XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.802
  • #8.804
4 weken cutten:
Gewicht: 103kg (-3kg)
Vet: 19,2% (-2,8kg)

Taille: 96cm (-3cm)
Buik: 99,5cm (-6,5cm) :D
Borst: 116,5cm (+3,5cm)
Been: 65,5cm (+0,5cm)
Arm: 38cm (0cm)
*Alles ontspannen gemeten.

2889x84.jpg
1e8abo.jpg

6gbk9h.jpg
jk9iwz.jpg

Links start cut, rechts na 4 weken cutten.

Laatst bewerkt:
Irritant he dat je huid eerst slap wordt. Dan ben je wel duidelijk vet kwijt, maar toch, strak is het dan allerminst. Goede progressie met je pens. ;)

Die houding van je duid trouwens op een aktieve instabiliteit van je onderrug..."sway back" fenomeen. ;)

• #8.806
Ik kan me er niet aan storen, huid heeft tijd nodig om zich aan te passen, dat gaat niet zo snel.
Vetverlies gaat voorspoedig, bij de zijpose zie je heel licht de tricep in ontspannen positie.

Houding was inderdaad slecht, maar het ziet er nu al beter uit in vergelijking met 4 weken terug.
Heb even vergeleken met vorige week (voordat ik bij de chiro was geweest) en daar hang ik ook erg naar achteren. Zal toch ook iets met die blokkades te maken hebben die vrij zijn gemaakt.

Vreemd dat je dat niet hebt opgemerkt toen ik bij je langs ben geweest. ;)

Laatst bewerkt:
Mooie bench mark

Ik kan me er niet aan storen, huid heeft tijd nodig om zich aan te passen, dat gaat niet zo snel.
Vetverlies gaat voorspoedig (niet te snel), bij de zijpose zie je heel licht de tricep in ontspannen positie.

Houding was inderdaad slecht, maar het ziet er nu al beter uit in vergelijking met 4 weken terug.
Heb even vergeleken met vorige week (voordat ik bij de chiro was geweest) en daar hang ik ook erg naar achteren. Zal toch ook iets met die blokkades te maken hebben die vrij zijn gemaakt.

Vreemd dat je dat niet hebt opgemerkt toen ik bij je langs ben geweest. ;)
Normaal bij een blokkade kan je deze positie niet eens innemen. Op het spoor van instabiliteit kom je pas bij terugkerende problemen met meerdere blokkades. Als je nou gewoon niet vreemd was gegaan had ik je kunnen helpen, maar jij moest zo nodig op de alternatieve toer. :(

• #8.809
Ik ben 4x met mijn probleem bij je geweest en steeds binnen 1 a 2 we(e)k-en na behandeling zat de blokkade er weer.
Dit probleem zit er langer dan een paar weken, dit loopt al sinds begin dit jaar of nog langer.
Zie het nu ook op oudere foto's, die houding.

Fysio en chiro hoeft elkaar niet te bijten, zijn er genoeg die beide bezoeken. Heeft niets met vreemd gaan te maken. Zou het jammer vinden als je het anders ziet. Ben altijd tevreden geweest met je behandelingen, met name bij mijn knieprobleem.

Thnx JW

Duidelijk resultaat al kerel. Keep it up :thumbs:

Ik ben 4x met mijn probleem bij je geweest en steeds binnen 1 a 2 we(e)k-en na behandeling zat de blokkade er weer.
Dit probleem zit er langer dan een paar weken, dit loopt al sinds begin dit jaar of nog langer.
Zie het nu ook op oudere foto's, die houding.

Fysio en chiro hoeft elkaar niet te bijten, zijn er genoeg die beide bezoeken. Heeft niets met vreemd gaan te maken. Zou het jammer vinden als je het anders ziet. Ben altijd tevreden geweest met je behandelingen, met name bij mijn knieprobleem.

Thnx JW
Chick dat was een geintje! :D
Het boeit mij niet wie je helpt, als je maar geholpen word man. :thumbup:

Wanneer moet je weer terug?

Denk trouwens dat het afvallen ook zal helpen. Ik heb ook vaak last op die plek in mijn rug en wat ik ook deed aan stabiliteitstraining/mobiliteitsoefeningen/lief een collega aankijken, het hielp altijd maar even. Nu 10kg verder gaat het veel beter. ;)

• #8.812
Chick dat was een geintje! :D
Het boeit mij niet wie je helpt, als je maar geholpen word man. :thumbup:

Wanneer moet je weer terug?

Denk trouwens dat het afvallen ook zal helpen. Ik heb ook vaak last op die plek in mijn rug en wat ik ook deed aan stabiliteitstraining/mobiliteitsoefeningen/lief een collega aankijken, het hielp altijd maar even. Nu 10kg verder gaat het veel beter. ;)
Gelukkig maar, je weet maar nooit.

Ja daar heb je gelijk in, die buik weegt ook wat en heeft misschien ook invloed op de positie van het bekken.
Deze week op donderdag dacht ik. Hopen dat ik in elk geval nog een squat training kan doen om te kijken wat voor invloed dat heeft op de blokkades. Deze keerde terug na een squat/deadlift training.

Duidelijk resultaat al kerel. Keep it up :thumbs:
Dank Rob. Zal ik doen.

Vandaag de meting gedaan en foutje in de meting geconstateerd met vorige week. Had iets te laag op mijn buik gemeten waardoor de waarde net wat te laag kwam. Maar goed nieuws, er is volgens de meting weer wat vanaf.

4 weken cutten:
Gewicht: 103kg (-3kg)
Vet: 19,2% (-2,8kg)

Taille: 96cm (-3cm)
Buik: 99,5cm (-6,5cm) :D
Borst: 116,5cm (+3,5cm)
Been: 65,5cm (+0,5cm)
Arm: 38cm (0cm)
*Alles ontspannen gemeten.

Laatst bewerkt:
borst +3,5 :P ? Hoe dat

Gaat goed!
Wel jammer van je armen...
+5 cm was leuk geweest! :D

• #8.815

Because chestbrah!

Enige verklaring die ik kan geven is dat ik voor de cut ruim 3 weken niets meer had gedaan en van 110kg naar 106kg was gezakt. En deel daarvan was waarschijnlijk spier en vocht omdat ik ook minder at.

Heb tevens een hele tijd geen borst getraind, focus OH press en al heel lang geen pullups/pulldowns gedaan. Dus lats waren ook niet wat ze ooit geweest waren.

Ook al cut ik nu denk ik dat het beter eten en het weer trainen van die spieren in een toename van volume heeft geresulteerd.

Gaat goed!
Wel jammer van je armen...
+5 cm was leuk geweest! :D
Thnx Hummer, en dat was zeker leuk geweest. Maar ik train naturel weet je nog? ;)

Oh, was jij dat..? ;)

Mooie progressie man, die paar kilootjes maakt een groot verschil!

• #8.818
Leuk die foto s. Dat bevestigd mijn vermoede al. Core stability. Succes Mark, dat wordt oefenen!

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 23:49 ----------

Echo is niet eens nodig hoor, maar als je er toch 1 in de buurt hebt...

Ik gebruik het ook niet altijd... de vraag is hoe betrouwbaar is het om de boel te palperen. Heb toevallig wel een echo tot mijn beschikking, soms best handig.

Maar dit extensie patroon van onze Mark, laat mij toch wel een duidelijke oorzaak zien van zijn recidiverende rug problemen. Overigens denk ik dat manipulaties en wat dry needling niet voldoende zullen zijn. Of dat nou door een manueel of chiro is. Dat wordt trainen, core stab, zowel lokaal als globaal.

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 23:52 ----------

Normaal bij een blokkade kan je deze positie niet eens innemen. Op het spoor van instabiliteit kom je pas bij terugkerende problemen met meerdere blokkades. Als je nou gewoon niet vreemd was gegaan had ik je kunnen helpen, maar jij moest zo nodig op de alternatieve toer. :(

Ik test stabiliteit standaard bij dit soort klachten. Zeker bij sporters. Misschien een ideetje.

Laatst bewerkt:
  • #8.820
Leuk die foto s. Dat bevestigd mijn vermoede al. Core stability. Succes Mark, dat wordt oefenen!
Zal me er eens in verdiepen om core wat meer aandacht te besteden. Benieuwd wat de chiro voor plan heeft.

Ideaal moment om eraan te werken nu ik toch in de cut zit. Hopen dat tegen het einde ik weer vol aan de bak kan gaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven