dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx coachLekker veel rood, kan alleen maar goed zijn!
Goed bezig!
Gelukkig wel, waren vervelende weken de laatste tijd.wat een hoop PR's ... tis te merken dat je back on track bent![]()
Met die squat was ik heel blij. Ging met een instelling dat ik minimaal de 130kg wilde doen al was het maar 1 setje. Bij de 3 merkte ik dat er nog wel een ging en daarna moest ik er gewoon nog een doen om goed af te zien.
Idd mentale kracht is zo belangrijk!Van harte met je squat!
10kg eroverheen is ook best veel!
Het zat er vast al even in al ik dit zo zie, maar nu was je er mentaal klaar voor.
Thnx zie het als een groot compliment.goeie training mc , je komt al aardig in de buurt bij mij qua gewichten dan he natuurlijk
ziet er goed uit allemaal - goeie fb -training
Yepyep maar vergeet die mill press niet, al lijkt het niet veel hier ben ik ook heel blij mee. Zwakke delts van mij.
yes sir!
die mp moet omhoog, kwil kokosnoten!
Hoop dat er meer inzit en misschien binnenkort aan de 140kg beginnen.
Thnx dumba... de mill press met bb heb ik nog nooit zittend gedaan alleen de shoulder press met db-ls.Goede MP ook> zal het niet meer vergeten.
Hoeveel doe je met deze oefening zittend
Greetzzz mate
Dan wordt het een front press als je zit.Hoop dat er meer inzit en misschien binnenkort aan de 140kg beginnen.
Thnx dumba... de mill press met bb heb ik nog nooit zittend gedaan alleen de shoulder press met db-ls.
Maar is het dan nog wel een mill press wanneer je zit? Omdat je je stand (voeten) niet meer in een mill positie heb staan. Maar ik let wel op dat ik de setjes strikt uitvoer zonder rug en benen werk.
Dat d8 ik ook

Check linkje naar dit schema http://forum.dutchbodybuilding.com/...terker-worden-191471/index16.html#post3472557Dirty bulker!Wat staat er voor vandaag op het menu??
Wat meten jou benen trouwens?
yep yep, en heb er zin in

3 keer per week Full Body bevalt je goed zeker?
Denk dat het voor mij niks is omdat ik dan het gevoel krijg dat ik meer kan doen omdat je dan 4 dagen rust per week hebt.

als je idd regelmatig split is het geen probleem , maar ik zou zeggen give at a shot , je zal zien als je bijv 5 * 5 doet met verhogen van gewicht , en je pakt op 1 dag de squat -benchpress - bb row , dat je tijd nodig hebt om te herstellen , is dat bij jou niet het geval , dan moet je meer gewicht aankunnen