- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik merk dat je nogal onzeker bent en je daarover schaamt, vandaar dat je kiest om anoniem te blijven en haat op mijn sportkennis en indrukwekkende sportprestaties.Je praat nogal geleerd alsof je alles weet, maar je praat nogal als een kip zonder kop (ervaring) als ik zo je trainingen zie en de 'gewichten' die je verzet. En wat een gezeur en gejammer..........

Een onzekere troll bedoel je.
Niet allemaal doen ze dat, heeft volgens mij te maken met de diameter.Als je filmpjes van de profs terug kijkt kun je zien dat hun de stenen bovenop beet pakken dmv armen over de stenen ipv er omheen. Als je ze bovenop weet beet te pakken is het veel eenvoudiger om ze op hoogte te krijgen.
Hele week zeer voorzichtig gedaan. Na het verhaal van sanca ben ik erg voorzichtig, wil niet die ellende meemaken.
Chick, doe je voorzichtig met die knie pees? Advies nodig? Kan via altijd PM.![]()

Je praat nogal geleerd alsof je alles weet, maar je praat nogal als een kip zonder kop (ervaring) als ik zo je trainingen zie en de 'gewichten' die je verzet. En wat een gezeur en gejammer..........
Voorkomen is beter dan...Goed bezig iig chick. Amused dat iemand ook een rekt zoals het hoort.
Ik kom graag een keer spelen met de stones!

Thnx, volgende keer ga ik aan techniek werken op hoogte.Goede press weer Mark en platform ook goed ingewijd met PRs. Ziet er goed uit![]()

Eerste training met deze platforms, zal hierna beter gaan. Thnxje hebt er weer een vriend bij zie ik - mooi
zag er pittig uit die stones - je moest wel tot het uiterste gaan en uitstrekken
om het te halen - lijkt me lastig - goed gedaan man
Idd, niet verkeerd.
Enige nadeel is dat ik merk dat mijn huidje minder elastisch is aan het worden, de striae beginnen te komen.

Goede tip ja. Probleem is dat mijn cage net te laag is daarvoor of ik moet deze zittend doen. Is het dan nog een optie?Verstandig dat je even geen legdrive overhead en jumps doet ivm angst/gevoel jumpersknie. Beter voorkomen dan genezen hedan derbij een periode op strict is nooit verkeerd misschien is het dan wel slim pin presses te doen om de lockout overhead nog zwaar te belasten?
Klopt maar ik voel ondertussen feilloos aan wanneer dit het geval is. Zo had ik dat ruim 2 jaar geleden ook meteen door voordat ik bij de fysio een bevestigende diagnose ontving.Goed in de gaten houden of er geen ketenprobleem is waardoor je knieen zo ruk doen, zeker met je historie van rugklachten!
Goede tip ja. Probleem is dat mijn cage net te laag is daarvoor of ik moet deze zittend doen. Is het dan nog een optie?
Dat is een optie ja.
Vond het gisteren toch wat tegenvallen, had gehoopt de 130kg op 1m35 te leggen.lekkere steen training. wat is je pr op stones?
Zie je Jan Haring nog wel eens?
Dat is nu ook mijn plan, herhalingen maken met de 110 en 120kg steen en dan na enkele weken weer eens proberen.ik heb een tijd problemen gehad om 140 te halen, en daarna een nog langere tijd met 160. Wat bij mij geholpen heeft was reppen op een gewicht wat lager is.
Want je train toch oa met spullen van hem in een ruimte van hem, of heb ik een heleboel gemist?