- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat was vervelend voor zowel ons als ook voor die vrouw. Blij dat ik niet train in een woonwijk.Dus je traint niet meer naast de irritante buurvrouw :d
Je bent wel mr. sexy.

Ver weg? Een kleine 45 minuten, als je een auto hebt.Echt jammer dat die training locatie van je zover weg is. Anders kwam ik meerdere keren in de week meetrainen, sowieso!
Altijd leuk om weer wat man op bezoek te krijgen, goed voor de motivatie. Ik hoor het wel.Volgende week zondag zullen we eens komen (als ik dan niet hoef te werken)
Ik vind ze super. Helpen mij enorm.
Vind het toch een lastige hoogte om gewicht los te krijgen maar als het gewicht los komt is de lockout niet het probleem.
Ja ben eigenwijs geweest om niet te gaan rekken toen ik erop werd geattendeerd. Maar ik ben er in een zeer vroeg stadium bij en verwacht dan ook dat ik binnenkort weer 100% ben.Yep, yep, yep gaat goed hoor Chickie, behalve de ongemakjes met de knie dan.
De afgelopen 2 weken heb ik de speed squats als prettig en pijnloos ervaren (de dag erna) en het zware squat werk gaf nadien toch weer wat pijnsignalen. Dan kan ik beter gewoon lichte squats doen i.p.v. speed. Misschien wel even er paused van maken.Oehh je doet wel speed squats maar geen gewone zware? Een ontstoken patellapees is juist van alle explosieve bewegingen he.. Ik zou dus eerder zware squats doen dan speed squats
Oehh je doet wel speed squats maar geen gewone zware? Een ontstoken patellapees is juist van alle explosieve bewegingen he.. Ik zou dus eerder zware squats doen dan speed squats

Klopt, ze reageren toch nog ergens op. Zo zie je maar dat je nooit de hoop moet opgeven.Nice die press..redelijk bijgetrokken de laatste tijd of niet..

een speed squat is niet per definitie dusdanig licht dat het een jump squat wordt![]()

Doe ik altijd bij een floorpress en gestrekte benen natuurlijk.

Het is ook geen mp maar een press en sloppy is nogal overdreven maar goed jou mening.Vind je mp wel een beetje sloppy, geen pause en de ene rep hel je overdreven naar achteren en sommige reps laat je hem verder zakken dan andere reps.
Denk dat wanneer het in een ver gevorderd stadium was geweest dat het dan ook anders is. Heb nu al enkele dagen geen last meer van de knieen dus denk dat ik er snel bij ben geweest.Dat zeg ik toch ook niet...
@mark oke mooizo zolang het geen pijn doet gewoon doen wat prettig voelt idd!! Ik deelde alleen even wat ik ervan heb ondervonden, uiteraard is dat voor iedereen anders dat blijkt wel weer![]()