Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je filmpjes van de profs terug kijkt kun je zien dat hun de stenen bovenop beet pakken dmv armen over de stenen ipv er omheen. Als je ze bovenop weet beet te pakken is het veel eenvoudiger om ze op hoogte te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.343
Je praat nogal geleerd alsof je alles weet, maar je praat nogal als een kip zonder kop (ervaring) als ik zo je trainingen zie en de 'gewichten' die je verzet. En wat een gezeur en gejammer..........
Ik merk dat je nogal onzeker bent en je daarover schaamt, vandaar dat je kiest om anoniem te blijven en haat op mijn sportkennis en indrukwekkende sportprestaties.

Het is goed dit te ventileren, krop het niet op dat is niet goed voor je ziel. Voor alle duidelijkheid leent mijn trainingslog daar niet voor dus zeer vriendelijk verzoek ik je ergens anders zielig te wezen. Doei :wave:

Een onzekere troll bedoel je.

Als je filmpjes van de profs terug kijkt kun je zien dat hun de stenen bovenop beet pakken dmv armen over de stenen ipv er omheen. Als je ze bovenop weet beet te pakken is het veel eenvoudiger om ze op hoogte te krijgen.
Niet allemaal doen ze dat, heeft volgens mij te maken met de diameter.
http://www.youtube.com/watch?v=mUExhrHpiTA

Ik heb al lang geen stones meer gedaan met een platform en wilde gisteren aanvoelen hoe ik de hoogte moest inschatten. Ik moet de steen los durven laten i.p.v. tegen een platform aandrukken. Ik ga de komende maanden weer veel stones trainen dus ik verwacht flinke progressie.

:roflol:

Chick, doe je voorzichtig met die knie pees? Advies nodig? Kan via altijd PM. ;)
Hele week zeer voorzichtig gedaan. Na het verhaal van sanca ben ik erg voorzichtig, wil niet die ellende meemaken.

Je praat nogal geleerd alsof je alles weet, maar je praat nogal als een kip zonder kop (ervaring) als ik zo je trainingen zie en de 'gewichten' die je verzet. En wat een gezeur en gejammer..........

No offence brah. Maar gewicht zegt niks over kennis. Ik ken mensen die een totaal van 600+ hebben. En die snappen er dus werkelijk waar de ballen van.

Goed bezig iig chick. Amused dat iemand ook een rekt zoals het hoort.
Ik kom graag een keer spelen met de stones!

Goede press weer Mark en platform ook goed ingewijd met PRs. Ziet er goed uit :)

• #8.347
Goed bezig iig chick. Amused dat iemand ook een rekt zoals het hoort.
Ik kom graag een keer spelen met de stones!
Voorkomen is beter dan... :cool:

Goede press weer Mark en platform ook goed ingewijd met PRs. Ziet er goed uit :)
Thnx, volgende keer ga ik aan techniek werken op hoogte.

Dag 2/Week 1/Cycle 6
Fat db press
ME
10x15kg
5x25kg
3x33,5kg
3x37,5kg
3x42,5kg
3x45kg rechts
2x45kg links PR
3x47,5kg rechts PR

Squat - chains (40kg) DE
12x20kg
5x70kg
5x85kg
2x125kg
2x125kg
2x125kg

Pendlay row
8x90kg
8x90kg
8x90kg

Barbell curl
8x42,5kg
8x47,55kg
8x52,5kg

Weinig tijd. Tevens nog wat rekwerk en foamrollen gedaan.

je hebt er weer een vriend bij zie ik - mooi
zag er pittig uit die stones - je moest wel tot het uiterste gaan en uitstrekken
om het te halen - lijkt me lastig - goed gedaan man

• #8.349
Ben afgelopen week een aantal dagen naar Rome geweest, veel gelopen daar tot ik platvoeten had.
Woensdag na de fat db nog wat last van mijn knie gehad, het vele lopen gaf de knie ook weinig rust. Heb toch het idee dat ik als ik hier niet sim mee omga ik een jumpers knee kan gaan ontwikkelen. Bij de dagelijkse werkzaamheden heb ik geen pijn aan de knie, trap lopen gaat prima etc. Maar mijn knie voelt de hele dag zwaar vermoeid aan, alsof ik een deload nodig heb. En ik kom net uit een deload en heb de afgelopen week maar 1x gesport.

Besloten om deze cycle geen jumps/push/jerks meer te doen. Squatten ging dag 1 nog prima dus die blijf ik doen als ik herstel ondervind. Komende tijd dus veel strict pressen met de bar/dumbbell/log. Hopelijk kan ik de volgende cycle dan weer normaal trainen.

Ik blijf veel rekken en foamen, kon 2 weken geleden nauwelijks mijn sokken aankrijgen zo gespannen en stijf was ik. Nu gaat dat eenvoudig en kan bijna weer mijn tenen aanraken met gestrekte benen. :cool:

je hebt er weer een vriend bij zie ik - mooi
zag er pittig uit die stones - je moest wel tot het uiterste gaan en uitstrekken
om het te halen - lijkt me lastig - goed gedaan man
Eerste training met deze platforms, zal hierna beter gaan. Thnx

Dag 3/Week 1/Cycle 6
Strict loglift

10x20kg - bar
5x40kg - bar
3x57,5kg - 28cm log
3x60kg
3x62,5kg
3x65kg
3x67,5kg
3x70kg

Deadlift
10x70kg
5x120kg
5x143,5kg
5x156kg
5x168,5kg
4x181,5kg

Yoke
20m 190kg
20m 230kg
20m 230kg

Farmers hold
15sec 80kg
15sec 90kg
15sec 100kg
15sec 110kg
20sec 115kg PR

Deadlift verliep niet lekker, zat niet in de groove zeg maar.
Grip wordt gelukkig wel weer een stuk sterker.

Laatst bewerkt:
toch wel een mooi resultaat na een paar dagen rome

• #8.351
toch wel een mooi resultaat na een paar dagen rome
Idd, niet verkeerd.

Dag 1/Week 2/Cycle 6
Press
- chains (20kg)
10x20kg
5x35kg
2x40kg
2x60kg - incl. chains
2x60kg
2x60kg
2x60kg
2x60kg

Squat - chains (40kg)
10x20kg
5x70kg
2x125kg - incl. chains
2x125kg
2x125kg
2x125kg
2x125kg

Floorpress
8x99kg PR
8x99kg
7x99kg

Pull-up - pronated grip
5x112kg
5x112kg

Atlas stones
1x100kg - 1m35
1x100kg - 1m50
1x110kg - 1m35
1x110kg - 1m50
1x120kg - 1m35
0x130kg - 1m35

BW gains gaan goed de laatste maanden, ben zwaarder dan ooit 112kg.
Pull-ups gingen nog best redelijk.

Mijn rug was nog niet volledig hersteld merkte ik bij de stones. De 130kg kreeg ik niet boven de knie, nauwelijks grip. Posterior chain is duidelijk niet zo sterk als het ooit is geweest, doorbuffelen dus.

Met mijn knieën gaat het gelukkig beter. Eerste dag weer dat ik kon trainen zonder die vermoeide knieën.

112 kg!! Gaat lekker buffel

Verstandig dat je even geen legdrive overhead en jumps doet ivm angst/gevoel jumpersknie. Beter voorkomen dan genezen he:) dan derbij een periode op strict is nooit verkeerd misschien is het dan wel slim pin presses te doen om de lockout overhead nog zwaar te belasten?

Goed in de gaten houden of er geen ketenprobleem is waardoor je knieen zo ruk doen, zeker met je historie van rugklachten!

• #8.355
Enige nadeel is dat ik merk dat mijn huidje minder elastisch is aan het worden, de striae beginnen te komen. :sad:

Verstandig dat je even geen legdrive overhead en jumps doet ivm angst/gevoel jumpersknie. Beter voorkomen dan genezen he:) dan derbij een periode op strict is nooit verkeerd misschien is het dan wel slim pin presses te doen om de lockout overhead nog zwaar te belasten?
Goede tip ja. Probleem is dat mijn cage net te laag is daarvoor of ik moet deze zittend doen. Is het dan nog een optie?

Goed in de gaten houden of er geen ketenprobleem is waardoor je knieen zo ruk doen, zeker met je historie van rugklachten!
Klopt maar ik voel ondertussen feilloos aan wanneer dit het geval is. Zo had ik dat ruim 2 jaar geleden ook meteen door voordat ik bij de fysio een bevestigende diagnose ontving.

Nu heeft het puur met een beperkte mobiliteit te maken (stramme spieren) en een lange periode mijn lichaam zwaar belasten. Zie smolov en daarna meteen door met een zware cycle. Het voelt weer als vanouds aan nu. Maar ik blijf rekken en foamen en hou deze cycle aan niet te push/jerken om zeker te zijn dat het niet terugkomt.

http://www.youtube.com/watch?v=MJaDFCQGNeY

lekkere steen training. wat is je pr op stones?

Zie je Jan Haring nog wel eens?

• #8.358
savickas press vanuit pins ?
Dat is een optie ja.
lekkere steen training. wat is je pr op stones?

Zie je Jan Haring nog wel eens?
Vond het gisteren toch wat tegenvallen, had gehoopt de 130kg op 1m35 te leggen.
pr is 120kg op 1m50 en 100kg op 1m60, zie stats in sig.

Jan al een tijdje niet gezien, bezoek ook wat minder frequent wedstrijden. Gaat dit jaar hopelijk veranderen.

ik heb een tijd problemen gehad om 140 te halen, en daarna een nog langere tijd met 160. Wat bij mij geholpen heeft was reppen op een gewicht wat lager is.

Want je train toch oa met spullen van hem in een ruimte van hem, of heb ik een heleboel gemist?

• #8.360
ik heb een tijd problemen gehad om 140 te halen, en daarna een nog langere tijd met 160. Wat bij mij geholpen heeft was reppen op een gewicht wat lager is.

Want je train toch oa met spullen van hem in een ruimte van hem, of heb ik een heleboel gemist?
Dat is nu ook mijn plan, herhalingen maken met de 110 en 120kg steen en dan na enkele weken weer eens proberen.

Ik heb wel eens bij Jan getraind, 3 jaar geleden maar heb niets van hem gekregen of gekocht. Ook niet in een ruimte van hem. Ik heb wel ooit met onderdelen van Sarko getraind maar die is vertrokken naar een andere gym en ik heb alles zelf gemaakt en gekocht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven