- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou niet overdrijven, alleen op de bench tot nu toe iedere training wel een pr.
9x97,5kg = 125kg en ik had nog over. Zou nu al 10kg gains zijn. Ben echt benieuwd wat ik eruit kan halen.

Dank dank
Bank is het enige dat telt jonguh!
j/k man, goed bezig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En nou oprotten!
Jezus kneus, je doet wel hard je best om vriendjes te maken hier niet?
Iedereen geeft je tips op je rare filmpjes en je doet er niks mee omdat je het allemaal zo goed weet. Ik weet niet of je in het echt ook zo doet maar ik kan me niet voorstellen dat je jezelf daar populair mee maakt.

Welkom, wat zijn je doelen?lol
Ik gaf je een compliment..
---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------
pff... jammer dit.
Ik weet niet hoezo jullie zoveel haat naar mij hebben.. Of dat het misschien allemaal trolling is.
Ik ben juist altijd heel vriendelijk in het echt...
Heb zelfs gehoord van iemand dat jullie me willen slaan ofzo op de meet als ik zou komen
Ja, misschien nam ik jouw reactie ook wel te serieus over dat broekje en hoed.. Maar ik ben nieuw op dbb en weet nog niks over die humeur..
Slingshot heeft zijn werk gedaan, spierpijn!
Upperback ook wasted vandaag, heerlijk.
Welkom, wat zijn je doelen?
Wat heb je aan vrienden, een sterke squat is waar het leven om draait.Vrienden maken in de echte wereld ging niet zo makkelijk daarom probeert hij het nu op internet.

Jij doet paused toch? Ik niet.Waarschijnlijk heb je me al ingehaald dan. Die 140 is nu een schamele 125-130.

Maar toch een terugval!
Ach, het is waarschijnlijk gewoon dat ik midden in de cut zit en niet snap dat iemand dat voor blokjes gaat lopen doen![]()