Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.621
Klote nieuws man.. hopelijk komt er snel iets op je pad
Hoop het ook.
awh dat is echt k*t nieuws man:(
Zeer slecht zeker op dit moment.
Dikke squats man, press ook keurig. Hopelijk vind je een mooie nieuwe plek.
Dank, squat gaat weer goed.
Heb je nog opties dan voor een nieuwe plek? K*t wel dat je heel je hebben en houden zal moeten verhuizen :(
Locatie is nu belangrijk, verhuizen heb je in een dag wel gedaan als je goed vervoer hebt.
Yup

Dag 2/Week 3/Cycle 9
Strict press
- paused
10x20kg
5x40kg
9x45kg
9x49kg
9x53,5kg
9x58kg
8x62,5kg PR

Squat
10x20kg
5x70kg
5x90kg
5x107,5kg
5x118kg
5x128,5kg
5x139kg
Moest nog een setje, maar geen motivatie (zin)

Barbell curl
10x20kg
10x25kg
10x30kg
10x32,5kg
10x35kg

Heb goed nagedacht vandaag toch maar besloten me af te melden voor sterkste Limburger. Nieuwe locatie en andere privé zaken vergen veel aandacht en hebben prioriteit.

Echt cru als je bedenkt dat ik ben begonnen met deze locatie omdat 3 jaar geleden mijn wedstrijdvoorbereiding werd verdoet toen alle onderdelen van mijn oude gym verdwenen. Besloten zelf maar alles te maken om dit nooit meer mee te maken en de timing is nu grandioos. Weer net voor een wedstrijd moeten alle spullen weg.

Wanneer moet je weg zijn?

ah jammer man, geen mogelijkheid om ergens anders voor kort te trainen ? Of geen zin in dat gedoe allemaal ?

• #8.624
15 juli
ah jammer man, geen mogelijkheid om ergens anders voor kort te trainen ? Of geen zin in dat gedoe allemaal ?
Ergens anders? Bedoel je als ik voor die tijd geen andere locatie vind? Dan gaat nog steeds het werk voor een nieuwe locatie voor en heb nog een gezin thuis.

Dag 3/Week 3/Cycle 9
Loglift

10x20kg - bar
5x40kg
5x50kg
3x57,5kg - 28cm boom
3x67,5kg
3x73,5kg - IFSA boom
3x80kg
3x86kg
0x92,5kg

Deadlift - hookgrip
10x100kg
5x120kg
5x140kg
5x153kg
3x166,5kg
1x180kg
1x193,5kg

Yoke
20m - 210kg
10m - 250kg
10m - 290kg belt
10m - 330kg PR

Eigenwijs weer maximaal op de boom willen doen. Werd nu meteen afgestraft met steken in mijn onderarm bij de clean. Ik moet helaas de boom de komende tijd uit het schema halen totdat mijn arm hersteld is.

Deadlift ging best lekker, zelfs de 180kg voelde licht aan. Maar de 2e rep van de 193,5kg voelde niet goed aan. Besloten te stoppen.

Yoke gaat extreem goed. Nooit gedacht dat dit onderdeel misschien ooit eens mijn sterkste onderdeel zou worden. De 330kg voelde niet eens zo extreem zwaar, had nog over. Volgende keer probeer ik 340kg. :D

• #8.625
Day1/Week4/Cycle9
#Strict press
(paused)
55.5x3
61x3
66.5x3
71.5x3
77x3 PR

#Squat
101.5x7
111.5x7
121.5x7
131x7
141x7 PR

Ondanks de pijn en instabiliteit van mijn arm een dikke pr op de press. Benieuwd wat erin zit als ik weer helemaal 100% ben, voel dat het me flink beperkt.

Had besloten om deze herfst/winter eens aan een serieuze cut te gaan werken. Mijn riem gaat namelijk weer richting de omtrek waar ik 3 jaar geleden op zat toen ik het vet te hoog had laten oplopen. Buikvet heb ik niet eens echt maar toch neemt de omtrek toe wat maar 1 ding kan betekenen en dat is een toename in vet in de buikholte rondom mijn organen. Een bekend fenomeen als je ouder wordt en niet bevorderend voor je gezondheid.

Nu de wedstrijd van de baan is en ik nog steeds kamp met een irritante blessure heb ik besloten de cut naar voren te halen. Ik maak nog 2 cycles af zodat ik rond augustus kan beginnen. Doel is dan om minimaal 8kg vet te verbranden. Ga daar 20 weken voor uittrekken.

Laatst bewerkt:
Ik zou uit gezondheidsoverwegingen ook moeten cutten, zelfde verhaal. Maar ik verlies altijd zoveel kracht, dat ik eerst 200 kg wil squatten voordat ik eraan begin.

Day1/Week4/Cycle9
#Strict press
(paused)
55.5x3
61x3
66.5x3
71.5x3
77x3 PR

#Squat
101.5x7
111.5x7
121.5x7
131x7
141x7 PR

Ondanks de pijn en instabiliteit van mijn arm een dikke pr op de press. Benieuwd wat erin zit als ik weer helemaal 100% ben, voel dat het me flink beperkt.

Had besloten om deze herfst/winter eens aan een serieuze cut te gaan werken. Mijn riem gaat namelijk weer richting de omtrek waar ik 3 jaar geleden op zat toen ik het vet te hoog had laten oplopen. Buikvet heb ik niet eens echt maar toch neemt de omtrek toe wat maar 1 ding kan betekenen en dat is een toename in vet in de buikholte rondom mijn organen. Een bekend fenomeen als je ouder wordt en niet bevorderend voor je gezondheid.

Nu de wedstrijd van de baan is en ik nog steeds kamp met een irritante blessure heb ik besloten de cut naar voren te halen. Ik maak nog 2 cycles af zodat ik rond augustus kan beginnen. Doel is dan om minimaal 8kg vet te verbranden. Ga daar 20 weken voor uittrekken.

Goed bezig

Ik zit ook in buikvet schuitje, wil na limburger ook eens stuk terug cutten weer

Chick! Blessure is mij pm-en jeweetoch! ;)

• #8.629
Ik zou uit gezondheidsoverwegingen ook moeten cutten, zelfde verhaal. Maar ik verlies altijd zoveel kracht, dat ik eerst 200 kg wil squatten voordat ik eraan begin.
Gevaar is dat je zo steeds je doelen gaat bijstellen en daardoor nooit aan een cut begint.
Goed bezig

Ik zit ook in buikvet schuitje, wil na limburger ook eens stuk terug cutten weer
Thnx

Ik ga weer ff BFFM doornemen en ga de cut in verschillende fases uitvoeren. Na een week of 6/8 een pauze van 2 weken tot 1 maand om de verliezen te beperken denk ik.
Chick! Blessure is mij pm-en jeweetoch! ;)
Arm heeft rust nodig verder geen functie probleem anders zou ik geen pr's kunnen blijven zetten op de press.
Bepaalde oefeningen zijn niet handig bij deze blessure dus moet daar ff mee stoppen.
Als ik echt hulp of advies nodig heb weet ik je wel te vinden, dat weet je.

8 kilootjes eraf - mooi streven mc - gaat je zeker lukken ouwe bodybuildert .

• #8.631
8 kilootjes eraf - mooi streven mc - gaat je zeker lukken ouwe bodybuildert .
Dat geloof ik ook wel, de vraag is hoeveel spiertjes er dan nog overblijven. ;)

Dag 2/Week 4/Cycle 9
Strict press
- paused
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x52,5kg
5x57,5kg
5x62,5kg
5x68kg

Kettlebell throws
10x24kg - 5m16

Squat
10x20kg
5x70kg
5x90kg
3x113,5kg
3x125kg
3x136kg
3x147kg
3x158kg

Pendlay row
8x50kg
8x60kg
8x60kg

Barbell curl
8x35kg
8x37,5kg
8x40kg

Drukke week gehad, niet kunnen trainen. Eten ging ook bedroevend slecht, durf niet op de weegschaal te staan maar in de spiegel zie ik een ecto.
Riem vandaag ook een gaatje strakker dus dat scheelt 2/3cm in buikomtrek.

Merk meteen dat minder buik minder OH power is. Viel tegen.
Rest wel erg tevreden over, KB throws erg close van pr (4cm).

Pendlay row en curls gedaan tot ik pijnsignaal in mijn arm kreeg, rustig aan.

Als je in bodyweight omlaag gaat, lijden de presses er meestal als eerste onder. Zowel bench en OH. Da's altijd de neerzijde van cutten. succes nog.

Waarom zou je iets als BFFM volgen? Is toch al vrij verouderd, lijkt mij..

• #8.634
Als je in bodyweight omlaag gaat, lijden de presses er meestal als eerste onder. Zowel bench en OH. Da's altijd de neerzijde van cutten. succes nog.
Dat begrijp ik, alleen ben ik nog lang niet begonnen met cutten. Ga daar over ongeveer een maand mee beginnen. Nu gewoon een bagger week gehad en al 2/3 cm kwijt, lol.

Waarom zou je iets als BFFM volgen? Is toch al vrij verouderd, lijkt mij..
Verouderd? Ja ik ben dan ook niet iemand die ieder jaar met de nieuwste hypes meeloopt.
Niks mis met BFFM theorie, heeft zichzelf voldoende bewezen.

Zo moeilijk is het allemaal niet maar toch handig om het nog ff op een rij te zetten.

Ok. Dan zou ik in de cut zo'n 10 maaltijden nemen van ongeveer 250 kCals, om de 'oven brandende te houden', natuurlijk. Vergeet ook geen HIIT cardio te doen, voor het 'afterburn' effect. Ten slotte zeker +300g eiwitten nemen. Daar kan je er nooit teveel van eten.

• #8.636
Ok. Dan zou ik in de cut zo'n 10 maaltijden nemen van ongeveer 250 kCals, om de 'oven brandende te houden', natuurlijk. Vergeet ook geen HIIT cardio te doen, voor het 'afterburn' effect. Ten slotte zeker +300g eiwitten nemen. Daar kan je er nooit teveel van eten.
Willem, heb ik jou gevraagd om hier bijdehand te gaan doen?
Hou die geweldige tips van je maar voor je, we weten allemaal wel wat er van jou over is gebleven na je 'cut'.

Laatst bewerkt:
Willem, heb ik jou gevraagd om hier bijdehand te gaan doen?
Hou die geweldige tips van je maar voor je, we weten allemaal wel wat er van jou over is gebleven je 'cut'.

Haha, wat ben jij toch een r*tard. Als er iets is waar je toch van zou aannemen dat ik wat kennis heb, is het wel cutten. Maar doe vooral waar je je goed bij voelt!

• #8.638
Haha, wat ben jij toch een r*tard. Als er iets is waar je toch van zou aannemen dat ik wat kennis heb, is het wel cutten. Maar doe vooral waar je je goed bij voelt!
En dan gaat de Ethiopiër nog beledigen ook. Nogmaals ik heb helemaal niet om je mening gevraagd dus hou deze dan ook voor je bijdehante smurf. Trouwens kinderen onder de 70kg zijn niet welkom in dit log, dus blijf weg Willem!

En dan gaat de Ethiopiër nog beledigen ook. Nogmaals ik heb helemaal niet om je mening gevraagd dus hou deze dan ook voor je bijdehante smurf. Trouwens kinderen onder de 70kg zijn niet welkom in dit log, dus blijf weg Willem!

Damn, en jij moet een volwassen man van 35 voorstellen?

Volgens mij speelt hier wat agressie van jouw kant, chick. Willem probeerde gewoon op een speelse manier duidelijk te maken dat er mogelijk betere manieren zijn om te cutten. Daarom hoef je niet meteen in de aanval te gaan met ''Ethiopische smurf''.

PS: watch out, willem is misschien niet massief, maar wel levensgevaarlijk (om het lichtjes uit te drukken).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven