Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx, voel het nu nog. Heerlijk.

Nee dat zeiden de jongens vandaag ook al. Plan was volume maken met 110 en 120kg.nice PRs op de stones man. 130 zal ook niet meer lang duren denk ik.
Je mag natuurlijk niet te veel op me uitlopen.

Ja wel weer een lekkere week, thnx.Goed bezig weer..mooie pr's op log, blockpull en stones.
Goeie baardmans.

Lekker knikkeren ja.
Daar was het me om te doen natuurlijk. Altijd 0,5kg boven jou liften is mijn levensdoel geworden.Mooi PR op DL, heb je me toch mooi even geownt met 0.5 kg![]()
Niet verwarren met een rectum stretch... zag al dat je opgewonden werd viezerik.
En nog zijn het baby gewichten voor een strongman, toch bedankt.

Nu deze cycle op zijn einde komt, hanteer ik een korte deload waarna ik kleine wijzigingen ga doorvoeren:
- Focus op atlas stones, komen vooraan in de training.

Dat bestaat niet!
Thnx en klopt deels. 5/3/1 schema is een zeer goed schema maar niet voor iedere atleet. Imo te hanteren wanneer de beginner gains voorbij zijn en je al een tijdje vast zit (plateau). Ik boek nog steeds redelijke gains op mijn lifts en daardoor ga ik nog niet strict 5/3/1 volgen. Voor de deadlift ga ik me er ook niet strict aan houden, gaat veel te lang duren maar het principe heeft jaren geleden erg goed gewerkt. 50kg binnen een half jaar dacht ik.Mooie squats en lekker dat je knie hersteld is..maarre wat lees ik nu..5/3/1 voor deadlift...dacht dat jij daar niet zo'n voorstander van was..of heb ik het mis![]()