen. Daar komt waarschijnlijk de spanning/pijn in mijn kniepees mede vandaan.

Vandaag ook de kniepees en quads/hams foamen en dat deed flink pijn maar leverde een heerlijke verlichting op. Besloten om pas weer zondag te trainen en verder de komende dagen rusten/rekken/foamen.

tof, heb je al een metalen rand? anders sloop je de rand denk ik.

donders man 10 stenen is wel enorm veel!
Ik had een 2mm dikke aluminium rand maar op advies van Gijs toch maar voor staal gegaan, is 3mm dik en schroeven verzonken zodat ze minder kwetsbaar zijn.
34q026t.jpg
11m3t5j.jpg

Ja lekker hè, in stappen van 10kg. Hoop dat ik ze allemaal ooit eens mag tillen. :cool:
Thnx, geen zin om eens te komen spelen? :cool:

ziet er indrukwekkend uit - handig mannetje ben je toch
Thnx mannen.

te mooi om mee te trainen :p

• #8.333
Haha, gaat toch gebeuren. Hou de foto's wel als herinnering.
Komende tijd eerst focus op hoogte leggen, ben nooit hoger dan 1m60 gegaan. Op naar de 100/110kg op 1m80.

Stones tot 170 ook, nice

Mooi speelgoed, Mark!

• #8.336
Heb de rust periode moeten verlengen, bleef maar last houden van een vermoeide/gevoelige kniepees. Heb de hele week gebruikt om te rekken en foamrollen en dat heeft goed geholpen. Blijkbaar heeft de afgelopen periode een flinke impact gehad op mijn lichaam.
Besloten om de squat wat omlaag te halen om de rest van de oefeningen die momenteel meer aandacht nodig hebben de ruimte te geven. Tevens om mijn pees de komende periode niet weer te veel te belasten.

Dag 1/Week 1/Cycle 6
Dynamisch rekken

Press

10x20kg
5x35kg
5x51,5kg
5x56kg
5x61kg
5x66kg
5x71,5kg PR

Squat
10x20kg
5x70kg
5x100kg
5x108,5kg
5x120kg
5x130kg
5x140,5kg
5x151,5kg

Floorpress
5x105,5kg PR
5x105,5kg
4x105,5kg

Atlas stones
1x80kg - 1m50
1x80kg - 1m65
2x0x80kg - 1m80 close
1x80kg - 1m80 PR
1x90kg - 1m50
1x90kg - 1m65 PR
1x100kg - 1m50
0x100 - 1m65

Statisch rekken
Foamrollen

Press gaat echt lekker, eindelijk blijven de gains aan.
Squat geen last van de pees, had dan ook een goede WU en heb kneesleeves gebruikt om ze warm te houden.

De nieuwe platforms gebruikt. :D
Dat viel nog best tegen die hoogte, ben dan ook nog wat te voorzichtig merk ik. Ook de steen tegen de plaat omhoog duwen vraagt nog een speciale techniek. Ik kreeg er in het begin geen beweging in. Heb wat op film staan, volgt.

Waarschijnlijk ijdele hoop dat ik die ooit til, maar altijd fijn om naar iets uit te kijken.
Thnx, Roy.

Mooi toch vanuit hier opbouwen!

Je praat nogal geleerd alsof je alles weet, maar je praat nogal als een kip zonder kop (ervaring) als ik zo je trainingen zie en de 'gewichten' die je verzet. En wat een gezeur en gejammer..........

:roflol: Wie z'n kloontje is dit?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven