AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee maar als je geen anabolen gebruikt zul je zonder te trainen en zonder te eten ook niet groeien. Snap niet dat sommigen er zo hypocriet over doen, tuurlijk gaat het allemaal veel sneller en simpeler als je die spuit pakt....

Ja tuurlijk.. maar er zijn een hoop mensen die denken dat als je een spuit d'r indrukt, dat je dan gelijk groot, sterk en gespierd bent.. zonder er iets voor te hoeven doen.. tis nog steeds keihard werken..

Ja tuurlijk.. maar er zijn een hoop mensen die denken dat als je een spuit d'r indrukt, dat je dan gelijk groot, sterk en gespierd bent.. zonder er iets voor te hoeven doen.. tis nog steeds keihard werken..

minder hard werken omdat je makkelijker groeit.....

Inderdaad, het werk blijft even intensief, naturel of juiced. Maar de resultaten
zijn wel een wereld van verschil.

Maar dan ga je toch juist harder werken omdat je dan NOG harder kan groeien

Kijk je ziet hier genoeg gasten op het forum die er de ballen verstand van hebben en toch aardig wat massa hebben opgebouwt. Dat had ze zonder nooit gelukt.
Maar laten we chick zijn logje niet verpesten enzo.

Inderdaad, het werk blijft even intensief, naturel of juiced. Maar de resultaten
zijn wel een wereld van verschil.

Das waar!

Volgens mij bedoelen we allemaal hetzelfde, maar proberen we keihard ons standpunt er doorheen te drukken.. ook al bedoelen we precies hetzelfde:D

• Topic Starter Topic Starter
Precies mannen... en ik doe het clean. Of was creatine ook een AS? Zoals Strong zegt gebruik ik de legale :D.

Vanavond weer een lekkere training op het menu. Kijken of ik een pr kan breken op de squat.

Precies mannen... en ik doe het clean. Of was creatine ook een AS? Zoals Strong zegt gebruik ik de legale :D.

Vanavond weer een lekkere training op het menu. Kijken of ik een pr kan breken op de squat.

Gaat je lukken. Ik help je die paar kilo wel omhoog (is ongeveer wat ik max.kan squatten;)) Go for it topper.:D

Ja idd! Trainze straks!

120 full squat ? buffel! Die deed ik paralel :) We zullen zien he

kon ik niet uit je stats halen dus vroeg het ff ;) ik doe ze parallel iig.

train ze straks!

FB3:
Buik
crunches 2x50reps
side crunches 2x50reps

Sumo deadlift
15x60kg
10x120kg
7x130kg PR
5x140kg PR
Yeahhh ging super, wat een power. Krijg echt een kick van deze oefening, heerlijk. Meteen begonnen met 120kg en daarna nog een aantal pr's.

Bb incline press
12x50kg
10x60kg
6x75kg PR
Eindelijk weer op niveau, en een beetje verder :D.

Cross bench pull-over
12x24kg PR
10x28kg PR
6x32kg

Incline db curl
12x16g PR
9x17kg PR
5x18kg PR

Overhead cable extension
20x55kg
10x60kg
7x60kg

Calf raises
15x90kg PR
12x100kg PR
9x110kg PR
6x120kg PR
Kuiten gaan ziek hard, gewichten gewoon meer dan verdubbeld in 4 maanden.

Wat een heerlijke training dit keer weer. Lekker zitten brullen in de gym met de deads.

De zomer komt er weer aan, dus nieuwe gezichten in de gym om zomer klaar te worden. Was een gast die duidelijk wat kuurtjes had gezet, nooit eerder gezien, breed maar waardeloze powerstats. Liep een partij te patsen, helemaal het mannetje. Allemaal gastjes om hem heen, aandacht genoeg dus. Totdat deze vervelende kerel (me) aan de deads begon waarbij ik mij niet kan inhouden. Gasten stonden ineens allemaal om mij heen ???. Gewoon doorgaan met de set.

Meneer pauper vond het niet leuk en ging squaten naast mij. 70kg quater squats, hehehe. Duidelijk dus een kuur gehad. Zijn maat aan mij vragen of ze het goed deden :D. Nee, niet diep genoeg! hehehe.

Heerlijke training MC.

Back on track! :hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
FB1
Buik
Hanging legraise
20reps
15reps

Quads parallel squat
20x20kg
15x80kg
10x100kg
6x120kg
5x130kg PR
Eindelijk de 120kg gepasseerd...yes ging lekker:D

Lat pulldown (front)
12x55kg
10x80kg
8x90kg PR
Deze gaat ook goed, volgende keer weer eens een paar setjes chins.

Mill press
12x40kg
8x45kg PR
5x50kg PR
Uitvoering was eerder niet juist, voeten bijelkaar ditmaal en ging een stuk beter.

Chest flyes flat
15x8kg
12x16kg PR
10x18kg PR
8x20kg PR
Voelt weer helemaal goed, een goeie stretch op de borst... I love it.

French extension
12x32,5kg
9x38,5kg

EZ preacher curls
12x38,5kg
10x38,5kg

Eindelijk weer eens flinke vooruitgang op de compounds bij FB1. De laatste 2 oefeningen weinig tijd meer dus beperkt tot 2 setjes.

Lekker veel rood, kan alleen maar goed zijn!

Goed bezig!

wat een hoop PR's ... tis te merken dat je back on track bent ;)

Goed zo, lekker veel pr's en een sterke squat!

Van harte met je squat!:cool:
10kg eroverheen is ook best veel!
Het zat er vast al even in al ik dit zo zie, maar nu was je er mentaal klaar voor.

goeie training mc , je komt al aardig in de buurt bij mij qua gewichten dan he natuurlijk:D

ziet er goed uit allemaal - goeie fb -training

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven