- Waardering
- 3.522
Het is de eerste keer dat ik eens fullbody probeer en bevalt idd super. Ik ben altijd een split freak geweest, niets beter dan een split. Maar hier op dbb zijn mijn ogen geopend en ga alles proberen. Kijk maar eens naar grotesuri die doet echt veel schema's. Ben stiekem best wel benieuwd naar zijn fysiek, maar dat houdt hij geheim.3 keer per week Full Body bevalt je goed zeker?
Denk dat het voor mij niks is omdat ik dan het gevoel krijg dat ik meer kan doen omdat je dan 4 dagen rust per week hebt.

Idd een fullbody bezit over het algemeen meer compounds en dat is echt zwaar. Daarnaast krijgen al je spieren iedere training een groeiprikkel ipv maar 1x per week bij een split. Rust is dan belangrijk.Niet als je het goed doet!
Goed hard gaan op de basis oefeningen.. ik ben elke keer blij dat k een dagje rust tussendoor heb!![]()
Het schema wat ik heb gemaakt is eigenlijk een soort overgangsschema van split naar fb. Er zit nog redelijk veel iso werk in, maar wel ideaal om aan het zware werk te wennen. Na dit schema ga ik echt voor het echte werk. Alleen maar compounds en dan alleen de groteGeloof ook wel dat het werkt daar niet van!
Alleen voor mezelf lijkt me het niks omdat ik al een aantal jaar gewend ben om 4/5 keer per week te sporten!
Over de duivel gesproken
. Zeker proberen want ergens aan wennen is juist niet goed. Eigenlijk moet het altijd tegenvallen.Je hebt echt die tijd nodig om te herstellen, luister naar deze man en probeer het eens.als je idd regelmatig split is het geen probleem , maar ik zou zeggen give at a shot , je zal zien als je bijv 5 * 5 doet met verhogen van gewicht , en je pakt op 1 dag de squat -benchpress - bb row , dat je tijd nodig hebt om te herstellen , is dat bij jou niet het geval , dan moet je meer gewicht aankunnen
Ik heb ook tijd genoeg, als ik wil train ik 7 dagen... maar less = moreIk zou op dit moment niet snel aan een 3PW FB schema beginnen omdat ik nou genoeg tijd heb om te trainen ( student), en aangezien ik dit leuk vind doe ik het dan ook zoveel mogelijk. Maar als ik het in de toekomst drukker heb ga ik het zeker eens proberen!
.En dat ook

)
en toen ging het meteen een stuk beter.