- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank Hummer, wij ook een battle doen?

Helpt inderdaad, motivatie is hoog. Dankcongratz mark met je bench pr - mooi man - altijd goed voor de motivatie
Het gaat lekker vlot, rug blokkade hield me ook afgelopen jaar flink tegen. Ik ben ook benieuwd hoe snel de meesten na hun cut weer oude krachtstats halen of daar overheen gaan.Je komt uitstekend terug uit de cut he! Ik vraag me af of dat een universele respons is: je lichaam heeft er echt weer 'zin' in om anabool bezig te zijn.

Helpt inderdaad, motivatie is hoog. Dank
Het gaat lekker vlot, rug blokkade hield me ook afgelopen jaar flink tegen. Ik ben ook benieuwd hoe snel de meesten na hun cut weer oude krachtstats halen of daar overheen gaan.
Nog geen maand geleden doelen gesteld en de bench nu al zo goed als bereikt.
Schema waar ik na het deloadje mee aan de slag ga.
\
Zoals je ziet kan ik er alles doen wat nodig is. Squat rek, 2 bench banken. 5 losse 50mm barbells (sommige wel krom). Dus zo'n hell is het nou ook niet.
om persoonlijk daar antwoord op te geven,ik ben nu 3 maanden nadat ik gestopt ben met cutten, met Bench in PR zone , MP bijna in PR zone. Deadlift iets onder PR zone en squat ruim onder PR zone.
Zoals je ziet kan ik er alles doen wat nodig is. Squat rek, 2 bench banken. 5 losse 50mm barbells (sommige wel krom). Dus zo'n hell is het nou ook niet.
Ik had ook niet verwacht daar nog steeds te trainen, bedoeling was om de zomer/herfst maanden door te komen nadat ik mijn sterkste man locatie kwijt was.
Ben nog steeds zoekende en afgelopen maand zou ik iets hebben maar dat ging helaas niet door.
Als ik wat mannen hier in de regio kon vinden om de kosten te delen voor een mooie gym/strongman locatie dan was het rond. Die kosten kan ik niet alleen dragen. Tot die tijd moet ik het ermee doen.
Die deads en squat zitten waarschijnlijk nog eronder omdat ook jij als mij rugaids had.
Die waren weken dicht in de periode dat ik geen locatie meer had. En die hebben maar 1 powerrek en idioot veel atleten die wel fatsoenlijk trainen en dus allemaal veel in dat rek willen staan.
Haha dat zou kunnen, zit nu op 71,2 punten (met 118kg).We kunnen een battle doen in Wilkes punten.
Da's een eerlijkere strijd omdat ik zo'n dikke echo ben...
Anyhows ga je lekker man!