AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere squat; de rest gaat ook prima;keep it up!:D

• Topic Starter Topic Starter
Lekker veel rood, kan alleen maar goed zijn!
Goed bezig!
Thnx coach
wat een hoop PR's ... tis te merken dat je back on track bent ;)
Gelukkig wel, waren vervelende weken de laatste tijd.
Goed zo, lekker veel pr's en een sterke squat!
Met die squat was ik heel blij. Ging met een instelling dat ik minimaal de 130kg wilde doen al was het maar 1 setje. Bij de 3 merkte ik dat er nog wel een ging en daarna moest ik er gewoon nog een doen om goed af te zien.
Van harte met je squat!:cool:
10kg eroverheen is ook best veel!
Het zat er vast al even in al ik dit zo zie, maar nu was je er mentaal klaar voor.
Idd mentale kracht is zo belangrijk!
goeie training mc , je komt al aardig in de buurt bij mij qua gewichten dan he natuurlijk:D

ziet er goed uit allemaal - goeie fb -training
Thnx zie het als een groot compliment.
Lekkere squat; de rest gaat ook prima;keep it up!:D
Yepyep maar vergeet die mill press niet, al lijkt het niet veel hier ben ik ook heel blij mee. Zwakke delts van mij.

techniek als een militair he :D

netjes pr op squat en mp.

Bruut hoor die PR op je squat!

Goede MP ook> zal het niet meer vergeten.:headbang:;)
Hoeveel doe je met deze oefening zittend???
Greetzzz mate

Bruut hoor die PR op je squat!
Hoop dat er meer inzit en misschien binnenkort aan de 140kg beginnen.

Goede MP ook> zal het niet meer vergeten.:headbang:;)
Hoeveel doe je met deze oefening zittend???
Greetzzz mate
Thnx dumba... de mill press met bb heb ik nog nooit zittend gedaan alleen de shoulder press met db-ls.

Maar is het dan nog wel een mill press wanneer je zit? Omdat je je stand (voeten) niet meer in een mill positie heb staan. Maar ik let wel op dat ik de setjes strikt uitvoer zonder rug en benen werk.

Hoop dat er meer inzit en misschien binnenkort aan de 140kg beginnen.

Thnx dumba... de mill press met bb heb ik nog nooit zittend gedaan alleen de shoulder press met db-ls.

Maar is het dan nog wel een mill press wanneer je zit? Omdat je je stand (voeten) niet meer in een mill positie heb staan. Maar ik let wel op dat ik de setjes strikt uitvoer zonder rug en benen werk.
Dan wordt het een front press als je zit.

Dirty bulker!;) Wat staat er voor vandaag op het menu??
Wat meten jou benen trouwens?

sowieso FS , BOR en BP ;)

Dan wordt het een front press als je zit.
Dat d8 ik ook ;)
Dirty bulker!;) Wat staat er voor vandaag op het menu??
Wat meten jou benen trouwens?
Check linkje naar dit schema http://forum.dutchbodybuilding.com/...terker-worden-191471/index16.html#post3472557
Laatste meting is toch alweer een tijdje geleden en zat toen op 63cm. Als je lang bent is het lastig dikke poten te krijgen. Zal ze binnenkort weer eens opmeten en de rest ook.
yep yep, en heb er zin in :D

3 keer per week Full Body bevalt je goed zeker?
Denk dat het voor mij niks is omdat ik dan het gevoel krijg dat ik meer kan doen omdat je dan 4 dagen rust per week hebt.

3 keer per week Full Body bevalt je goed zeker?
Denk dat het voor mij niks is omdat ik dan het gevoel krijg dat ik meer kan doen omdat je dan 4 dagen rust per week hebt.

Niet als je het goed doet!:D

Goed hard gaan op de basis oefeningen.. ik ben elke keer blij dat k een dagje rust tussendoor heb!:rolleyes:

Geloof ook wel dat het werkt daar niet van!
Alleen voor mezelf lijkt me het niks omdat ik al een aantal jaar gewend ben om 4/5 keer per week te sporten!

juist dan moet je de boel eens omgooien

Mijn split gooi ik zoiezo om de 6 weken om kwa oefeningen/ dagindeling/ sets/ HH, en ik ga nog lekker vooruit dus daarom zie ik geen reden om af te wijken van split. Eind april begin ik met me cut dan word me schema ook weer aangepast ga dan ook 1 x per week boksen voor conditie/vetverbranding.
Maar als ik vast loop op me split, ga ik UB/LB proberen

als je idd regelmatig split is het geen probleem , maar ik zou zeggen give at a shot , je zal zien als je bijv 5 * 5 doet met verhogen van gewicht , en je pakt op 1 dag de squat -benchpress - bb row , dat je tijd nodig hebt om te herstellen , is dat bij jou niet het geval , dan moet je meer gewicht aankunnen

als je idd regelmatig split is het geen probleem , maar ik zou zeggen give at a shot , je zal zien als je bijv 5 * 5 doet met verhogen van gewicht , en je pakt op 1 dag de squat -benchpress - bb row , dat je tijd nodig hebt om te herstellen , is dat bij jou niet het geval , dan moet je meer gewicht aankunnen

Ik zou op dit moment niet snel aan een 3PW FB schema beginnen omdat ik nou genoeg tijd heb om te trainen ( student), en aangezien ik dit leuk vind doe ik het dan ook zoveel mogelijk. Maar als ik het in de toekomst drukker heb ga ik het zeker eens proberen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven