AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
je hebt de dead en de incline goed aangepakt ( niet te hard gaan , je bent toch niet aan de......:D )

sterk de sumo , 140 heb ik nog niet gepakt , gaat wel lukken natuurlijk ;)
Heheh, je zou bijna denken he. weet ook niet waar de grens ligt. Maar veel vreten geeft je veel kracht.

Begin maar eens aan die sumo, kan toch niet zijn dat deze rookie je voorbij gaat ;)
Jwz, stoer man. Gast had ik nooit eerder gezien dus om dat nou hardcore te noemen :D.

HAHA die GM stookt die competitie op :roflol: Al weer bijna 2 weken geleden mn laatste deads..

oh er gaan wel meer rooky's mij voorbij , misschien ook wel rooke - heheh

nee de incline vind ik sterk hoor , ik had van de week 77.5 op de bar en dat was voorlopig het eindpunt denk ik

fysiek vind ik belangrijker dan 160k op DL ;)

ben bezig maar had ff pauze genomen....was focking hell pas 7 uur thuis.

Dat zul je zo zien ;)

Loop ik een training achter? Weet wel dat ik voor rooke vorige week mijn schema heb omgegooid, maar verder klopt het volgens mij.
Ik bedoelde dat het vandaag maandag is en dus normaal FB1 moest doen, aangezien je nu op FB3 zit en dit redelijk onlogisch is om dag 3 op de 1e dag van de week te trainen neem ik aan dat je een training achter loopt ;)
wow dat is een rare zin :D
Goede training verder wel!

.

De zomer komt er weer aan, dus nieuwe gezichten in de gym om zomer klaar te worden. Was een gast die duidelijk wat kuurtjes had gezet, nooit eerder gezien, breed maar waardeloze powerstats. Liep een partij te patsen, helemaal het mannetje. Allemaal gastjes om hem heen, aandacht genoeg dus. Totdat deze vervelende kerel aan de deads begon waarbij ik mij niet kan inhouden. Gasten stonden ineens allemaal om mij heen ???. Gewoon doorgaan met de set.

Meneer pauper vond het niet leuk en ging squaten naast mij. 70kg quater squats, hehehe. Duidelijk dus een kuur gehad. Zijn maat aan mij vragen of ze het goed deden :D. Nee, niet diep genoeg! hehehe.

Ik snap je redenering niet echt, omdat iemand verkeerd squat heeft hij gekuurd???

goede training, hoop rood!

Ik bedoelde dat het vandaag maandag is en dus normaal FB1 moest doen, aangezien je nu op FB3 zit en dit redelijk onlogisch is om dag 3 op de 1e dag van de week te trainen neem ik aan dat je een training achter loopt ;)
wow dat is een rare zin :D
Goede training verder wel!
Heb het zelf niet precies bijgehouden maar ben waarschijnlijk weer aan de fb begonnen midden in de week.
Ik snap je redenering niet echt, omdat iemand verkeerd squat heeft hij gekuurd???
Precies andersom. Hij had een bruut fysiek. Als naturel moet je monsterlijk lang en zwaar daarvoor trainen, met zo'n squat is dat natuurlijk niet mogelijk, weet jij toch ook. Met een kuur kun je zelfs met prutswerk een goed fysiek krijgen. Met hard en goed beulwerk nog beter natuurlijk.
Thnx spank.

Laatst bewerkt:
Heb het zelf niet precies bijgehouden maar ben waarschijnlijk weer aan de fb begonnen midden in de week.

Precies andersom. Hij had een bruut fysiek. Als naturel moet je monsterlijk lang en zwaar daarvoor trainen, met zo'n squat is dat natuurlijk niet mogelijk, weet jij toch ook. Met een kuur kun je zelfs met prutswerk een goed fysiek krijgen. Met hard en goed beulwerk nog beter natuurlijk.

Thnx spank.

Dat ben ik absoluut niet met je eens.. anabolen doen een hoop.. maar zonder training en goede voeding zul je niet groeien.. dat heb ik zelf ervaren, en dat heb ik bij anderen ook gezien.. Je moet alsnog zo hard mogelijk trainen..

Maar k snap je wel hoor.. 't zal wel zo'n anabolenkop zijn geweest die alleen z'n bovenlichaam traint, en nooit z'n benen..;)

Dat ben ik absoluut niet met je eens.. anabolen doen een hoop.. maar zonder training en goede voeding zul je niet groeien.. dat heb ik zelf ervaren, en dat heb ik bij anderen ook gezien.. Je moet alsnog zo hard mogelijk trainen..

Maar k snap je wel hoor.. 't zal wel zo'n anabolenkop zijn geweest die alleen z'n bovenlichaam traint, en nooit z'n benen..;)

Juist, met anabolen kan je over je natuurlijke grens gaan, een spiermassa en kracht bereiken die naturel onmogelijk zou zijn zelfs na 50 jaar trainen, maar de trainingen en voeding moeten zo mogelijk nog perfecter zijn.

Juist, met anabolen kan je over je natuurlijke grens gaan, een spiermassa en kracht bereiken die naturel onmogelijk zou zijn zelfs na 50 jaar trainen, maar de trainingen en voeding moeten zo mogelijk nog perfecter zijn.
Hohoho, merk dat teksten altijd ongenuanceerd over kunnen komen en wil niet de verkeerde indruk wekken.

Ik heb groot respect voor sporters die jarenlang keihard hebben getraind en het maximale uit hun trainingen/lichaam hebben gehaald waarna ze een natuurlijke grens hebben bereikt. Wanneer iemand de ambitie heeft er meer uit te halen en dan gaat kuren doet niet af aan zijn/haar prestaties.

Ook is er een groot verschil tussen het kuren van dbb-ers of sommige sporters in de gym. Hier wordt echt serieus met de sport omgegaan maar hoe vaak zie je wel niet gasten die net een paar weken/maanden trainen en dan al een kuur zetten. Dit is imo geen kenmerk van mentale kracht en doorzettingsvermogen om het maximale uit je training te halen. Veel willen een buf fysiek hebben om te kunnen patsen langs het strand, meer niet.

Het kuren kan me in feite nog niet zoveel interesseren maar ging meer om de houding van die gast in de gym. Dacht dat hij alles was met zijn opgepompt lichaam... die instelling in een sportschool daar kan ik me aan storen.

Ik heb vroeger met iemand samen getraind die ook een paar kuurtjes had gezet. Trainde met zelfde gewichten mee maar het verschil in fysiek was enorm. Dus met zelfde kracht en intensiteit trainde we en hij had een beter fysiek dankzij de AS natuurlijk. Zijn spieren hebben aan een gelijkwaardige prikkel genoeg zich beter te ontwikkelen dan dat dit bij mij het geval was.

Maar marrkos wel vreemd dat je het hier niet mee eens bent terwijl in het dinotrainingsboek dit duidelijk wordt aangegeven. In de tijd van Reg Park werden monster trainingsmethodes gehanteerd om dit fysiek te bereiken. De hulpmiddelen die we momenteel hebben bestonden toen niet. Alles moest uit jezelf komen, geen hulpmiddelen om dat fysiek te bereiken.

Nogmaals ookal gebruik ik zelf geen AS en ben ik dit ook nooit van plan te doen wil ik niet de indruk wekken anderen af te vallen op het gebruik daarvan. Ik stoorde me aan de houding van sommige gebruikers meer niet.

Ben ik ook helemaal met je eens! Anabolen zijn niet nodig. Het moet ook uit jezelf komen!

Ik ben het dan ook volmondig eens met je bovenstaande post!

Als je al een paar jaar serieus traint, en je hebt echt het uiterste uit je lichaam gehaald wat naturel haalbaar is.. en dan bedoel ik ook echt alles! Dus zoveel mogelijk schema's geprobeerd.. en niet voor een weekje maar echt lange tijd. Je voeding is op orde, je slaap en je privé leven zijn op orde..

Kijk.. dan mag je wat mij betreft best lekker je hele kont volgooien! Maar tot die tijd lekker van afblijven..

Mij zo het een enorme kick geven als ik naturel mijn uiterste grenzen zou hebben bereikt!

Ik heb een paar keer een poging gedaan om te kuren.. helemaal verkeerd aangepakt, voeding niet op orde, training al helemaal niet, rust was belabberd.. Dus.. ik heb mijn lesje wel geleerd hoor!

Maar volgens mij vatte je m'n post enigszins verkeerd op..

Ik ben het serieus volledig eens met je bovenstaande post! Ik was het er alleen niet helemaal mee eens met jouw bewering, dat als je een naaldje d'r in zet, dat je gelijk sterker en groter bent.. dat klopt niet.. je moet nog steeds keihard werken. Anabooltjes zorgen er alleen voor dat alles makkelijker gaat.. oftewel je kan nog harder trainen, vaker trainen, sneller herstellen, meer eten, harder groeien, sterker worden. Dat stukje in dinosaur files vind ik ook niet kloppen.. als snap ik de gedachte er achter wel..

je moet er ook een beetje verstand hebben denk ik , er voor open staan en idd , effe wat trainings-jaren achter de rug hebben

mensen zoals db raadplegen vind ik wel raadzaam

Klopt.. en niet als je pas een paar maanden aankloot en nog steeds klote stats hebt, al aan een kuurtje beginnen.. als je voeding niet op orde is zal je echt niet groeien..

Lekker aan het bulken geweest trouwens! Van 88kg naar 101kg in 5 maanden! Erg netjes!
Hoe is het met je BF? Hou je logje in de gaten!

je moet er ook een beetje verstand hebben denk ik , er voor open staan en idd , effe wat trainings-jaren achter de rug hebben

mensen zoals db raadplegen vind ik wel raadzaam
Zeker laat je altijd goed informeren mocht je eraan willen beginnen.
Klopt.. en niet als je pas een paar maanden aankloot en nog steeds klote stats hebt, al aan een kuurtje beginnen.. als je voeding niet op orde is zal je echt niet groeien..
Gelukkig heb je het licht gezien en ben je nu goed bezig.
Lekker aan het bulken geweest trouwens! Van 88kg naar 101kg in 5 maanden! Erg netjes!
Hoe is het met je BF? Hou je logje in de gaten!
Geweest? Ben nog steeds bezig, hehehe. Ik ben dan ook een vreemde eend in de bijt. Veel bb-ers hier zitten paniekerig hun bf laag te houden en clean te bulken terwijl ik juist geloof in de dirty bulk. Ik ga pas cutten als ik genoeg spiermassa heb bereikt. Mijn vet% zit rond de 20% en die probeer ik daar enigsinds stabiel te houden tot ik de 110kg heb bereikt. Daarna cutten naar de 100kg.

Nee maar als je geen anabolen gebruikt zul je zonder te trainen en zonder te eten ook niet groeien. Snap niet dat sommigen er zo hypocriet over doen, tuurlijk gaat het allemaal veel sneller en simpeler als je die spuit pakt....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven