XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.181
Thnx, ben er erg blij mee.

Ohh kom er vandaag achter dat ik sinds ik bij F4F train ik deficit deads doe. :o
Diameter schijf is 40cm, scheelt toch 2,5cm. Kan toch best wat schelen als ik weer met echte schijven ga trainen.

ja dat scheelt sws

Gaat lekker man.
Goed motiverend. ;-)

de race naar de 150kg bench ?

• #9.186
Die race is dan snel voorbij, daar zit hij al eenvoudig op.
150kg bench zou wel heel erg nice zijn om over een paar jaar te drukken.

congratz mark met je bench pr - mooi man - altijd goed voor de motivatie

Je komt uitstekend terug uit de cut he! Ik vraag me af of dat een universele respons is: je lichaam heeft er echt weer 'zin' in om anabool bezig te zijn.

• #9.189
congratz mark met je bench pr - mooi man - altijd goed voor de motivatie
Helpt inderdaad, motivatie is hoog. Dank
Je komt uitstekend terug uit de cut he! Ik vraag me af of dat een universele respons is: je lichaam heeft er echt weer 'zin' in om anabool bezig te zijn.
Het gaat lekker vlot, rug blokkade hield me ook afgelopen jaar flink tegen. Ik ben ook benieuwd hoe snel de meesten na hun cut weer oude krachtstats halen of daar overheen gaan.
Nog geen maand geleden doelen gesteld en de bench nu al zo goed als bereikt. :D

Schema waar ik na het deloadje mee aan de slag ga.
3088e2u.jpg

wtf f4f????

Helpt inderdaad, motivatie is hoog. Dank

Het gaat lekker vlot, rug blokkade hield me ook afgelopen jaar flink tegen. Ik ben ook benieuwd hoe snel de meesten na hun cut weer oude krachtstats halen of daar overheen gaan.
Nog geen maand geleden doelen gesteld en de bench nu al zo goed als bereikt. :D

Schema waar ik na het deloadje mee aan de slag ga.
\

om persoonlijk daar antwoord op te geven,
ik ben nu 3 maanden nadat ik gestopt ben met cutten, met Bench in PR zone , MP bijna in PR zone. Deadlift iets onder PR zone en squat ruim onder PR zone.

• #9.192
Zoals je ziet kan ik er alles doen wat nodig is. Squat rek, 2 bench banken. 5 losse 50mm barbells (sommige wel krom). Dus zo'n hell is het nou ook niet.

Ik had ook niet verwacht daar nog steeds te trainen, bedoeling was om de zomer/herfst maanden door te komen nadat ik mijn sterkste man locatie kwijt was.

Ben nog steeds zoekende en afgelopen maand zou ik iets hebben maar dat ging helaas niet door.
Als ik wat mannen hier in de regio kon vinden om de kosten te delen voor een mooie gym/strongman locatie dan was het rond. Die kosten kan ik niet alleen dragen. Tot die tijd moet ik het ermee doen.

om persoonlijk daar antwoord op te geven,
ik ben nu 3 maanden nadat ik gestopt ben met cutten, met Bench in PR zone , MP bijna in PR zone. Deadlift iets onder PR zone en squat ruim onder PR zone.

Die deads en squat zitten waarschijnlijk nog eronder omdat ook jij als mij rugaids had.

Zoals je ziet kan ik er alles doen wat nodig is. Squat rek, 2 bench banken. 5 losse 50mm barbells (sommige wel krom). Dus zo'n hell is het nou ook niet.

Ik had ook niet verwacht daar nog steeds te trainen, bedoeling was om de zomer/herfst maanden door te komen nadat ik mijn sterkste man locatie kwijt was.

Ben nog steeds zoekende en afgelopen maand zou ik iets hebben maar dat ging helaas niet door.
Als ik wat mannen hier in de regio kon vinden om de kosten te delen voor een mooie gym/strongman locatie dan was het rond. Die kosten kan ik niet alleen dragen. Tot die tijd moet ik het ermee doen.

Die deads en squat zitten waarschijnlijk nog eronder omdat ook jij als mij rugaids had.

Ik ben tijdje geleden bij een basic fit wezen kijken bij mij om de hoek, en het viel best mee qua mogelijkheden. Maar het volk dat daar rondliep trok ik echt totaal niet, echt ik ben niet kansrijk ofzo maar wat een kansloze lui (imo) liepen daar rond.
Trainen is voor mij meer dan trainen, ik mag ook graag leuke geprekjes tussendoor hebben enzo.
Maarja dat was bij mij zo, misschien trainen er bij jouw f4f wel allemaal normale mensen.

• #9.194
Dat soort types lopen overal rond. Ik kan heerlijk alleen trainen maar vind een praatje tussendoor ook leuk. Vandaar dat ik strongman ook zo'n mooie sport vind.
Er lopen hier zeker geschikte mensen rond, dus is goed te doen.

Waarom geen Hercules dan?

We kunnen een battle doen in Wilkes punten.
Da's een eerlijkere strijd omdat ik zo'n dikke echo ben... ;)

Anyhows ga je lekker man!

• #9.197
Die waren weken dicht in de periode dat ik geen locatie meer had. En die hebben maar 1 powerrek en idioot veel atleten die wel fatsoenlijk trainen en dus allemaal veel in dat rek willen staan.
Bij f4f squat misschien 5% van de sporters dus kan ik altijd meteen aan de slag.

Van nathan en kevin hoorde ik ook altijd verhalen dat het vaak weer gezeik was rond dat rek. Zo'n gym heeft imo minimaal 3 powercages nodig, dan was het een optie geweest.
We kunnen een battle doen in Wilkes punten.
Da's een eerlijkere strijd omdat ik zo'n dikke echo ben... ;)

Anyhows ga je lekker man!
Haha dat zou kunnen, zit nu op 71,2 punten (met 118kg).
Thnx

Ik 85 denk ik.
Succes!
Op naar de 100! :D

• #9.199
Update chiro:
Ditmaal wel progressie zichtbaar. Balans op het kussen is nu goed dus maakt de chiro het wat lastiger.
Met gesloten ogen hoofd links en rechts draaien, dit zag er nog goed uit.
Hoofd naar je borst brengen, geen probleem.
Hoofd naar achter/omhoog brengen, val dan bijna voorover van het kussen.

Nu komt de crux, zoals bekend is een neutrale nekpositie belangrijk bij het liften. Voor mij dus nog veel belangrijker daar in deze positie ik qua balans zeer zwak ben. Nu let ik daar best goed op maar om eerlijk te zijn weet ik het niet hoe het precies zit bij de echt intensieve lifts. Dit kan dus gevaarlijk zijn omdat ik in die gevallen de zwaarste gewichten gebruik en misschien wel het minst stabiel ben. Mocht ik dit probleem toch hebben dan valt hier veel winst te boeken om zo efficiënter te liften en dus sterker te worden.

Ik heb wat nieuwe oefeningen meegekregen en ga mijn zwaarste lifts maar weer eens filmen.

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Ik 85 denk ik.
Succes!
Op naar de 100! :D

Dan moet ik met huidig BW 165kg pressen.
80 is een mooi doel op de korte (1jaar) termijn.

Ik 182 ofzo ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven