Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.681
1 Powerrack is echt weinig Mark - daar ga je je aan irriteren op den duur
Waarom koop jezelf geen Powerrack als je daar thuis ruimte voor hebt
Powerrack kopen? Dit is mijn rack mocht je het nog niet weten. ;)

Heb geen ruimte thuis anders stond deze reeds op.
Het is een tijdelijke oplossing die gym... op den duur zal ergens anders zijn (eigen ruimte).

Bij Referee staan 2 powerracks. Heb ik ook een keer gewoon 1 losse maand getraind (nu permanent). Deden ze totaal niet moeilijk over. Over de N3 zit je er ws in nog geen 10 minuten.

• #8.684
Na 3 weken niks gedaan te hebben vandaag weer wat gedaan. Kracht en massa verlies is nog redelijk beperkt gebleven. Ben 2 a 3kg BW kwijt en ongeveer 5cm buikomvang. Zie er in de spiegel ook een stuk beter uit. Ga maar eens wat foto's maken om progressie bij te houden.

Bedoeling was om bij hercules te gaan sporten maar die was dicht vandaag. Stond op de deur dat i.v.m. vakantie overdag alles dicht is en in het weekend ook, alleen 's avonds. Dan maar doorgereden naar fit4free. Vrijwel alle barbells zijn krom maar er staat een squatrek en vrijwel niemand squat daar zal ik het even mee moeten doen.

Squat
10x20kg
10x50kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg
5x120kg
3x130kg

Strict press - paused
10x20kg
10x40kg
5x50kg
5x60kg
5x65kg
3x70kg

Pendlay row
8x60kg
8x70kg
8x75kg

Barbell curl
10x20kg
10x30kg
10x35kg
10x40kg

Ver van de max weggebleven op de press na.

Bij Referee staan 2 powerracks. Heb ik ook een keer gewoon 1 losse maand getraind (nu permanent). Deden ze totaal niet moeilijk over. Over de N3 zit je er ws in nog geen 10 minuten.
In bepaalde gevallen moet ik binnen 10min thuis zijn dus is dat toch te ver voor mij. Bedankt voor het meedenken.

Hoe kun je dat nou niet weten? Ga me niet vertellen dat je ook niet weet dat ik ruim 2 jaar powerhouse dordrecht heb waar ik sterkste man onderdelen heb en train.

Laatst bewerkt:
Man , ik wist echt niet dat dat Powerrack van jou was - de rest weet ik wel hoor Mark

• #8.686
Dan is het goed. :D

Schema voor de komende tijd. Trainen op gevoel i.p.v. percentages.

UB 1
Strict press (DE/ME/ME/ME)
Pull down 3x8
Close grip bench press 3x8
Barbell curl 3x10
1 mile run

LB 1
Hang clean 5x2
Squat (ME/DE/ME/ME)
Goodmorning 3x8
Leg extension/front squat 3x8
Bear complex 5x7

UB 2
Bench press (ME/ME/ME/DE)
Pendlay row 3x8
Push down 3x8
Incline db curl 3x8
100 push ups

LB 2
Hang clean 5x2
Deadlift (ME/ME/DE/ME)
Goodmorning 3x8
Leg extension/front squat 3x8
Bear complex 5x7

Laatst bewerkt:
  • #8.687
Gemiddelde bulk voeding van de laatste maanden:
4000kcal l 289g eiwit l 361g kh l 154g vet (30%/35%/35%)

Eiwitten zo houden en de rest omlaag halen.
Ga in de cut het volgende aanhouden:
2600kcal (45%/30%/25%)

Start cut:
Huidige BW: 106kg
Vet: 21,3%

Taille: 99cm
Buik: 106cm
Borst: 113cm
Been: 65cm
Arm: 38cm
*Alles ontspannen gemeten.

Doel 14% = 9kg vet verlies.
Ga daar 22 weken voor uittrekken opgedeeld in 2 fases, halverwege las ik een stop in waarin ik weer wat ga bouwen om dan tegen het einde van de winter/begin lente naar de 14% te gaan.

6gbk9h.jpg
343p0yu.jpg

Laatst bewerkt:
Zo dik ben je toch niet? Zonde om zo lang te gaan cutten.

pak minder reden als mij om te cutten in ieder geval :) succes

volgens waist vet reken manier sta je op zn 22% idd..

• #8.690
Zo dik ben je toch niet? Zonde om zo lang te gaan cutten.
Chubby niet maar merk het afgelopen jaar dat buikomvang is toegenomen zonder een flinke toename in onderhuids vet. Met andere woorden is het orgaan vet flink toegenomen. Een toename in orgaanvet is slecht voor je gezondheid, hoe ouder je wordt hoe slechter het voor je is. Naar mate je ouder wordt neemt orgaan vet sowieso toe, is fysiologisch zo bepaald.

http://www.warenwelenwee.nl/aantastingen_overgewicht.html
Enkele weken geleden was ik dikker, had toen bijna 110cm buikomtrek en woog 113kg.

Hier een profiel foto van buik, ontspannen. :o

2889x84.jpg

pak minder reden als mij om te cutten in ieder geval :) succes

volgens waist vet reken manier sta je op zn 22% idd..
Gezondheid, belangrijkste reden imo.
Jij bent nog jong. Thnx

Ruim 3 maanden geleden zat ik volgens een huidplooi meting op 21%.

Laatst bewerkt:
Je hebt hetzelfde probleem als ik: het vet zet zich vooral op de buik af. Genen en leeftijd, doe je niks aan :(

22 weken is wel lang hoor. Ik ga max. 12 weken straks.

• #8.692
Je hebt hetzelfde probleem als ik: het vet zet zich vooral op de buik af. Genen en leeftijd, doe je niks aan :(

22 weken is wel lang hoor. Ik ga max. 12 weken straks.
Valt mee hoor, valkuil van een cut is dat veel te snel denken hun vet kwijt te raken en hierdoor onnodig veel spiermassa en kracht verliezen.

0,5kg vetverlies per week (4500kcal deficit per week/650kcal per dag) is een goede richtlijn en met 9kg kom je uit op 18 weken. Meer dan 650kcal deficit is niet aan te raden, dan ga je wel erg diep imo. 18 weken aan een stuk is ook niet aan te raden en dus is 4 weken refeed periode misschien nog wat aan de korte kant.

Maar met 12 weken kun je toch mooi 6kg kwijtraken.

Ik zal wel meer kwijtraken, ook spiermassa. Maakt niet uit, daarna ga ik nog slechts 'recreatief' liften, dus niet meer bulken en zo. Mijn piek haal ik dan waarschijnlijk nooit meer. En meer dan 12 weken cutten trek ik niet.

Jij doet het volgens het boekje, respect!

Ik zal wel meer kwijtraken, ook spiermassa. Maakt niet uit, daarna ga ik nog slechts 'recreatief' liften, dus niet meer bulken en zo. Mijn piek haal ik dan waarschijnlijk nooit meer. En meer dan 12 weken cutten trek ik niet.

ik bulk echt nooit en dat heeft dus idd zijn consequentie - daar iets minder tillen en drukken maar wel een
strak lijf :D

• #8.695

Onzin als ik zie dat je 15kg gains boekt uit een smolov dan zit er nog voldoende rek in.
En anders knip je het toch ook op in delen (je cut). Zonde om bewust spiermassa op te geven.
ik bulk echt nooit en dat heeft dus idd zijn consequentie - daar iets minder tillen en drukken maar wel een
strak lijf :D

Ik wil ook sexy zijn. :sad:

Bench press
10x20kg
10x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg

Deadlift
10x70kg
5x100kg
5x120kg
5x130kg
5x140kg
5x150kg
5x160kg
3x170kg

1 arm press
10x18kg
8x22kg
8x22kg

Lat pull down
10x100kg
10x140kg
10x160kg
10x170kg

Zweet training, kletsnat na training.
Geen enkele oefening veel moeite, verbaas me erover.
Pull down sloeg nergens op, zal wel de helft aan gewicht zijn door katrol. :D

Ik zou het aanpakken zoals ik het doe, eerst een cut om het ergste spek eraf te halen en daarna gaan recompen. Ik herstel tijdens mijn recomp prima en kan trainen zoals ik wil, met het volume dat ik wil en ik word droger en groterderder. :D

En ik ben net als jullie ook een ouwe lul aan het worden. :thumbup:

ha die pull downs - geweldig mark

pulldowns lijken me idd een 50% overdracht haha

anders binnenkort pullups , bw+ 70kg :D ?

Onzin als ik zie dat je 15kg gains boekt uit een smolov dan zit er nog voldoende rek in.
En anders knip je het toch ook op in delen (je cut). Zonde om bewust spiermassa op te geven.

20 kg ;) maar toen heb ik dus de rollen koek erbij gehaald voor de cals (ben normaal geen snoeper).

Mja, misschien opdelen dan, afhankelijk van hoe het gaat.

Ik zou het aanpakken zoals ik het doe, eerst een cut om het ergste spek eraf te halen en daarna gaan recompen. Ik herstel tijdens mijn recomp prima en kan trainen zoals ik wil, met het volume dat ik wil en ik word droger en groterderder. :D

Ik weet niet veel over recompen (goede links welkom), maar ik heb geen zin om uitgebreid met mijn eten bezig te zijn. Een boterhammetje minder of wat opscheppen 's avonds gaat nog, maar low carb dagen en dat soort fratsen begin ik niet aan.

• #8.700

:thumbs:

ha die pull downs - geweldig mark
Wel mooi zo'n blok omhoog trekken zonder al te veel moeite.
pulldowns lijken me idd een 50% overdracht haha

anders binnenkort pullups , bw+ 70kg :D ?
:lol:

20 kg ;) maar toen heb ik dus de rollen koek erbij gehaald voor de cals (ben normaal geen snoeper).

Mja, misschien opdelen dan, afhankelijk van hoe het gaat.

Ik weet niet veel over recompen (goede links welkom), maar ik heb geen zin om uitgebreid met mijn eten bezig te zijn. Een boterhammetje minder of wat opscheppen 's avonds gaat nog, maar low carb dagen en dat soort fratsen begin ik niet aan.
Voor smolov heb je nu eenmaal wat extra kcal nodig om te herstellen.

Low carb dagen etc heb je helemaal niet nodig als je niet heel diep gaat (onder de 10% bijvoorbeeld).
Gewoon je eiwitten hoog houden en kh/vetten wat omlaag is vaak voldoende. Tis geen racketwetenschap. :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven