Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yeah buddy.

Thnx, toch nog best wat gedaan achteraf.

Ja dat gaat goed. De balans oefening op 1 been gaat erg goed, been trekt niet meer naar binnen.
Moet alleen mijn short bands binnenkrijgen om de clam shells goed te doen.

Heb vandaag ook druk op het kraakbeen gezet en dat voelt ook een stuk beter aan.
Hoe lang mag ik aanhouden dat geïrriteerd kraakbeen weer de oude is?

Ja, die 120 ging easy dus zal komende trainingen daar eens wat 3-tjes en 5-jes mee draaien.

Hier de lap, steen bleef maar wegglijden. Andere grip hanteren volgende keer.
http://www.youtube.com/watch?v=pmucvomc17M

Het lijkt op de een of andere manier alsof je de steen ver bij je lichaam vandaan hebt als ie op je knieen ligt. Ik kan het verkeerd zien, maar ik zou ook niet weten wat er aan te doen is.

Tot zover dit nutteloze bericht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.422
Heb alle twee de pogingen nog bekeken en je hebt gelijk. Steen ligt niet tegen mijn bovenlichaam aan en probeer deze naar me toe te trekken, kansloos. Nog genoeg pogingen over dit jaar.

Deload
Strict loglift

10x20kg - bar
5x40kg
3x57,5kg - 28cm log
3x57,5kg
3x57,5kg

Deadlift
10x70kg
5x120kg
5x140kg
5x140kg
5x140kg

Barbell curl
10x20kg
10x20kg
8x30kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg

• #8.423
Dag 1/Week 1/Cycle 7
Press

10x20kg
5x40kg
5x52,5kg
5x57,5kg
5x62,5kg
5x68kg
3x73kg

Squat
10x20kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg

Floorpress
4x110kg
3x110kg
5x100kg

Atlas stones
1x80kg - 1m65
1x90kg - 1m65
1x80kg - 1m80
1x100kg - 1m50
1x110kg - 1m50
1x120kg - 1m50 evenaring PR

Wederom die lange deloads met krachtverlies tot gevolg. Had ditmaal ook echt een week rust nodig, pijntjes aan schouders en bicep.

Squat langzaam weer opbouwen, knie voelt verder al een week weer 100%.
Gelukkig voelde de gewichten nog steeds belachelijk easy, 1 maand licht squatten zal zeker in krachtverlies resulteren. Ga deze cycle alleen maar 5-jes draaien zonder chains, en per training gewichten met 5/7,5kg verhogen.

Stones ging lekker. De evenaring pr ging ditmaal eenvoudiger dan enkele jaren geleden.

Laatst bewerkt:
Fijn dat het knietje goed hersteld is! Denk dat de een maand lang wat minder squaten wel meevalt kwa kracht verlies weekje gas erop en je bent alweer volledig terug;)

Wel even zelf de keuze maken of je het niet liever rustig opbouwt natuurlijk kan me voorstellen dat je niet te snel wil:p

Simpele klacht uiteindelijk hè je knie. ;)

Sterke presses ook!

• #8.427
Fijn dat het knietje goed hersteld is! Denk dat de een maand lang wat minder squaten wel meevalt kwa kracht verlies weekje gas erop en je bent alweer volledig terug;)

Wel even zelf de keuze maken of je het niet liever rustig opbouwt natuurlijk kan me voorstellen dat je niet te snel wil:p
Ik zou graag weer volle bak willen maar dat de knie nu goed voelt wilt nog niet zeggen dat de knie ook 100% herstelt is.

Ik neem deze cycle als onderdeel van het herstel. Als de stapjes van 5/7,5kg goed gaan en ik geen klachten meer krijg kan ik volgende cycle weer vol squatten. Ook doe ik deze cycle nog geen explosieve oefeningen met de kans dat ik weer terug bij af ben.
Simpele klacht uiteindelijk hè je knie. ;)
Als je weet wat het is wel, en als je er snel bij bent.
Hmm ik moet er even weer inkomen, volgende week gaat het beter (is altijd zo na deload).

Ik zou graag weer volle bak willen maar dat de knie nu goed voelt wilt nog niet zeggen dat de knie ook 100% herstelt is.

Ik neem deze cycle als onderdeel van het herstel. Als de stapjes van 5/7,5kg goed gaan en ik geen klachten meer krijg kan ik volgende cycle weer vol squatten. Ook doe ik deze cycle nog geen explosieve oefeningen met de kans dat ik weer terug bij af ben.

Als je weet wat het is wel, en als je er snel bij bent.

Hmm ik moet er even weer inkomen, volgende week gaat het beter (is altijd zo na deload).
Verstandig.

Is inderdaad de verstandigste keuze... Weet zo even niet wat je normaal squat voor een 5 je maar zou ook weer niet TE laag is zonde en daarmee raak je alleen maar onnodig verder achter op schema.
Maargoed dat is wat ik zou doen he;)

• #8.430
Weet het is lastig, maar zou stom zijn om het herstel om zeep te helpen.
Mijn pr is 5x158kg. Einde van deze cycle moet ik op ongeveer 5x152,5kg uitkomen als ik altijd met 7,5kg kan verhogen.

Wederom die lange deloads met krachtverlies tot gevolg. Had ditmaal ook echt een week rust nodig, pijntjes aan schouders en bicep.

Damn deloads ook. Wil je echt eens deloaden - en dat is toch wel erg fijn - moet je er twee weken voor uittrekken: eerst een deloadweek, dan een inkomweek.

Persoonlijk vind ik structureel deloaden overrated, misschien zelfs contraproductief. Bij 5-3-1 had ik elke keer de week na een deload klote trainingen. Volgens mij is het veel beter om te deloaden wanneer je voelt dat een oefening niet meer lekker gaat of je merkt dat je echt moe bent etc. Werkt voor mij persoonlijk veel beter, de ene keer is het na 6 weken, de andere keer na 12. Ik deload ook niet perse gelijk op alles, vorige keer bijvoorbeeld alleen maar op presses.

• #8.433
Damn deloads ook. Wil je echt eens deloaden - en dat is toch wel erg fijn - moet je er twee weken voor uittrekken: eerst een deloadweek, dan een inkomweek.
Daarom trek ik er ook niet al te hard aan, weet dat ik volgende week weer volgens schema draai.
Persoonlijk vind ik structureel deloaden overrated, misschien zelfs contraproductief. Bij 5-3-1 had ik elke keer de week na een deload klote trainingen. Volgens mij is het veel beter om te deloaden wanneer je voelt dat een oefening niet meer lekker gaat of je merkt dat je echt moe bent etc. Werkt voor mij persoonlijk veel beter, de ene keer is het na 6 weken, de andere keer na 12. Ik deload ook niet perse gelijk op alles, vorige keer bijvoorbeeld alleen maar op presses.
Juist, ben ik ook al enige tijd geleden achtergekomen.

De laatste maanden heb ik de deload periode van 1 week teruggedrongen naar 3 dagen, 1 max 2 trainingen. Dat werkt optimaal.

• #8.435
Dag 2/Week 3/Cycle 6
Fat db strict press
- rechts & links
10x5
5x15kg
5x20kg
3x22,5kg
3x25kg
3x27,5kg
2x30kg
2x32,5kg
2x35kg PR

Squat
10x20kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
5x107,5kg

Pendlay row
8x94kg PR
8x94kg
8x94kg

Barbell curl
8x30kg
8x35kg
8x40kg

Had nog spierpijn van de training van zondag. :eek:

Ben ook van dat structureel deloaden afgestapt. Wel eens een training wat rustiger, volume omlaag, dagje rust meer, etc. Maar geen week meer waar ik niks deftigs doe.

• #8.437
Wat is dat nou Willem, kon je niet even de moeite nemen om een veer in mijn reet te steken? Een goed bezig of sterk man is toch niet zo moeilijk? :mad:

Een veer in je poep? Dat zal wel een apart gevoel zijn denk ik !

Mooie training, zal ik het zeggen !

• #8.439
Thnx Bulck, zo kan ik er weer even tegenaan. :twitch:

15rml20.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven