AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja waarom begin je aan kinderen dan gekkie

Lekker man die 9 x 140,5, en al helemaal met die 9 reppers ervoor.

Misschien kun je beginnen met roken? Toen ik nog rookte was ik nooit ziek, nu snotter ik mezelf een ongeluk.

Ik word normaal gesproken vrijwel nooit ziek, soms jaren niet.
Mijn zoontje is op een leeftijd waarin ze vaak ziek kunnen worden, via contact met andere kinderen.
Als je eenmaal kinderen hebt dan begrijp je het wel, je knuffelt je kind toch vaak ook als deze ziek is. Ik kan me niet voorstellen dat jij vaak zieke mensen knuffelt. ;)

Eet altijd voldoende groentes, lekker, dat is het niet. Ik blijf zeker doortrainen, zit namelijk goed in de flow met trainen.
Ik moet dan opletten niet op alles maximaal te gaan, moet wel kunnen herstellen.

Dus als je in het ziekenhuis werkt ben je ook altijd ziek omdat je altijd met zieke mensen werkt? :P

Vanavond nog training op de planning?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.224
Ja, die kindertjes zijn een kweekvijver voor virussen. Vriend van mij is twee jaar verkouden geweest bij wijze van spreken toen hij in het onderwijs begon. Hopelijk valt het allemaal mee nu, want je gaat heerlijk op het ogenblik!
Pijn in mijn keel en snotteren. Voel dat mijn goede soldaatjes hard voor me aan het vechten zijn die gemene virusjes eruit te werken.
ja waarom begin je aan kinderen dan gekkie
Mijn eierstokken waren luid aan het rammelen. Oorverdovend geluid.
Lekker man die 9 x 140,5, en al helemaal met die 9 reppers ervoor.

Misschien kun je beginnen met roken? Toen ik nog rookte was ik nooit ziek, nu snotter ik mezelf een ongeluk.
Ja lekker was het wel.
Als roken lekker zou zijn zou het een optie kunnen zijn.
Dus als je in het ziekenhuis werkt ben je ook altijd ziek omdat je altijd met zieke mensen werkt? :P

Jazeker, weet je hoe besmettelijk een gebroken been of kanker is?
Vandaag inderdaad weer wat gedaan.

Dag A
Strict press

15x20kg
10x30kg
7x41,5kg
7x46,5kg
7x51,5kg
7x56kg
7x61kg

Squat
10x20kg
5x60kg
7x101kg
7x113kg
7x125kg
7x136,5kg
4x148,5kg

Goodmorning
8x70kg
8x70kg
8x70kg

Leg extension
8x100kg
8x120kg
8x120kg

Ab wheel
8x
8x
8x

Press voelde goed, blij dat ik tot op heden van de pijn af ben in mijn arm.
Squat was zwak, voelde erg zwaar. Vond 4 reps voldoende voor vandaag.
Had moeite met de bar, balans probleem. Bleek dat 1 sleeve vast zat (geen rotatie).

Ab wheel geprobeerd, weinig verschil met een barbell rollout.

• #9.226
Niks mis met mijn doorbloeding. Bloed spuit eruit als het moet.

Werk je nou met blokken oid? Eerst die 7-9 reps, dan een blok 4-6 en dan een blok 1-3 ofzo?

• #9.228
Heb een squat/press en deadlift/bench dag en begin met 9 reps, training daarop 7, 5 en uiteindelijk 3 reps. Bevalt me erg goed. Afgeleid van smolov opbouw.

Iedere succesvolle cycle verhoog ik 10kg deads, 7,5kg squat, 5kg bench en 2,5kg press.

aight

Volgens mij kan het 2 kanten op gaan, of je gaat dood of je krijgt een gruwelijk sterk afweersysteem. Ik heb 2,5 jaar op schiphol oa ranzige passagiers lopen fouilleren en ik was nooit ziek. Terwijl sommige collega's constant ziek waren.

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Niks mis met mijn doorbloeding. Bloed spuit eruit als het moet.

Dat komt omdat je te weinig rookt, srs ik denk als je ff doorzet je binnen een maand op een pakje per dag kunt zitten.

• #9.231
Dag B
Bench press

15x20kg
8x60kg
7x73kg
7x81,5kg
7x90kg
7x98,5kg
7x107kg PR

Deadlift / deload - deficit 2,5cm / hookgrip
10x60kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg
5x160kg

Slingshot bench press
8x100kg
8x110kg PR

Lat pulldown
8x50kg
8x60kg
8x65kg
8x70kg

Side raise
8x12kg
8x14kg

Planks
2x1min

3 dagen rust gepakt, gisteren deed alles nog pijn in mijn lichaam. Vooral in mijn benen en knieën.
Besloten om LB te deloaden en dan volgende week deze cycle opnieuw te starten.

Stond te kijken van de bench press, dat de power er nog zat. Was wel bekaf en dat heb ik nooit bij bench presses. Conditie is slecht.
Deadlift ging soepel, hopen dat ik hier beter van herstel.

bekaf van een 7 rep bench :o

mark pls

congrats op PR's !

Idd, bizar dat je bekaf van je bench bent maar dan niet van je DL en slingshot bench...

Wel weer een PR, altijd beter dan met je neus in het stoom zitten :)

• #9.236
Idd, bizar dat je bekaf van je bench bent maar dan niet van je DL en slingshot bench...

Wel weer een PR, altijd beter dan met je neus in het stoom zitten :)
Zo bizar is het niet als je bedenkt dat ik nog ziek ben. Gisteren pijn in mijn lichaam en dat was niet van het trainen van 4 dagen geleden. Ik zit ook met mijn longen vol slijm, vandaag begonnen met slijmoplossers.

Volume van de bench met de setjes ervoor maken het conditioneel wat zwaarder dan een slingshot bench waarbij je onderin veel snelheid hebt.
Deadlift was een deload, nog geen 75%1RM.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

:kiss:

Tja, hangt van persoon tot persoon af dan :p Ik kan altijd benchen. Deadlift daarentegen lukt al moeilijk op 50%
als ik wat ziek ben :p

PR's op bench komen op de meest gekke dagen.. ik vergeet nooit meer dat ik mijn 130 op zondag met een giga kater zonder ontbijt gedrukt heb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven