- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word normaal gesproken vrijwel nooit ziek, soms jaren niet.
Mijn zoontje is op een leeftijd waarin ze vaak ziek kunnen worden, via contact met andere kinderen.
Als je eenmaal kinderen hebt dan begrijp je het wel, je knuffelt je kind toch vaak ook als deze ziek is. Ik kan me niet voorstellen dat jij vaak zieke mensen knuffelt.
Eet altijd voldoende groentes, lekker, dat is het niet. Ik blijf zeker doortrainen, zit namelijk goed in de flow met trainen.
Ik moet dan opletten niet op alles maximaal te gaan, moet wel kunnen herstellen.

Pijn in mijn keel en snotteren. Voel dat mijn goede soldaatjes hard voor me aan het vechten zijn die gemene virusjes eruit te werken.Ja, die kindertjes zijn een kweekvijver voor virussen. Vriend van mij is twee jaar verkouden geweest bij wijze van spreken toen hij in het onderwijs begon. Hopelijk valt het allemaal mee nu, want je gaat heerlijk op het ogenblik!
Mijn eierstokken waren luid aan het rammelen. Oorverdovend geluid.
Ja lekker was het wel.Lekker man die 9 x 140,5, en al helemaal met die 9 reppers ervoor.
Misschien kun je beginnen met roken? Toen ik nog rookte was ik nooit ziek, nu snotter ik mezelf een ongeluk.
Dus als je in het ziekenhuis werkt ben je ook altijd ziek omdat je altijd met zieke mensen werkt?
Vanavond nog training op de planning?
Lekker man die 9 x 140,5, en al helemaal met die 9 reppers ervoor.
Misschien kun je beginnen met roken? Toen ik nog rookte was ik nooit ziek, nu snotter ik mezelf een ongeluk.
Dus als je in het ziekenhuis werkt ben je ook altijd ziek omdat je altijd met zieke mensen werkt?
Vanavond nog training op de planning?
Niks mis met mijn doorbloeding. Bloed spuit eruit als het moet.
bekaf van een 7 rep bench
mark pls
congrats op PR's !

Had ook thuis kunnen blijven met mijn kop boven een teiltje lekker stomen.
Thnx
Zo bizar is het niet als je bedenkt dat ik nog ziek ben. Gisteren pijn in mijn lichaam en dat was niet van het trainen van 4 dagen geleden. Ik zit ook met mijn longen vol slijm, vandaag begonnen met slijmoplossers.Idd, bizar dat je bekaf van je bench bent maar dan niet van je DL en slingshot bench...
Wel weer een PR, altijd beter dan met je neus in het stoom zitten![]()

Tja, hangt van persoon tot persoon af danIk kan altijd benchen. Deadlift daarentegen lukt al moeilijk op 50%
als ik wat ziek ben![]()

Maar druk jij op die zieke dag dan ook pr's op de bench?![]()
Bij deads is het een strijd om elke rep