Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Welke heb je dan ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.004
Als dit spul altijd zo smaak dan neem ik gewoon monohydraat. Het uitdrogen en helemaal hyper worden is toch niet normaal bij dit spul of wel soms?
Even reactie van Kevin afwachten.

Hyper worden is normaal niet de bedoeling neen, kan evengoed idd ook vervuild zijn dan

Qua uitdroging, sowieso je waterinname verhogen bij creatine gebruik !

• #9.006
Dat begrijp ik maar als je 15min na inname een kater gevoel krijgt en deze dorst niet te lessen is klopt er imo iets niet. Hoe dan ook het spul ligt in de kliko.

Laatst bewerkt:
Neem je die crea voor het trainen dan?

• #9.008
Vaak wel want denk er niet altijd aan.

Gewoon monohydraat nemen, werkt even goed (slecht) als alle andere dingen en is het goedkoopst. Ik heb dat spul het liefst zo fijn mogelijk verpoederd, dat drinkt makkelijker weg (blijft niet op de bodem hangen) en geeft geen maagklachten (indien op de lege maag ingenomen).

ik gebruik die creapure van B&F - best te doen vind ik zelf
ik gebruik alleen in de kt-fase - voor de rest af wat whey en dan vind ik het wel genoeg eigenlijk

• #9.012
Gewoon monohydraat nemen, werkt even goed (slecht) als alle andere dingen en is het goedkoopst. Ik heb dat spul het liefst zo fijn mogelijk verpoederd, dat drinkt makkelijker weg (blijft niet op de bodem hangen) en geeft geen maagklachten (indien op de lege maag ingenomen).

Gewoon na het trainen en bij het ontbijt op je rustdagen voortaan man

ik gebruik die creapure van B&F - best te doen vind ik zelf
ik gebruik alleen in de kt-fase - voor de rest af wat whey en dan vind ik het wel genoeg eigenlijk
Heb nu creatine van xxl genomen, volgens recensies heel fijn poeder en moet goed oplossen.
Verder gebruik ik jaren uitsluitend whey.

Dag A
Squat

10x20kg
10x70kg
7x91kg
7x102kg
7x112,5kg
7x123kg
7x135kg

Strict press
10x20kg
7x43,5kg
7x48,5kg
7x55kg
7x60,5kg

Weerstand is erg slecht de laatste dagen. Gisteren extra rust genomen en vandaag toch maar met een paracetamol op gaan trainen. Hoop dat ik snel weer fit ben.

Heeft dat spul een vreemde/bittere smaak of is het smaakloos?
Spul wat ik had was zonder smaak maar was extreem bitter, niet in te nemen zonder een zoet drankje.

Ik neem creatine liefst met water vandaar dat het dan geen bijsmaak moet hebben.

Dit spul smaakt verrassend goed imo, je moet het natuurlijk wel met een vol glas water nemen anders kan het het wat zoet zijn.

ik zit ergens met de gedachte dat ik creatine met suikerhoudend drankje moet pakken om een of andere reden, zal vast wel ergens al lang ontkracht zijn, maar vind het ook wel lekker

ik zit ergens met de gedachte dat ik creatine met suikerhoudend drankje moet pakken om een of andere reden, zal vast wel ergens al lang ontkracht zijn, maar vind het ook wel lekker

Snelle suikers zouden de opname van crea versterken. Het minpunt is dat dit effect slechts plaats zou vinden vanaf +- 200 gr suikers. Beter doe je er wat kaneel bij. Dit zou het effect van suiker nabootsen.

Nog beter verspil je je tijd niet met discussies over zaken die hooguit een paar procent invloed hebben op je prestaties ;) Voor echte prestatieverbeterde supps moet je helaas in het illegale circuit zijn.

• #9.017
Nog beter verspil je je tijd niet met discussies over zaken die hooguit een paar procent invloed hebben op je prestaties ;) Voor echte prestatieverbeterde supps moet je helaas in het illegale circuit zijn.

Haha idd. Ben er ook reeds uit, heb nu goeie creatine binnen en hoef niet meer misselijk mijn trainingen af te werken. Maar crakie, iedere week een paar procenten erbij daar doen we het toch voor?

Haha idd. Ben er ook reeds uit, heb nu goeie creatine binnen en hoef niet meer misselijk mijn trainingen af te werken. Maar crakie, iedere week een paar procenten erbij daar doen we het toch voor?

Al hebt het maar voor een procent dan ben ik al blij

Not sure if serious? Het is bv. 2 % vooruitgang zonder crea en 2,04 % met. Het verschil is een paar (2) procent.

Al hebt het maar voor een procent dan ben ik al blij

Er zijn van die momenten dat stilstand al een overwinning is :D

+1 - vandaar daar die langzame progressie bij ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven