- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij speelt hier wat agressie van jouw kant, chick. Willem probeerde gewoon op een speelse manier duidelijk te maken dat er mogelijk betere manieren zijn om te cutten. Daarom hoef je niet meteen in de aanval te gaan met ''Ethiopische smurf''.
PS: watch out, willem is misschien niet massief, maar wel levensgevaarlijk (om het lichtjes uit te drukken).
Nou nou Chickie, word je zo knorrig van een caltekort![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Damn, en jij moet een volwassen man van 35 voorstellen?
Misschien weet ik niet wat r*tard betekend, is het een complimentje?Volgens mij speelt hier wat agressie van jouw kant, chick. Willem probeerde gewoon op een speelse manier duidelijk te maken dat er mogelijk betere manieren zijn om te cutten. Daarom hoef je niet meteen in de aanval te gaan met ''Ethiopische smurf''.
PS: watch out, willem is misschien niet massief, maar wel levensgevaarlijk (om het lichtjes uit te drukken).
Heb er zelf stiekem ook nog smakelijk om moeten lachen.
Misschien van te weinig trainen dat ik wat minder kan hebben. Maar ik tolereer geen respectloos gedrag in mijn topic!Nou nou Chickie, word je zo knorrig van een caltekort![]()

Misschien weet ik niet wat r*tard betekend, is het een complimentje?
Misschien weet ik niet wat r*tard betekend, is het een complimentje?
Heb er zelf stiekem ook nog smakelijk om moeten lachen.
Misschien van te weinig trainen dat ik wat minder kan hebben. Maar ik tolereer geen respectloos gedrag in mijn topic!![]()
Misschien weet je niet wat het betekent, maar aan je dt-fouten te zien, ben je er wel eentje.
Speciaal voor jou ga ik dat doen, Tymbo! Dat meen ik, man.
Ik heb het inderdaad door de jaren vaak geroepen maar nog niet gedaan. Komt omdat ik toch ook een aantal tegenslagen heb gehad waarbij ik ongewild tig kilo's verloor (ook spiermassa). Eens kijken of ik net zo sexy als jou kan worden.Zo klaar en op naar de cut - dat duurde geloof toch nog effe he Mark

Nooit gedacht dat ik ooit zwaarder dan jou zou gaan op deze oefening.

Thnx
Die is 71,5kg dus ja 1 kg verschil.Lekkah bezig gozer! Die press zal toch ook niet ver van je strict & paused reppr liggen?