XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lijken me zeer realistische doelen.
Succes!

beste wensen mc

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.063
Lijken me zeer realistische doelen.
Succes!
Zou leuk zijn als het me dit jaar wel eens lukt mijn doelen te bereiken.
Thnx

Jij ook de beste wensen John.

Dag B
Bench press

10x20kg
5x50kg
7x67,5kg
7x75kg
7x83kg
7x91kg
7x99kg PR

Deadlift
10x70kg
7x112,5kg
7x125kg
7x138kg
7x153kg
7x165,5kg

Lat pulldown
8x63kg
8x68kg

Push down
8x63kg
8x72kg

Side raise
8x10kg
8x12kg

Zwaar, alleen op de bench nog 1 rep over.
PR dus goed begin van het jaar.

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Vergeten te melden maar herstel van mijn duim gaat goed, nog wat stijf maar heb alle setjes hookgrip kunnen hanteren. :D

Laatst bewerkt:
goeie bench !

Beste wensen, Chicka!

netjes mc!!
hoe kom jij aan 99 stang 20 + 4 schijven 20

• #9.068
netjes mc!!
hoe kom jij aan 99 stang 20 + 4 schijven 20
Thnx
Kleine schijfjes gebruiken en klemmen wegen samen 0,5kg.

Dag A
Strict press

10x20kg
5x47,5kg
5x52,5kg
5x57,5kg
5x63kg
5x68,5kg

Squat
10x20kg
10x70kg
5x97,5kg
5x108,5kg
5x120kg
5x131,5kg
5x143kg

Goodmorning
8x70kg
8x70kg
8x70kg

Leg extension
8x91kg
8x104kg
8x110kg

Barbell rollout
6x
6x
6x

Mooi

Goede trainingen en een lekker bench PR; Nog ambities op Strong Man gebied?

Volgens mij ben je de enige op dit forum die de klemmen meerekent:roflol:.

• #9.071
Geen sterkste limbo?

• #9.073

Dat zeker niet, is al vroeg dit jaar.
- Ben dan nog bezig met een cut of net mee klaar.
- Heb ook maanden geen onderdeel meer aangeraakt.
- Lijkt me ook niet verstandig meteen een wedstrijd doen wanneer ik nog niet volledig genezen ben van mijn rug blokkades.

Daarnaast moet ik bekennen dat strongman motivatie laag is wanneer je het niet meer doet. Weet dat het weer komt wanneer ik een nieuwe locatie zal hebben.

Mooie doelen kip!

Reken je ook het krijt mee dat zich in de tussentijd op je barbell heeft afgezet? :P

• #9.077
Update Chiro:
Bijna 2 maanden geleden sinds de laatste behandeling. Neurale aansturing, balans links rechts nauwelijks verbeterd. Balen maar we gaan voor een andere aanpak, gaze stabilisation. Ik kantel mijn hoofd momenteel nog steeds ook bij nee schudden draai ik mijn hoofd niet helemaal maar is er een kanteling aanwezig.

Vaak gaat deze afwijking gepaard met motion sickness maar daar heb ik gelukkig nooit last van gehad. Nu 10x per dag focussen op een punt en rustig nee schudden en punt visueel vasthouden.

Vandaag mag ik niet trainen dus morgen weer knallen.

verstandige keuzes mark c

Dat soort stabilisatie training (als je al gelooft in de kop-staart connectie, waar giro's dol op zijn) werkt vele malen beter met een laserpointer op je hoofd. Dan krijg je mooie feedback wat je hoofd nu echt doet.

• #9.080
Mijn doelen bedoel je?
Dat soort stabilisatie training (als je al gelooft in de kop-staart connectie, waar giro's dol op zijn) werkt vele malen beter met een laserpointer op je hoofd. Dan krijg je mooie feedback wat je hoofd nu echt doet.
Vind het zelf lastig dat ik niet voel dat ik een balans probleem heb. Voel niet dat ik kantel met mijn hoofd. Ga dat oplossen door het een aantal keren voor de iPad te doen en dan filmen. Kan ik zien of ik het goed doe.

We hebben de afgelopen periode veel fysieke balans oefeningen gedaan voor de core en one leg oefeningen maar die hebben helaas nul effect gehad. Probleem blijkt dus toch net iets groter te zijn dan ze had verwacht. Ook omdat ze verder aangeeft dan mijn verdere fysieke gesteldheid zeer goed is. Deze maand moet verbetering laten zien.

Gelukkig voelt het trainen verder alweer stukken beter dan een half jaar geleden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven