Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.201
Deload
Squat

10x40kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg

Bench press
10x20kg
5x50kg
5x70kg
5x90kg

Deadlift
10x60kg
5x80kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg

Tijdens de deadlift met 100kg krijg ik van een gast de opmerking dat ik ook flink hard aan het trainen ben. :o
Hij was niet klein maar 100kg deadlift doet hij niet.

Voelde best moeizaam, heb daar altijd last van na een kraaksessie. Vrijdag weer knallen.

Hu7prvy.jpg

Laatst bewerkt:
Een bodybuildert! ;)

• #9.203
Yup.
De ironie. Normaal buffelen in de gym, niemand die het ziet. :D

gekke bilbodoers

Het leukste vind ik die gasten die bovenin twee meter overdwars zijn en 150 reppen op de bank, maar twee zielige stokjes als benen hebben :D

Herkenbaar!

Toen ik een 2 maanden terug, in revalidatiemodus, aan 't klooien was met 80 kg DL voor reps
vonden sommige nieuwe gasten daar dat ik 'beestachtig' vooruit ging.
In hun wereldbeeld had ik nog nooit zwaarder dan 60 DL gedaanXD
(En blijkbaar is mijn postuur niet indrukwekkend;))

Het leukste vind ik die gasten die bovenin twee meter overdwars zijn en 150 reppen op de bank, maar twee zielige stokjes als benen hebben :D

Iemand in de plaatselijke gym hier kon meer rowen dan hij kon deadliften. Epic verhouding

dat zie ik ook regelmatig voorbij komen in mijn nieuwe gym - voornamelijk grote sterke armen en grote ronde ogen die strak vooruit kijken :) de enige die ik af en toe flink zie squatten zijn twee chinese meisjes ( kunnen ook koreaanjtes zijn by the way - aziatisch dan maar

• #9.209
Dag A
Strict press

12x20kg
10x30kg
9x40kg
9x43,5kg
9x48,5kg
9x53kg
9x57,5kg

Squat
10x20kg
5x60kg
5x80
9x95kg
9x106kg
9x117,5kg
9x128,5kg
9x140,5kg PR

Bijna net zo sterk als het meisje in mijn sig, bijna :o :rocknana:
Hierna geen zin meer.

sterk man.
succes met je doelen

nice !

• #9.215
Yo
Haha zie het nu pas :rolleyes:, Cara Heads, altijd +1!!

In elk geval goed werk, rep pr's zijn altijd goed om de motivatie te blijven houden.
Ook mooi hoe moeiteloos ze het laat overkomen.
Ben er wel blij mee, squat pr's zijn alweer 1 jaar oud.

Dag B
Bench press

10x20kg
5x60kg
9x68,5kg
9x76,5kg
9x85kg
9x93kg
9x101kg PR

Deadlift
10x70kg
5x90kg
9x115,5kg
9x129kg
9x142,5kg
9x156kg
3x170kg

Slingshot bench press
8x100kg
8x100kg
8x100kg

Niet weer he, begin weer ziek te worden. :mad:
Iedereen was van de week ziek en ik had de hoop dat ik het ditmaal mocht ontlopen.
Lastig om zieke mensen te ontlopen als het je gezin is.

Bench ging nog maar deadlift was een straf, weinig lucht en slecht herstel.
Besloten de 170kg even te voelen maar niet tot het uiterste te drijven.

mooie squats mc - niks mis mee -

• #9.217
Met de squat is niks mis inderdaad, had toen nog nergens last van. Hopen dat het maar een lichte verkoudheid is.
Zit nu op koers voor de 130kg bench, was begin dit jaar nog 115kg.

Eet je wel genoeg groentes etc? Of misschien vitamine pillen?
Raar dat je zo snel ziek word

Goed dat je toch gaat trainen iig! Thuis blijven word je ook niet veel wijzer van

• #9.219
Ik word normaal gesproken vrijwel nooit ziek, soms jaren niet.
Mijn zoontje is op een leeftijd waarin ze vaak ziek kunnen worden, via contact met andere kinderen.
Als je eenmaal kinderen hebt dan begrijp je het wel, je knuffelt je kind toch vaak ook als deze ziek is. Ik kan me niet voorstellen dat jij vaak zieke mensen knuffelt. ;)

Eet altijd voldoende groentes, lekker, dat is het niet. Ik blijf zeker doortrainen, zit namelijk goed in de flow met trainen.
Ik moet dan opletten niet op alles maximaal te gaan, moet wel kunnen herstellen.

Ja, die kindertjes zijn een kweekvijver voor virussen. Vriend van mij is twee jaar verkouden geweest bij wijze van spreken toen hij in het onderwijs begon. Hopelijk valt het allemaal mee nu, want je gaat heerlijk op het ogenblik!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven