MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het gaat helemaal niet om de blokjes, was een grap, ben geen puber meer.
Wanneer je niet meer cut en sterker probeert te worden zul je altijd weer wat vet gainen. Blijf ik zo weer doorgaan dan sta ik over een aantal jaren weer op 23%bf. Na de cut merk ik pas goed hoeveel beter ik me fysiek voel.
En zoals ik eerder aangaf vind ik het sport om met een lichter lichaamsgewicht net zo sterk te blijven of zelfs nog sterker te worden.

Ik voel me juist (in me mindset met trainen) gruwelijk sterk als ik weet dat ik te veel eet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.143
Ik voel me juist (in me mindset met trainen) gruwelijk sterk als ik weet dat ik te veel eet.
Maar_dat_is_logisch-668.jpg

Dag A
Push jerk

3x60kg
3x70kg
3x75kg
3x80kg

Squat
10x20kg
5x60kg
5x90kg
5x103kg
5x115,5kg
5x127,5kg
5x140kg
5x152kg

Goodmorning
8x75kg
8x75kg
8x75kg

Leg extension
8x110kg
8x110kg
8x110kg

Barbell rollout
7x
7x
7x

Lekkere training, goed zwaar maar niet te zwaar.
Squat verliep beter dan de vorige training.
Merk dat 5-reps me momenteel het beste liggen, voorheen waren dat de 3-reps. Zal komen omdat ik nu structureel ook 9 en 7 reps hanteer.

solide training mark

Ik ook !!

Met als bijkomstigheid dat ik in anderhalf jaar moddervet was geworden en flink moest cutten om weer in enigszins normale shape te komen.

Lekkere squats toch, en goed dat 5 reps beter aanvoelen. Dan wordt je vanzelf explosiever bij minder reps

solide training mark

Ik ook !!

Met als bijkomstigheid dat ik in anderhalf jaar moddervet was geworden en flink moest cutten om weer in enigszins normale shape te komen.

Ja dat begin ik nu ook te krijgen, k*t zooi. Ik kan nooit eens rustig bulken ofzo, vanaf vanavond ga ik aan de light chips.

• #9.147
solide training mark

Ik ook !!

Dank Aron en niet eens spierpijn. :o
Lekkere squats toch, en goed dat 5 reps beter aanvoelen. Dan wordt je vanzelf explosiever bij minder reps
Ja wel lekker, begint nu langzaam weer ergens op te lijken.

Ja dat begin ik nu ook te krijgen, k*t zooi. Ik kan nooit eens rustig bulken ofzo, vanaf vanavond ga ik aan de light chips.
Blijf dan van die chips af man, rijstwafels zijn net zo lekker.
Als ik 's avonds honger heb gooi ik gewoon een pak magere yoghurt naar binnen, weg honger.

• #9.148
Dag B
Bench press

20x20kg
8x60kg
5x75kg
5x85kg
5x92,5kg
5x101,5kg
5x110kg PR

Deadlift
10x80kg
5x100kg
5x127,5kg
5x142,5kg
5x157,5kg
5x172kg
5x188kg PR

Slingshot bench press
8x100kg
8x100kg
8x105kg PR

Lat pulldown
8x55kg
8x60kg
8x60kg

Side raise
8x10kg
8x12kg
8x12kg

Planks
3x1min

Bam bam bam!
Eindelijk weer eens een pr op de deadlift. :D
Bench gaat ook super. Volgende week reppen met gewicht boven mijn 1rm max. :cool:

sow knaltraining bro, 3 pr's!

• #9.150
Thnx ja de grote lifts gaan lekker. Ze komen allemaal in de pr-zone, sneller dan verwacht. Zou de creatine toch zo'n effect hebben? :p
Ook lekker dat de bench weer in beweging komt na 3 jaar stagnatie.
Als mijn rechter arm weer 100% is dan zal de strict press meeliften verwacht ik.

Thnx ja de grote lifts gaan lekker. Ze komen allemaal in de pr-zone, sneller dan verwacht. Zou de creatine toch zo'n effect hebben? :p
Ook lekker dat de bench weer in beweging komt na 3 jaar stagnatie.
Als mijn rechter arm weer 100% is dan zal de strict press meeliften verwacht ik.

Kan van de creatine

10kg pure spier in 3 weken als je geluk hebt he

5x110 - bam

Die bench gaat lekker man!

Kijk, dat zijn de trainingen!

• #9.155
Kan van de creatine

10kg pure spier in 3 weken als je geluk hebt he
lol, die kilo's blijven helaas uit. Blijf goed constant in gewicht.
Wel het idee dat spiermassa wel wat toe is genomen. Zal binnenkort weer wat fap materiaal leveren.
yup :D
Ja idd lekker, nog geen faal gehad.
Kijk, dat zijn de trainingen!
Thnx, die deadlift voelde ook weer als een echte overwinning.
Duimen helemaal gaar getrokken.

Van de creatine zou je toch wel een paar kilo vocht verwachten eigenlijk.
Goede training man!

Dank Aron en niet eens spierpijn. :o

Ja wel lekker, begint nu langzaam weer ergens op te lijken.

Blijf dan van die chips af man, rijstwafels zijn net zo lekker.
Als ik 's avonds honger heb gooi ik gewoon een pak magere yoghurt naar binnen, weg honger.

How about, NO! :D

• #9.158
Je moet ook niet alles in je mond stoppen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven