AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat begrijp ik maar als je 15min na inname een kater gevoel krijgt en deze dorst niet te lessen is klopt er imo iets niet. Hoe dan ook het spul ligt in de kliko.
Heb je niet per ongeluk een hap magnesium genomen? Daar krijg je wel een droge mond van ja. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.022
Nou het virus heeft me alsnog te pakken gekregen. 15 nov begon het en langzaam werd het steeds erger.
Conditie momenteel is nul, gisteren en vandaag is echt erg. Trap op en aflopen en hijgen als een paard.

Trainen zit er dus nog niet in.

Klote man, hopelijk snel weer fit!

• #9.024
Heb de hoop maar laten varen.
Wat een f*&% virus was dit. Nadien nog een buikvirus erbij gekregen waar ik net van hersteld ben.
En dan afgelopen week ook nog eens mijn duim gekneusd, is nu nog blauw.

Bijna 2 weken niks gedaan, tijd om de schade op te maken.
Squat
10x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
3x130kg
3x140kg

Bench press
10x50kg
5x70kg
3x85kg
3x100kg
3x105kg

Deadlift
10x100kg
5x120kg
3x140kg
3x160kg

Had hier toch weer flinke moeite mee. Terugval valt toch nog wat mee maar mijn cycle is in elk geval naar de klote kan niet inspringen waar ik gebleven was.
Deadlift met straps gedaan want duim trok het niet om een hookgrip te hanteren.

Ik trek 3 trainingen uit om te herstellen en dan start ik weer opnieuw met de laatste cycle.

Als je duursporter bent, verlies je dan net zo snel conditie als wij krachtjongens kracht verliezen? En pakken ze het net zo snel weer op? (want dat gaat altijd wel goed, 3 trainingen lijkt me prima)

• #9.026
Ik zou niet weten hoe dat bij duursporters zit. Eerste training is altijd een ramp en de onderbreking is flink balen. Volgende week ga ik er weer hard in.

Als je duursporter bent, verlies je dan net zo snel conditie als wij krachtjongens kracht verliezen? En pakken ze het net zo snel weer op? (want dat gaat altijd wel goed, 3 trainingen lijkt me prima)

Volgens mij is duursport nog erger

Wij hebben nog spiergeheugen , maar bij conditie werkt dat volgens mij zo niet

• #9.028
Deadlift
10x70kg
5x110kg
5x125kg
5x140kg
5x152,5kg
5x165kg

Bench press
10x20kg
5x60kg
5x75kg
5x82,5kg
5x90kg
5x100kg

Squat
10x70kg
5x100kg
5x112,5kg
5x125kg

Ben nog niet helemaal fit merk ik, nasleep bah.
Gewichten waren goed te doen, helaas de squat niet meer af kunnen maken moest snel weg.

Naar omstandigheden toch nog een redelijke training lijkt me.
Nu weer verder bouwen!
(Ik gooi altijd een schep creatine van Power Supplements in mijn mond en mix met water in mijn mond! Werkt goed ;-)
Succes man.

Nog even geduld Chicka, nog 1 of 2 trainingen en je knalt weer!

• #9.031
...

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd kerel!

Proficiat !

Gefeliciteerd !!

Gefeliciteerd!! Mooi man!

Gefeliciteerd man

De reden waarom ik gisteren mijn squat niet af kon maken was dat gisteren mijn mooie kleine dochter, Liv, is geboren. :banana::cheer:
Net als haar broer doet ze het perfect en zijn we lekker thuis kunnen blijven.

Onze vriend Jaap (Dienase) liep vrijwel gelijk met ons (scheelde een paar weken) maar ze is toch net wat eerder gekomen blijkbaar. Was leuk om tijdens de behandelingen wat ervaringen met elkaar te delen.

Cool man! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is gegaan! Wij mogen dinsdag als het goed is. :)

Gefeliciteerd man!

Gefeliciteerd !

Jaja, wat een toewijding! Vrouw ligt te bevallen, man doet even snel een training :D

Gefeliciteerd!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven