- Waardering
- 3.522
blasphemy!!!Alles valt of staat met blokjes craak - kan geen squat tegen op
Gaat lekker Mark hiero
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blasphemy!!!Alles valt of staat met blokjes craak - kan geen squat tegen op
Gaat lekker Mark hiero
Het gaat helemaal niet om de blokjes, was een grap, ben geen puber meer.
Wanneer je niet meer cut en sterker probeert te worden zul je altijd weer wat vet gainen. Blijf ik zo weer doorgaan dan sta ik over een aantal jaren weer op 23%bf. Na de cut merk ik pas goed hoeveel beter ik me fysiek voel.
En zoals ik eerder aangaf vind ik het sport om met een lichter lichaamsgewicht net zo sterk te blijven of zelfs nog sterker te worden.
Ik voel me juist (in me mindset met trainen) gruwelijk sterk als ik weet dat ik te veel eet.
Ik voel me juist (in me mindset met trainen) gruwelijk sterk als ik weet dat ik te veel eet.
solide training mark
Ik ook !!
Met als bijkomstigheid dat ik in anderhalf jaar moddervet was geworden en flink moest cutten om weer in enigszins normale shape te komen.
Dank Aron en niet eens spierpijn.solide training mark
Ik ook !!
Met als bijkomstigheid dat ik in anderhalf jaar moddervet was geworden en flink moest cutten om weer in enigszins normale shape te komen.

Ja wel lekker, begint nu langzaam weer ergens op te lijken.Lekkere squats toch, en goed dat 5 reps beter aanvoelen. Dan wordt je vanzelf explosiever bij minder reps
Blijf dan van die chips af man, rijstwafels zijn net zo lekker.Ja dat begin ik nu ook te krijgen, k*t zooi. Ik kan nooit eens rustig bulken ofzo, vanaf vanavond ga ik aan de light chips.

Thnx ja de grote lifts gaan lekker. Ze komen allemaal in de pr-zone, sneller dan verwacht. Zou de creatine toch zo'n effect hebben?
Ook lekker dat de bench weer in beweging komt na 3 jaar stagnatie.
Als mijn rechter arm weer 100% is dan zal de strict press meeliften verwacht ik.
lol, die kilo's blijven helaas uit. Blijf goed constant in gewicht.Kan van de creatine
10kg pure spier in 3 weken als je geluk hebt he
yup

Ja idd lekker, nog geen faal gehad.
Thnx, die deadlift voelde ook weer als een echte overwinning.
Dank Aron en niet eens spierpijn.
Ja wel lekker, begint nu langzaam weer ergens op te lijken.
Blijf dan van die chips af man, rijstwafels zijn net zo lekker.
Als ik 's avonds honger heb gooi ik gewoon een pak magere yoghurt naar binnen, weg honger.

Ik hoop het niet want anders zit ik zo weer onder de 100kg zonder te cutten.Van de creatine zou je toch wel een paar kilo vocht verwachten eigenlijk.
Goede training man!

Zou het eerlijk gezegd niet eens weten, nooit in mijn mond gehad.