AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.921
Thnx.

Misschien met het snelle gewichtsverlies te maken?

• #8.925
Nu wel iets (niet zo veel, ben gestopt met cardio) maar tijdens de cut zakte mijn bench niet in terwijl ik met al die bovengenoemde zaken te maken had.

Verschil tussen onze cut is wel dat ik ervoor koos om meer te eten en met cardio het calorie te kort creëerde.
En dat ik minder snel gewicht heb verloren.

Nu wel iets (niet zo veel, ben gestopt met cardio) maar tijdens de cut zakte mijn bench niet in terwijl ik met al die bovengenoemde zaken te maken had.

Verschil tussen onze cut is wel dat ik ervoor koos om meer te eten en met cardio het calorie te kort creëerde.
En dat ik minder snel gewicht heb verloren.

correct, zou kunnen dat daar de oorzaak ligt

• #8.927
Ach, na de cut weer bouwen. Die kracht stats zullen snel weer omhoog gaan vermoed ik.

3x105 is idd niet verkeerd mc

Nu even die 3x110 (dacht ik) uit de cut evenaren :)

• #8.931
de dirty chocomel bulk zie ik wel vanaf
Nee idd dat nooit meer.
3x105 is idd niet verkeerd mc
Thnx
Nu even die 3x110 (dacht ik) uit de cut evenaren :)
Die had ik gisteren wel kunnen doen en was zonder twijfel gelukt.
Ben wijs geweest en niet tot de grens gegaan omdat dit niet slim zou zijn geweest.
Als die 3x105 moeizaam zou zijn was het een ander verhaal.

Wie de liters chocomel niet eert is de pr's niet weert

• #8.935
Update chiro:
Zeer positief, geen balans afwijking meer.
Alleen bij de TLO en bekken een hele lichte blokkade. Waarschijnlijk kan ik ze binnenkort zelf los krijgen met de foamroller, dat zou heerlijk zijn.

Nu gaan we finetunen. Ze constateerde (en ook ik op de foto's) dat mijn houding niet goed is. Schouders en hoofd naar voren. Rotator cuff en posterior nekspieren zijn te zwak. Is een bekend probleem bij mensen die veel bureauwerk doen.
Omdat ik nooit last heb gehad van stabiliteitsproblemen bij de presses heb ik daar nooit wat aan gedaan.

• #8.936
LB1
Hang clean

5x50kg
3x60kg
2x70kg
2x75kg
2x80kg
2x85kg PR
2x85kg

Squat
10x60kg
5x80kg
3x100kg
3x120kg
3x130kg
3x140kg

Goodmorning
8x70kg
8x70kg
8x75kg

Leg extension
8x82kg
8x95kg
8x110kg
8x110kg

Barbell rollout
5x
5x

Heerlijke training.
Cleans goed explosief en had zelfs nog wat over. Ook een alltime pr en dat op dit bw. :lifter:
Squat ook weer beter. Merk dat ik onderin nog wat zwak ben, niet gek gezien de blessure van de afgelopen periode.

Nice cleans Mark impressive

• #8.938
Zou leuk zijn als ik binnenkort een bw clean kan doen. :D
En NEE, ik cut niet naar 85kg.

Nice clean ja !

• #8.940

Thnx.

Gisteren een artikel gelezen om de techniek te verbeteren.
Ik trek volgens mij vanaf mijn knie al explosief aan de bar. Volgens Nick Horton moet je dat pas doen wanneer de bar hoog op je dijbeen is.
Ook die hamstring stretch hanteer ik niet bij aanvang.

Zal eens filmen om de techniek beter te krijgen en daardoor eenvoudiger meer gewicht te verplaatsen.

http://breakingmuscle.com/olympic-weightlifting/how-to-hang-clean-the-only-3-things-you-need-to-know

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven