harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Ja idd. Of ter variatie. Groter after burn effect. Heeft zo zijn voordelen. Was bedoelt als evt optie... ter overweging.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Cut kan nog wel eens mentaal ****en. De ene keer voel je je ecto en de andere keer weer dik.
Maar verder zit ik op schema, misschien nog wel dat het iets te hard gaat.
Wat merk je in de presses?
Dat is apart bij mij want ik merk nauwelijks kracht verlies bij de presses. Sterker nog bij de bench press hanteerde ik afgelopen week zelfs gewichten voorbij mijn max. Zal niet zo blijven verwacht ik. Als ik krachtverlies maar kan voorkomen op de lange termijn.
Ik merk dat de squat en deadlift totaal niet lopen maar ik denk niet dat dat aan de cut ligt. Er zit een vervelende wervel blokkade in mijn rug.
Hoop het ook.Ja ik las het, hopelijk dat de chiro je kan helpen dan
Morgen, had me vergist in de datum.

Kwakzalverij.nl is wel een site met totaal verkeerd gebruik van bronnen. Het verhaal wat bij manuele therapie staat klopt ook van geen kant en dat terwijl manuele therapie een erkent medisch beroep is (itt chiropraxie wat een alternatieve geneeswijze is). Kortom die kwakzalverij vereniging zijn een stel roeptoeters zonder ook maar enige verantwoording af te leggen over wat ze beweren. Je kan ook bijna geen contact met ze krijgen bijvoorbeeld.